quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe lang heb je eraan gedaan om dit levenswerk te bouwen.
Oh ok.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh nee, is niet van mij, vond gewoon mooi
Halfquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik zweer het ik dacht altijd dat jij een kaaskop was
Wel mooi voor bij je modelspoorbaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
lijkt me echt irritant als je dat in je huis heb man komt allemaal stof tussen
Jeej.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
Levo, gözün aydın. Langstudeerboete is geschrapt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:15 schreef Levolution het volgende:
Borte, mijn opa is ook van de CHP trouwens. Hij is echt anti-AKP. Hij geeft van alles de schuld aan Tayyip.
Dit jaar in TR, als we langs restaurants liepen en hij zag dat het te duur was: "hep Tayyip'in yüzünden, yine de oy veriyorsunuz" tegen die obers. Of toen er een bedelaar kwam aanlopen: "Tayyip'e, Tayyip'e!".Zelfs toen we in een cadeauwinkel liepen er er alleen maar troep lag (niks 'Turks'), zei hij tegen de verkoopster: "Tayyip hep Çin mali doldurmus".
![]()
CHP, hoe sad ben je danquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:15 schreef Levolution het volgende:
Borte, mijn opa is ook van de CHP trouwens. Hij is echt anti-AKP. Hij geeft van alles de schuld aan Tayyip.
Dit jaar in TR, als we langs restaurants liepen en hij zag dat het te duur was: "hep Tayyip'in yüzünden, yine de oy veriyorsunuz" tegen die obers. Of toen er een bedelaar kwam aanlopen: "Tayyip'e, Tayyip'e!".Zelfs toen we in een cadeauwinkel liepen er er alleen maar troep lag (niks 'Turks'), zei hij tegen de verkoopster: "Tayyip hep Çin mali doldurmus".
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Half
De rest is Circassier met een Armeense druppel bloed maar dat speelt cultureel niet mee.
Circassier zijn is niet gemakkelijk! Altijd maar moeten vertellen hoe geweldig je volk is en niemand weet er echt van, niemand boeit het en dan bestaat er ook nog eens geen thuisland
ze hebben wel de Iki uitgevondenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is geen onafhankelijk land, daarnaast is die republiek ook niet eckt een plek waar ze Bir hebben uitgevonden![]()
Volgens mij zijn die ook iedere connectie met de diaspora verloren
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze zomer heb ik trouwens weer een Levantine ontmoet, oudere buuf van familie! haar voorouders woonden al sinds 1840 of wat in Turkije maar geen haar op haar hoofd die er aan denkt een Turks staatsburger te worden![]()
Reizen met een Italiaans paspoort was nou eenmaal makkelijker
quote:
Haha inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
Levo, gözün aydın. Langstudeerboete is geschrapt.
Meeste zwijgen gewoon of knikken. Hij maakt ook wel eens mensen boos en sommige ouwehoeren gewoon mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jeej.Tijdens de zomervakantie heb ik dus niet voor niets gewerkt.
Een boete met terugwerkende kracht opleggen slaat natuurlijk nergens op. Je straft mensen voor een feit waarvan ze niet konden weten dat het strafbaar was. (Even los van de normale voor- en nadelen.)
[..]![]()
![]()
Zeiden ze niks terug?
quote:
ben GSliyim ama Alex için bende üzüldüm manquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
Aykut kocamal en aziz yildirim hé![]()
Anyway doet facebook ook sloom bij jullie?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Wammes verdient zo'n reactie niet
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ben GSliyim ama Alex için bende üzüldüm man
begenmedim manquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
[..].
Hoe ist deze horloge:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |