abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117465976
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:40 schreef Ericr het volgende:
Maar was die maitenbike niet van Bart Brentjens geweest? Komt me bekend voor, daar won hij in Atlanta de OS mee.
:')
pi_117466036
Grootse grap is dat hanghui in principe gewoon een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan, en er geen grond is om die te ontbinden. Een beroep op dwaling is natuurlijk volslagen kansloos. Maar het zou de jongens alleen maar sieren als ze die juridische stappen achterwege laten.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:40:29 #93
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_117466511
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef N.i.c.k het volgende:
Grootse grap is dat hanghui in principe gewoon een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan, en er geen grond is om die te ontbinden. Een beroep op dwaling is natuurlijk volslagen kansloos. Maar het zou de jongens alleen maar sieren als ze die juridische stappen achterwege laten.
In hoeverre is een reactie op een forum rechtsgeldig :')?
#FREEBAJSKORV
pi_117466535
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef N.i.c.k het volgende:
b to the ullshit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117467191
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:40 schreef xSanjay het volgende:

[..]

In hoeverre is een reactie op een forum rechtsgeldig :')?
In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.
Vooral lekker ongehinderd door enige vorm van kennis gaan brullen ^O^ Je hebt de mazzel dat een niet sociaal-gehandicapt persoon in dit soort casus nooit de moeite en tijd zal steken die hier een stel volwassen kerels hebben gedaan. In je fucking weekend nota bene.
Maak een topic aan in het rechtenforum als je het wil verifiėren.

De ironie ook :') Een paar kindjes te slim af willen zijn en in de grote mensenwereld puur zakelijk gezien juist zelf zo hard falen. Neem wat dat betreft dan ook gewoon je verlies joh, zoals je ook van de pubertjes verwacht. Redt dat beetje trots nog wat er van je over kan zijn. Je moet er toch niet aan denken dat ze dadelijk nog echt naar de plaatselijke rechtswinkel gaan :').
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:01:21 #96
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117467240
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

In zoverre als alle transacties die hier dagelijks gedaan worden gewoon rechtsgeldige overeenkomsten zijn. Rechtshandelingen geschieden vormvrij, en zijn daarom elektronisch even zo goed rechtshandelingen (3:37 lid 1 BW). En voor het wannabe advocaatje 3:33 BW jo. 3:35 BW. Zie verder 6:217 BW.
Vooral lekker ongehinderd door enige vorm van kennis gaan brullen ^O^ Je hebt de mazzel dat een niet sociaal-gehandicapt persoon in dit soort casus nooit de moeite en tijd zal steken die hier een stel volwassen kerels hebben gedaan. In je fucking weekend nota bene.

De ironie ook :') Een paar kindjes te slim af willen zijn en in de grote mensenwereld puur zakelijk gezien juist zelf zo hard falen. Neem wat dat betreft dan ook gewoon je verlies joh, zoals je ook van de pubertjes verwacht. Redt dat beetje trots nog wat er van je over kan zijn. Je moet er toch niet aan denken dat ze dadelijk nog echt naar de plaatselijke rechtswinkel gaan :').

Moeite doen om een lap tekst te typen waar niemand een neuk omgeeft
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:05:03 #97
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_117467392
quote:

[..]

tl;dr
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_117467414
Er is toch nooit daadwerkelijk vastgesteld dat het om de fiets van jan ging alleen het vermoeden geuit we hadden nog wat meer kenmerken nodig om dit goed te kunnen onderzoeken. :D

Verder was de opening van deel 1 ook gewoon jailbait wat de TS zelf ervan gemaakt had door een bizarre vraagprijs voor een oude racefiets. [TK]Wielrennerfiets
pi_117467421
quote:

[..]

say again?
pi_117467483
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:01 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Moeite doen om een lap tekst te typen waar niemand een neuk omgeeft
Haha, is gewoon parate kennis. Kostte zeker 2 minuten.
Sowieso die kaart durven te spelen als je hier verdomme 4 dagen lang je tijd hebt lopen verdoen :').

Hoeveel moeite kost het nu om gewoon iets wat feitelijk zo is te slikken. Zit die pijn van een net opgebouwd, maar gelijk al gebarsten internet-ego zo diep? Kleinzieligheid en het minderwaardigheidscomplex van sommige forumgebruikers komt wel erg pijnlijk bloot te liggen in deze reeks.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:08:21 #101
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117467532
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:07 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Haha, is gewoon parate kennis. Koste zeker 2 minuten.
Sowieso die kaart durven te spelen als je hier verdomme 4 dagen lang je tijd hebt lopen verdoen :').

Hoeveel moeite kost het nu om gewoon iets wat feitelijk zo is te slikken. Zit die pijn van een net opgebouwd, maar gelijk al gebarsten internet-ego zo diep? Kleinzieligheid en het minderwaardigheidscomplex van sommige forumgebruikers komt wel erg pijnlijk bloot te liggen in deze reeks.
Ga je nu serieus op mijn berichten in? Je verneukt je tijd :')
pi_117467749
volgens mij wil N.i.c.k weer verder trollen in dit topic 8-)
pi_117467911
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Ga je nu serieus op mijn berichten in? Je verneukt je tijd :')
4 volwassen kerels die een weekendlang 2 geestelijk gehandicapte jongens treiteren terwijl ze ook zouden kunnen proberen iets van hun nietige leventje te maken, dat is pas je tijd verdoen :{w
pi_117468953
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef Solomon het volgende:

[..]

4 volwassen kerels die een weekendlang 2 geestelijk gehandicapte jongens treiteren terwijl ze ook zouden kunnen proberen iets van hun nietige leventje te maken, dat is pas je tijd verdoen :{w
geestelijk gehandiapt :')
Ik kreeg een bevestiging van HK dat mods niet mogen trollen
Daarom geloofden ik steven.
Ja om van mij, fout actie van de mods
pi_117469165
20 euro is onderweg naar je

^O^
pi_117469189
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:

^O^
Ik ga het morgen of overmorgen op de post doen
pi_117470079
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:

^O^
Bedankt
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:11:32 #108
308981 Narcotical
Best in the World
pi_117470184
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Bedankt
Moet je die fiets nou nog kwijt?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_117470206
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Moet je die fiets nou nog kwijt?
Heb al ge pm met twentyhour, hij mag hem hebben voor 60 maar nog geen pm terug..
pi_117470594
Waarom moet ik nu elke keer als ik zondagochtend op mijn Jan Janssen mountainbike stap lachen ? :')

Disclaimer:
Ik heb dus een echte, originele Jan Janssen mountainbike. Type Fenix. jaar 2011. Hoogstens 1000 euro waard :9
pi_117471138
leuk
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_117471242
niet leuk
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:56:18 #113
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117472165
En ik maar denken dat OmgevallenFlat de troller was en vanaf het begin bewust een trolltopic opende |:(

Wel een kudo voor deze threads!
Ook hoi !
pi_117480840
ik wil die geld amattie
pi_117482836
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil die geld amattie
Uit Urban Dictonary

1.

Mattie

A Mattie is an amazing person who absolutely loves making people happy. Matties are cute, sexy, strong, but very independent. They dont show emotions easily and make you work to become parts of theyre lives but once your in ur golden. Matties are reliable and very dependable. Matties are the girls that you try to keep in your lives. Ones you love the most.

Mattie is an all around perfect lovable person who does what she believes n and doesnt follow the pack.

2.

Mattie

Girls going by this name are usually very cute and have an innocent sense about them. They come off as being very shy but once you get to know them they are loyal and nice. Although they are capable of being book smart, they are usually ditsy. They are however, to be loved and cherished like a puppy. They are adorable and very playful
pi_117509659
Fiets is verkocht?
pi_117510322
hoeveel is de vraagprijs?
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_117510897
Ik heb een vraag: Veel mensen zeggen verschillende dingen.

Is de fiets nou al verkocht? Is hij van JJ ?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:27:54 #119
308981 Narcotical
Best in the World
pi_117511691
1. Geen idee.
2. Nee natuurlijk niet :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_117512684
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb een vraag: Veel mensen zeggen verschillende dingen.

Is de fiets nou al verkocht? Is hij van JJ ?
Beter je werk doen sherlock holmes. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')