Het wordt er niet duidelijker op...quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet ik nu een motivatiebrief versturen vandaar..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef Weissman het volgende:
AKP heeft ook een soort overkoepelende functie gehad. Maar zG, ik heb echt een hekel om te praten over politiek, no offense brah
Vind ik wat kortzichtig. Engels is de huidige wereldtaal en ik vind dat een politicus die Turkije vertegenwoordigt in het buitenland dit op z'n minst moet kunnen verstaan en spreken; iets dat bij Iraanse politieke leiders bijvoorbeeld haast een vanzelfsprekendheid lijkt te zijn. Die spreken er doorgaans zelfs een tweede vreemde taal naast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een Turkse premier zou nooit Engels moeten spreken, zelfs als hij dat perfect kan hoort er een vertaler bij. Wij zijn geen kolonie ofzo.
Businesscoursequote:
Tja, afwegen. Met een klein beetje moeite kun je een leuke ervaring beleven. Geen zin/tijd/lui, dan niet. Moet je het achteraf ook niet betreuren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Businesscourse
Reden van twijfel:
Nu motivatiebrief moeten versturen + gesprekken in de toekomst + 1 collegedag moeten missen.
Was vorig jaar ook mee. Even liggen en dan motivatiebrief tikken dan maar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, afwegen. Met een klein beetje moeite kun je een leuke ervaring beleven. Geen zin/tijd/lui, dan niet. Moet je het achteraf ook niet betreuren..
Blijkbaar is het je toen bevallen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook mee. Even liggen en dan motivatiebrief tikken dan maar.
Dan zal jij wel een fan van Ahmet Davutoglu zijn, die vloeiend Engels, Duits, Arabisch en Maleisisch spreekt. Ene prof. Seyit Sertçelik (AKP) spreekt zelfs 10 talen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind ik wat kortzichtig. Engels is de huidige wereldtaal en ik vind dat een politicus die Turkije vertegenwoordigt in het buitenland dit op z'n minst moet kunnen verstaan en spreken; iets dat bij Iraanse politieke leiders bijvoorbeeld haast een vanzelfsprekendheid lijkt te zijn. Die spreken er doorgaans zelfs een tweede vreemde taal naast.
In Ottomaanse tijden spraken sultans en andere hoogwaardigheidsbekleders doorgaans meerdere vreemde talen, sowieso Arabisch en Perzisch en later ook Frans en Duits, dus alleen Engels is toch niet zo veel gevraagd van de politici van een land dat streeft naar de titel van regionale macht.
Nope, is het wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
Thanks!
Zijn er meer mensen hier die op reddit zitten/kijken?
Iets interessants tegengekomen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
Thanks!
Zijn er meer mensen hier die op reddit zitten/kijken?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dog lijkt wel een host van een spelshow met dat kaartje
ik zweer het ik dacht altijd dat jij een kaaskop wasquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Familie in TR stemt altijd CHP, geen moslims dus tja dan heb je weinig keuze verder.
Ja, doe maar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Beterschap, zal ik je çay komen brengen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:07 schreef Levolution het volgende:
Als ze wil slapen, kan ze beter çay van Nuri Alço krijgen.
Hij is Circassisch-Armeens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik zweer het ik dacht altijd dat jij een kaaskop was
Goedemorgen Borte,quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
[..]
[..]
Hij is Circassisch-Armeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |