quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:15 schreef Levolution het volgende:
Borte, mijn opa is ook van de CHP trouwens. Hij is echt anti-AKP. Hij geeft van alles de schuld aan Tayyip.
Dit jaar in TR, als we langs restaurants liepen en hij zag dat het te duur was: "hep Tayyip'in yüzünden, yine de oy veriyorsunuz" tegen die obers. Of toen er een bedelaar kwam aanlopen: "Tayyip'e, Tayyip'e!".Zelfs toen we in een cadeauwinkel liepen er er alleen maar troep lag (niks 'Turks'), zei hij tegen de verkoopster: "Tayyip hep Çin mali doldurmus".
![]()
Beterschap!quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ziekgemeld op werk.. en nu kan ik niet meer slapen.
Goedemorgen Alice!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Goedemorgen Borte,
Voel je je al beter?
Heb je al een beetje kunnen slapen?
Hahahahahaha ik ga stuk! Zo is mijn opa ook een beetje hahaha. Ook de hele tijd religieuze mensen steken enzo. Mijn eniste (man van mijn tante, schoonzoon van mijn opa) is een Imam en AKP'ci, en je moet hun zien als ze bij elkaar zijn. Ik kom dalijk wel met voorbeelden, even over nadenken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:15 schreef Levolution het volgende:
Borte, mijn opa is ook van de CHP trouwens. Hij is echt anti-AKP. Hij geeft van alles de schuld aan Tayyip.
Dit jaar in TR, als we langs restaurants liepen en hij zag dat het te duur was: "hep Tayyip'in yüzünden, yine de oy veriyorsunuz" tegen die obers. Of toen er een bedelaar kwam aanlopen: "Tayyip'e, Tayyip'e!".Zelfs toen we in een cadeauwinkel liepen er er alleen maar troep lag (niks 'Turks'), zei hij tegen de verkoopster: "Tayyip hep Çin mali doldurmus".
![]()
Ben benieuwd, vertel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahahaha ik ga stuk! Zo is mijn opa ook een beetje hahaha. Ook de hele tijd religieuze mensen steken enzo. Mijn eniste (man van mijn tante, schoonzoon van mijn opa) is een Imam en AKP'ci, en je moet hun zien als ze bij elkaar zijn. Ik kom dalijk wel met voorbeelden, even over nadenken.
Oh, komt omdat ik geen smileys en PI heb gebruikt zeker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Meen je het wel? Je toont het niet namelijk.
Ach, mensem die ziek zijn mogen wel een beetje zeiken hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
^Thanks Julis!
[..]
Goedemorgen Alice!
Jawel, beetje. Maar ik ben wel echt een zeikerd wanneer ik ziek ben, merk ik. Echt, griep hebben is voor mij het ergste wat er bestaat.
![]()
Zegt de stufiterend student.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga is werken? Mijn belastinggeld, wat doe jij
![]()
Wat mooi!quote:
Van mijn geld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb geen stufi meer en heb 4 jaar lang maar 95 euro per maand ontvangen.
Oh nee, is niet van mij, vond gewoon mooiquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat mooi!Welk museum ben je nu dan?
Dan staan we quite.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik betaal daar ook belasting voor.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe lang heb je eraan gedaan om dit levenswerk te bouwen.
Oh ok.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh nee, is niet van mij, vond gewoon mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |