Je bent een snoepjequote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen schatje, klaar, punt ik wil geen tegenspraak horen.
Tuurlijk. Zelfverzekerde vrouw.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gewoon in mijn voordele gebruiken toch
EX-PLOI-TATION!quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in mijn voordele gebruiken toch
Helaas wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Internet-aandacht is net even wat anders dan real-life aandacht
Kat uit de boom kijkend.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In real life indruk kan ik je wel vertellen: Stil, verlegen, blozend. Vooral.
Je kan helaasch niet allesch hebben.quote:
Toekomstig zelfverzekerde carrierevrouwquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfverzekerde vrouw.
Preciesquote:
Dan nog... Als ik zie hoe mannen hier op iedere vrouw afgaan zegt dat ook niet zo veelquote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als de helft serieus is is het nog steeds aardig veel.
Maar dat contact is eigenlijk altijd vanuit de man gekomenquote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh je hebt toch al redelijk wat contact met mannen gehad dacht ik toch?
Of waren die allemaal blind? Nee toch zeker![]()
En ik ben ook niet blind, en je mag er best wezen hoor
Verkapte versierpoging, ik dan weer wel
Sja, meet met mensen die ik al kendequote:
---> wil nog niet zeggen dat je dus geen aandacht krijgt.quote:
Raar, ik heb dat dus precies andersom hè.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, meet met mensen die ik al kende. Dan ben ik sowieso losser.
Omdat mannen op FOK! op alles duiken wat een kut en tieten heeftquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je zoveel aandacht krijgt? Of dacht je dat jij en ik allebei evenveel aandacht kregen of zo?
Dat is gewoon eng hoe dat er hier soms aan toe gaatquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Dan nog... Als ik zie hoe mannen hier op iedere vrouw afgaan zegt dat ook niet zo veel.
Enkel omdat ik alle stomme wijven hier binnen no-time wegjaag.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog... Als ik zie hoe mannen hier op iedere vrouw afgaan zegt dat ook niet zo veel.
Jup gelooft ze toch niet.. al helpt het misschien wel eventjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastig, dat kan je mensen niet echt leren.
Er is natuurlijk wel therapie voor, maar je kan iemand elke dag zeggen hoe prachtig ze is, hoe wonderlijk ze is, hoe veel je om haar geeft en hoe enorm veel ze voor je betekend, zonder ook maar een greintje invloed te hebben.
En niet alleen de mooie bloemen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng hoe dat er hier soms aan toe gaat. Als bijen komen ze op de mooie bloemen af
quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! op alles duiken wat een kut en grote tieten heeft. Zoiets
.
Ik dacht er nog aan om dat aan te passenquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En niet alleen de mooie bloemen.
Ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet, maar wel foto's van je gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de bloemen waarvan ze denken dat die mooi zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng hoe dat er hier soms aan toe gaat. Als bijen komen ze op de mooie bloemen af
Je moet die aandacht vervolgens ook wel zien. Op internet lukt me dat welquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
---> wil nog niet zeggen dat je dus geen aandacht krijgt.
Samzz krijgt zeker weten veel aandacht omdat ze een knap vrouwtje is. Hoort erbij als je knap bent.
Jammer hequote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat ik alle stomme wijven hier binnen no-time wegjaag.
Alleen flips blijft doorzetten.
Nee, omdat je je uiterlijk mee hebt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! op alles duiken wat een kut en tieten heeft. Zoiets
.
Oorlog!quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer he
HO WACHT NOEM JE MIJ NOU EEN STOM WIJF.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer he
HO WACHT NOEM JE MIJ NOU EEN STOM WIJF.
| Forum Opties | |