Niet hosselenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent 14 en nu ben je ineens een hosselaar 1e klas![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef Luukiemaster het volgende:
Hij wil nu weer de badboy worden nadat de zielige jongen uithangen geen effect heeft gehad.
ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt he
Nogmaals jammer dat ik geen dm's mag posten
Wat schrijf ik in dm dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt he
Nogmaals jammer dat ik geen dm's mag posten
over je moeder en haar schulden en blablaquote:
Ginos moeder heeft schuldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef DeHangui het volgende:
[..]
dit
maar wat doe je dan flat, blikjes rapen?
En als je zoveel eckies maakt, waarom help je je moeder niet met haar schulden dan?
Over de rug van je vriends moeder dingen willen hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ginos moeder heeft schulden
Mijne niet
Ik dacht alleen dat het meer profijt had
Dat was zyn hele fucking ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over de rug van je vriends moeder dingen willen hebben![]()
Lekkere vriend ben jij
Oplichters ook nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat was zyn hele fucking idee
Hij zei zelfs
Als je me moeder een telefoon geeft
Zegt ze wel dat we jou hebben geadopteerd
Zijn waarschijnlijk betere mensen dan deze *personen*quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oplichters ook nog
Nou ben ik gewoon blij dat het geld bij dronken Russen terecht is gekomen
Inderdaad. En misschien moet er maar eens een instantie langs gaan in Schiedam. Denkt dat ik een foute Fin word...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oplichters ook nog
Je bedoelt blij dat je niks heb gestuurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oplichters ook nog
Dit is inderdaad de toekomst van Nederlandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk betere mensen dan deze *personen*
Zodra ik weg kan uit nl ben ik wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de toekomst van Nederland
Achterbuurtjochies die de boel gaan oplichten
Nederlanders zijn pussies maar jij wil weg vooral vanwege de regenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zodra ik weg kan uit nl ben ik weg
Alleen maar regen en racisten hier
Maar vooral de regen
De nederlanders zijn pussies
Ja want van racisme heb jij vast heel veel last! Ga je nu weer terug naar de zielige jongen routine?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zodra ik weg kan uit nl ben ik weg
Alleen maar regen en racisten hier
Maar vooral de regen
De nederlanders zijn pussies
Nee de water heletijd vallenm op mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn pussies maar jij wil weg vooral vanwege de regen![]()
Wie is e
r nou de pussy dan
... wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee de water heletijd vallenm op mij
Als nederland komt ziet water zet parapaplu boven hem lelijke hoofd
wat lul jij man mietjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee de water heletijd vallenm op mij
Als nederland komt ziet water zet parapaplu boven hem lelijke hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |