daarom ben ik gaan vissen. Dat ging toch sneller, en levelt je fishingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje. Was van plan om die kraanvogels te gaan farmen, daar rondom halfhill. Kan ik direct die Wildfowl Breast inleveren voor die cooking tokens. Maar volgens mij is die droprate generfed. Eerder was het 100%, nu lijkt het meer op 50%.
Blizzard werkt met een waarschuwingssysteem waarbij de duur van een ban steeds meer wordt, maar er zijn situaties waarbij je account gewoon wordt opgeheven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
hoe lang zou zo een ban zijn ? blij dat ik geen queues heb
Maatje van me zit op 17 bans, heeft nog altijd z'n accountquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blizzard werkt met een waarschuwingssysteem waarbij de duur van een ban steeds meer wordt, maar er zijn situaties waarbij je account gewoon wordt opgeheven.account
Hoe krijg je 17 bans?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maatje van me zit op 17 bans, heeft nog altijd z'n account
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef Abby79 het volgende:
Hoe krijg je 17 bans?Ik speel al 7 jaar, heb er nog nooit 1 gehad...
Ik heb ook wel eens random spelers uitgescholden, zelfs ooit een vrij verhitte discussie gehad met een GMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etc
Blijkbaar allemaal genoeg voor een ban, maar vonden de GM's het allemaal niet erg genoeg om zijn account op te heffen.
Je doet nog altijd meer dan mijn shaman! (die is resto namelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
En ascendance verkeerd timen is kut![]()
3 minuten wachten en je dps dropt als een malle
blizzardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, in wezen kan je alles wel zeggen in wow, tenzij je pech hebt dat iemand je report![]()
Dan kan je al een ban krijgen voor een mild scheldwoord.
Grapjes maken over pedofilie ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etc
Blijkbaar allemaal genoeg voor een ban, maar vonden de GM's het allemaal niet erg genoeg om zijn account op te heffen.
GM met kind en bang voor pedofielen of zo?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Messina het volgende:
Grapjes maken over pedofilie ook.
Het was een mooie dag, toen een guildie een drie-dagen ban kreeg na een opmerking in trade, die ongeveer zo ging:
Random persoon: My 17 y/o girlfriend is so hot
Guildie: Meh, too old, everything older than 8 is too old.
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Messina het volgende:
Random persoon: My 17 y/o girlfriend is so hot
Guildie: Meh, too old, everything older than 8 is too old.
Ik vind dat je overal grapjes over moet kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.
Als je mensen kent waarbij het echt gebeurd is voelt dat toch anders helaasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef Messina het volgende:
Ik vind dat je overal grapjes over moet kunnen maken.
Wel als die persoon al de hele tijd vervelend en kinderachtig aan het doen is. Dan report ik het welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Abby79 het volgende:
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.
quote:Politica aangevallen om gamehobby
Een Democratische kandidate voor het senatorschap in de Amerikaanse staat Maine is aangevallen op haar favoriete tijdverdrijf: het spelen van World of Warcraft. Colleen Lachowicz zou volgens de Republikeinen vanwege deze hobby niet geschikt zijn om senator te worden.
De Republikeinse Partij heeft een website opgezet waar het tot in detail Lachowicz’s activiteiten in de online game World of Warcraft onder de loep neemt. Zo heeft ze gekozen om als orc te spelen, een ras dat bekend staat in de game om zijn wrede en strijdlustig karakter. Door de game te spelen zou de politica een bizar dubbelleven leiden, wat volgens de Republikeinen vraagtekens zet bij haar bekwaamheid om de staat te vertegenwoordigen in de senaat.
Lachowicz slaat hard terug en zegt dat de Republikeinse Partij niet met zijn tijd meegaat. “Ik denk dat het raar is dat ik aangevallen wordt op het spelen van online games. Naast mij hebben 183 miljoen andere Amerikanen ook veel plezier in online games. Wat is de volgende stap? Word ik verbannen voor het spelen van Angry Birds of Words with Friends? Daar ben ik namelijk ook schuldig aan.”
“In plaats van te praten over wat ze kunnen betekenen voor de inwoners van Maine, maken ze mij belachelijk voor het spelen van videogames. Wist je dat meer mensen boven de 50 dan onder de 18 jaar videogames spelen? Ik bevind me in goed gezelschap met Jodie Foster, Vin Diesel, Mike Myers en Robin Williams.”
Welke effect de haatcampagne van de Republikeinen heeft gehad, zal blijken tijdens de senaatverkiezingen op 6 november. Lachowicz krijgt inmiddels veel steunbetuigingen op haar website.
In Nederland kennen we ook gamende politici. Zo is bekend dat voormalig minister Gerrit Zalm graag de Heroes of Might & Magic-serie speelt op zijn computer.
Zo'n golden lotus daily. Ik kreeg eerder altijd die twee dorpjes bij de rivier. Nu kreeg ik een nieuwe, Setting Sun Garrison. Die daily daar die werkt niet. Er staat zo'n ring met panda's en daar moet je er dan 20 van verslaan in een soort trainingsgevecht. Ze zouden automatisch op je af moeten rennen, net zoals die quest in de monastery waar je 2 minuten lang die ring vol moet houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Weet niet wat je bedoeld met die 20 trainees?
Zucht.....102 reputatie tekort met Tillers...
HEBBENquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Suncatcher het volgende:
Oh wat is mijn eigen route om golden lotussen te herben fijn. Paar stacks in een paar uur en geen concurrentie
ALSJEBLIEEEEFTquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Suncatcher het volgende:
Oh wat is mijn eigen route om golden lotussen te herben fijn. Paar stacks in een paar uur en geen concurrentie
Hoe vaak ik dat al niet vergeten ben. Echt irritantquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Burnedgamer het volgende:
Oh, dus gewoon eerst even naar de trainer gaan, dan doe ik dat. Dankje!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja, en je dan blijven afvragen waarom je de laatste 15 veins nog geen skillup hebt gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |