SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik zei dat mods, forumadmins, administrators nergens op slaat. Malcolm X en Martin Luther King hebben juist gevochten tegen zo een repressief systeem waarbij je niet mocht zeggen wat je echt vind en doen wat je wilt doen, toen kreeg ik waarschuwingen, maar ik weigerde me te onderwerpen aan het systeem. Nu heb ik mij vrijgevochten, los van de hypocriete tirannie der onderdrukking.quote:
Mijn oprechte excuses. Ik zal in het vervolg normaal Nederlands typen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
die Amenth haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.. praat normaal am. k...
Waarom volgde jij dit topic uberhauptquote:
ja sowieso goed gehandeld abi gewoon eerlijk zijn maar wat wat er mis met die tori dan, admins doen gwn werk tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei dat mods, forumadmins, administrators nergens op slaat. Malcolm X en Martin Luther King hebben juist gevochten tegen zo een repressief systeem waarbij je niet mocht zeggen wat je echt vind en doen wat je wilt doen, toen kreeg ik waarschuwingen, maar ik weigerde me te onderwerpen aan het systeem. Nu heb ik mij vrijgevochten, los van de hypocriete tirannie der onderdrukking.
Offfff, ze weten de algorithme voor waar zo een bevestigingsmail uit bestaat en hebben het zelf opgesteld.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon, dat is niet mogelijk. Of ja, je kunt een profiel aanmaken maar niet gebruiken zonder je email te bevestigen. Weet je zeker dat ze jouw adres hebben gebruikt? Want als dat zo is, dan hebben ze ook het ww van je mail.
iyi affettim, gedraag je een beetje normaal.quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef amenth het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Ik zal in het vervolg normaal Nederlands typen.
Deal! Jouw taarten zien er altijd lekker uitquote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad!
Oh en maak morgen een foto van je vis, dan maak ik foto van mijn taart die ik nog moet maken.
wil je mijn creampie taart zien?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Deal! Jouw taarten zien er altijd lekker uit![]()
.
ik volgde doordat ik terechte TT zei, maar ik zet het erachter om verwarring te voorkomen jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom volgde jij dit topic uberhaupt?
Tevens weet ik dat je van mij houd dus onzin wat je zegt.
Dan maak ik foto's van mijzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Deal! Jouw taarten zien er altijd lekker uit![]()
.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wil je mijn creampie taart zien?
Verhalen als Turkije is niet altijd goed bezig enzo, je weet wel, echt het hart raken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ja sowieso goed gehandeld abi gewoon eerlijk zijn maar wat wat er mis met die tori dan, admins doen gwn werk toch
Tijdens het registreren kun je elk adres gebruiken, zolang je het achteraf ook het mailadres maar bevestigt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon, dat is niet mogelijk. Of ja, je kunt een profiel aanmaken maar niet gebruiken zonder je email te bevestigen. Weet je zeker dat ze jouw adres hebben gebruikt? Want als dat zo is, dan hebben ze ook het ww van je mail.
Zo, opgelost. Weg ermee.quote:Permanently Delete Account
Your account has been deactivated from the site and will be permanently deleted within 14 days. If you log into your account within the next 14 days, you will have the option to cancel your request.
Duidelijk!!!quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
ik volgde doordat ik terechte TT zei, maar ik zet het erachter om verwarring te voorkomen ja
scheelt toch weer een offtopic post
Anladiysam Arab olayim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Offfff, ze weten de algorithme voor waar zo een bevestigingsmail uit bestaat en hebben het zelf opgesteld.
en nu volg ik dit topic weer, heb je nu je zinquote:
Kusje.quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef leeell het volgende:
[..]
en nu volg ik dit topic weer, heb je nu je zin
Dat zeg ik, je kunt het profiel alleen gebruiken als je je email bevestigd.quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijdens het registreren kun je elk adres gebruiken, zolang je het achteraf ook het mailadres maar bevestigt.
Dealquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan maak ik foto's van mijzelf.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wil je mijn creampie taart zien?
Nope, hij kon het dus ook gebruiken zonder het te bevestigen. Dat account had al 4 vrienden etc., en ik kon ook gewoon inloggen en allerlei zaken posten en inzien zonder mijn mailadres geactiveerd te hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kunt het profiel alleen gebruiken als je je email bevestigd.
Je krijgt toch zo een hele lange link in je mail om je adres te bevestigen? Een tijd terug was er zo een tool om die link vast te stellen zoals FB je dat mailt en als je die dan invoert, lijkt het alsof het vanuit je mailbox is geopend, terwijl ik helemaal geen toegang tot jouw account kan / hoef te hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kunt het profiel alleen gebruiken als je je email bevestigd.
Dat is dan echt wtf inderdaad. Klacht indienen bij face.quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, hij kon het dus ook gebruiken zonder het te bevestigen. Dat account had al 4 vrienden etc., en ik kon ook gewoon inloggen en allerlei zaken posten en inzien zonder mijn mailadres geactiveerd te hebben.
Ah zo...quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je krijgt toch zo een hele lange link in je mail om je adres te bevestigen? Een tijd terug was er zo een tool om die link vast te stellen zoals FB je dat mailt en als je die dan invoert, lijkt het alsof het vanuit je mailbox is geopend, terwijl ik helemaal geen toegang tot jouw account kan / hoef te hebben.
Houden we je aan!quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan maak ik foto's van mijzelf.
Jaaa, oude topics doorlezen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
Oude reacties op fobo's lezen. Ik word er helemaal emotioneel van.![]()
Damn hey, wat mis ik de oude tijden en users hier. Mine, Cliosport, Bilmiyorem, Burakius (ja echt), IHVK, Wik, Rookert en vast nog wel een paar waar ik nu niet opkom.. Dat waren de tijden. Toen vond ik hier echt leuk, nu kom ik hier meer uit gewoonte merk ik.
(jaja, ik weet dat ik kan vertrekken wanneer ik wil en dat jullie het hier misschien nog wel heel leuk vinden enzeu, maar ik moest het toch even kwijt)
En wat zit het labiele meisje nu weer dwars?quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Mag de volgende topic titel zijn 'Zargon is een aandachtshomo'?
Nee hoor, ik gebruik gewoon zijn woorden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat zit het labiele meisje nu weer dwars?
quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef zarGon het volgende:
Het was een andere 'Yavuz Selim' uit Turkije. Is wel vaker gebeurd, zo was ik ook een administrator geworden van de website van een basisschool in Turkije. Gewoon omdat ze mijn mailadres dus gebruiken.
Is allemaal opgelost verder, maar ik hoef die bullshit dus niet.
Ze bloedt waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat zit het labiele meisje nu weer dwars?
hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze bloedt waarschijnkijk.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Houden we je aan!
& thanks Alice.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef zarGon het volgende:
Het was een andere 'Yavuz Selim' uit Turkije. Is wel vaker gebeurd, zo was ik ook een administrator geworden van de website van een basisschool in Turkije. Gewoon omdat ze mijn mailadres dus gebruiken.
Is allemaal opgelost verder, maar ik hoef die bullshit dus niet.
Want het is zo moeilijk om te begrijpen wat jij bedoelt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat je weet wat het betekent zegt al genoeg..
kardes die is kanker oud man oldschool man bengt jeugdnostalgie terug man ik ging altijd met taxi naar scorro met die nummers man aaah goeie tijden manquote:
Ik sta er niet bij.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef zarGon het volgende:
Wilde dit nog in de middag posten, maar vergat het. Dus nu dan maar even...
[..]
Jaaa, oude topics doorlezen..
http://fok.zargon.nl/reeks/224/timeline/..
Amenth am. ko... alsof niet genoeg is dat je met Amenth post zit je ook nog eens hier met je kutkloon Gulmez te posten.. skrm bak.. praat gewoon normaal kicik a.kod.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kardes die is kanker oud man oldschool man bengt jeugdnostalgie terug man ik ging altijd met taxi naar scorro met die nummers man aaah goeie tijden man
Ik ben geen kloon vraag maar aan de admins denk je echt dat je 2 jaar met kloon ofzo kan posten dag in dag uit ???quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Amenth am. ko... alsof niet genoeg is dat je met Amenth post zit je ook nog eens hier met je kutkloon Gulmez te posten.. skrm bak.. praat gewoon normaal kicik a.kod.
Was gemaakt in april 2012.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was gemaakt in april 2012..
Je staat er nu bij. Jfm ook.
Toen poste ik alquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haal haal eruit.quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
broer wat je vind van dezequote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
jij zijn echt de saaiste van alle topics man sukkels ik ga weer
Dag.quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
ja tog die turken zijn skaffa homie klap die tsjappies zie je in hollywood met die torriequote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
Dat is het sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht nog mooie TT enzo
Hoeveel man heb je gevoed?quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
was net 41 euro kwijt man 2 x donerxl 4 kapsalon en 2 lahmacun met kalf kk duur man dat is 82 gulden omgerekend
nerede?quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
was net 41 euro kwijt man 2 x donerxl 4 kapsalon en 2 lahmacun met kalf kk duur man dat is 82 gulden omgerekend
Ben je een oude man? Met je guldens.quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
Jawel, kennen de Turkse taal ook wel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Amenth en gulmez zijn sowieso geen Turken.
iyi iyi ziek oldscool hahahquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
amenth wat vind jij van deze
eg wel laatst nog gefeund met gulmez in zwolle beetje getoerd in zn audi daarna bij van die kampertjes met turkse vlag gezwaait hahaquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat een Turk (of iemand die zich voordoet als een Turk) een topic als naar de rose straat opent.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Hoef je geen turk voor te zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel, kennen de Turkse taal ook wel.
welk kamp?quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
eg wel laatst nog gefeund met gulmez in zwolle beetje getoerd in zn audi daarna bij van die kampertjes met turkse vlag gezwaait haha
quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat een Turk (of iemand die zich voordoet als een Turk) een topic als naar de rose straat opent.
Turken en marocs zijn vaste bezoekers van de hoeren...quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat een Turk (of iemand die zich voordoet als een Turk) een topic als naar de rose straat opent.
was niet in kamp maar gwn langs gereden met gulmesse audi bij van die boere die net bier hadde gekogtquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
eg wel laatst nog gefeund met gulmez in zwolle beetje getoerd in zn audi daarna bij van die kampertjes met turkse vlag gezwaait haha
Alleen omdat het een Turk is?quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ey mattie den kje ik zet me passpoort hiero met die snitches? geef je nummer nu ik bel je nu gaan we prate awel oke anders nie taki meerquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Turken en marocs zijn vaste bezoekers van de hoeren...
Post eens een foto van jullie paspoort (amenth en gulmez)
Hij is gewoon een troll of een idioot of beide. Weinig mensen hebben zo weinig moraal.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ey mattie den kje ik zet me passpoort hiero met die snitches? geef je nummer nu ik bel je nu gaan we prate awel oke anders nie taki meerquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Turken en marocs zijn vaste bezoekers van de hoeren...
Post eens een foto van jullie paspoort (amenth en gulmez)
ahaha boere zijn altijd leuk mee te vechte man ze kenne vaak wel goed omda ze hlml dronke zijn enzo tog maar ze gaan altijd met ze 10e op 2 ofzo kneuze moete zeis bij mij doen steek ze 1 voor 1 neerquote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
was niet in kamp maar gwn langs gereden met gulmesse audi bij van die boere die net bier hadde gekogt
Geef jouw nummer maar ik bel je meteen nu.quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef amenth het volgende:
[..]
ey mattie den kje ik zet me passpoort hiero met die snitches? geef je nummer nu ik bel je nu gaan we prate awel oke anders nie taki meer
ben je gek ofzo jij ben zon stalker ik bel je anoniem geen zorgequote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef jouw nummer maar ik bel je meteen nu.
amenth niet doen deze man is ibaaeshquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef jouw nummer maar ik bel je meteen nu.
hahaha jaa hij maak probleem losse we die op tochquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
amenth niet doen deze man is ibaaesh
Uitgerekend jijquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ben echt benieuwd hoe Amenth er irl uitziet
quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je gek ofzo jij ben zon stalker ik bel je anoniem geen zorge
Ik ben helemaal niet benieuwd hoe jullie trolls eruit zien.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ben echt benieuwd hoe Amenth er irl uitziet
ontmaskerd asl wat mattie hahaha je weet niks gooi je nr dan dan gaan we zien en anders ga weg ehHHquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef xminator het volgende:
[..], ik bel jou ook anoniem...
Dus je bent ontmaskerd. Pussay
quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
naast Amenth kom ik over als een ideale schoonzoon
Geef jij je nummer dan, bang om je nummer te geven?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef amenth het volgende:
[..]
ontmaskerd asl wat mattie hahaha je weet niks gooi je nr dan dan gaan we zien en anders ga weg ehHH
Nou, nee. Op amenth kun je tenminste nog bouwen (al is hij verder ook geen stevig fundament), op een leugenaar niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
naast Amenth kom ik over als een ideale schoonzoon
ja sowieso jij ben sowieso zon kneus die me heel dag ga belle kyk hoe je me nu al lastig val als je zo detective ben gooi de jouwe en anders smoel dicht of kom naar roffa nu 1 op1quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef jij je nummer dan, bang om je nummer te geven?
En dan? Klinkt heel erotisch.quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef amenth het volgende:
[..]
ja sowieso jij ben sowieso zon kneus die me heel dag ga belle kyk hoe je me nu al lastig val als je zo detective ben gooi de jouwe en anders smoel dicht of kom naar roffa nu 1 op1
quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef amenth het volgende:
[..]
ja sowieso jij ben sowieso zon kneus die me heel dag ga belle kyk hoe je me nu al lastig val als je zo detective ben gooi de jouwe en anders smoel dicht of kom naar roffa nu 1 op1
Klopt ik kom uit roffa.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef EL_Presidente het volgende:
waarom komen alle mongolen uit Rotterdam aka Roffa: xminator, amenth, Gulmez, ClioSporT![]()
Ahmet Gulmez senin kafani kirarim lan
ik kom uit Damscoquote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt ik kom uit roffa.
Dat zou eigenlijk betekenen dat jij wel uit roffa moet komen.
Rotterdamquote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt ik kom uit roffa.
Dat zou eigenlijk betekenen dat jij wel uit roffa moet komen.
zogenaam Alkmaar, de ene keer Roffa, en de andere keer weer Groningenquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom naar mij dan Alkmaar ik wacht je op. Of ben je ook te bang om te komen?
als je nummer geef dan bel ik je nu voor concrete afspraak plek ik rij 240 naar je huis toe lan onderschat mij nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom naar mij dan Alkmaar ik wacht je op. Of ben je ook te bang om te komen?
240quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef amenth het volgende:
[..]
als je nummer geef dan bel ik je nu voor concrete afspraak plek ik rij 240 naar je huis toe lan onderschat mij niet
ja m3 was kapot mn die ging nog veel sneller maar kom goed kga voor m5 nuquote:
Geef mij je nummer, ik wacht op je alkmaar waagplein gekstuh jongeequote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef amenth het volgende:
[..]
als je nummer geef dan bel ik je nu voor concrete afspraak plek ik rij 240 naar je huis toe lan onderschat mij niet
Mijn nieuwe BMW
ben erzo met me bempie
Kwestie van de juiste genen meekrijgenquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn kamer is momenteel zo'n fucking teringzooi, niet normaal gewoon. Hoe kan het dat sommige mensen zo netjes zijn terwijl anderen alles wat ze aanraken veranderen in een slagveld?
Ik kan ook veel rommel maken maar ik ruim het altijd snel weer op.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn kamer is momenteel zo'n fucking teringzooi, niet normaal gewoon. Hoe kan het dat sommige mensen zo netjes zijn terwijl anderen alles wat ze aanraken veranderen in een slagveld?
Ik geloof ook dat het iets aangeboren is, zou er zoiets bestaan als het 'opruim gen'?quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste genen meekrijgen
Vast wel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het iets aangeboren is, zou er zoiets bestaan als het 'opruim gen'?
denken dat ik dat verzinquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
verhalenman wie zegt dat die auto van jou is
Het is nu echt te erg, Alice. Kom helpen met schoonmaken ajbb...quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik kan ook veel rommel maken maar ik ruim het altijd snel weer op.
Probeer alle kleine beetje gelijk op te ruimen zodat het zich niet opstapelt en het zo erg wordt dat je het niet wilt schoonmaken en je kamer een varkensstal is.
zal ik je helpen sümüklüquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is nu echt te erg, Alice. Kom helpen met schoonmaken ajbb...
En toen werd het stil.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef mij je nummer, ik wacht op je alkmaar waagplein gekstuh jongee
Ik morgen ok. Na schoolquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is nu echt te erg, Alice. Kom helpen met schoonmaken ajbb...
hahhaha alkmaar mattie ik represent colijnstraat dordrecht ga opzoeke als je zon held ben en kom daar testen mattie je weet niks ik leef die thuglife sinds me geboorte mattie kom maarquote:
thug life ROFLMAOquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef amenth het volgende:
[..]
hahhaha alkmaar mattie ik represent colijnstraat dordrecht ga opzoeke als je zon held ben en kom daar testen mattie je weet niks ik leef die thuglife sinds me geboorte mattie kom maar
Jij woont in Dordrechtquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef amenth het volgende:
[..]
hahhaha alkmaar mattie ik represent colijnstraat dordrecht ga opzoeke als je zon held ben en kom daar testen mattie je weet niks ik leef die thuglife sinds me geboorte mattie kom maar
zehma ben je net zo Thug Life als amenthquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap serieus al die e-kemphanen gedoe niet, iedereen weet toch dat ik de enige vechtersbaas hiero?
Hier zit amenth dan:quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef amenth het volgende:
[..]
hahh ik feun met de Verenigde Antilianen doe ik veel zake mee en dan wil je mij kome uitdage denk 2 x na mattie ik zweerquote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hier zit amenth dan:
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,34.42,,0,2.68
Hard knock life enzo
Turken die zehma zeggen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zehma ben je net zo Thug Life als amenth
Ja, ga ik nu doen en idd ik begin altijd eerst met het opruimen van kleren, dan papieren etc.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik morgen ok. Na school.
Maar begin als je niet te moet bent nu. Begin met je kleren. Raap ze op en leg ze netjes in je kast.En dan de rest zoals papieren rommel.
waar woon je dan me m3 stond vaak voorstraat bij ali baba shoppa daaro heb je vas wel is gezien daar childe ik altijdquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat ik jou vast wel een x tegen ben gekomen in de stad ofzo
doe street view hij wacht daar op pleintjequote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hier zit amenth dan:
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,34.42,,0,2.68
Hard knock life enzo
Staart.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef amenth het volgende:
[..]
waar woon je dan me m3 stond vaak voorstraat bij ali baba shoppa daaro heb je vas wel is gezien daar childe ik altijd
van welke Blood Crip gang ben jij, Naksi Bendequote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken die zehma zeggen.
Ga met je thug life man.![]()
De mensen die ik ken laten je in je broek schijten
quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap serieus al die e-kemphanen gedoe niet, iedereen weet toch dat ik de enige vechtersbaas hiero?
Jonge, ik meen het.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
van welke Blood Crip gang ben jij, Naksi Bende
Als ik bij mijn vriendin logeerde werd ik soms vroeger wakker en omdat zij zo lang doorslaapt ruimde ik soms haar kamer opquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu doen en idd ik begin altijd eerst met het opruimen van kleren, dan papieren etc.
Maar goed, van alles een puinhoop maken/ storyofmylife.
awel dan ken je sowieso de daltns wel? ik chilomin vaak met hun en dan wi ldie kil hiero mij kome uitdagequote:
Verenigde Antilliaanse Natiesquote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef xminator het volgende:
Waar komen opeens al deze mensen vandaan :
https://maps.google.nl/ma(...)12,32.51,,1,8.5&z=16
![]()
![]()
Probeer het even opnieuw in ABN aub.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef amenth het volgende:
[..]
awel dan ken je sowieso de daltns wel? ik chilomin vaak met hun en dan wi ldie kil hiero mij kome uitdage
Wat een topic wending he?quote:
chill je em ook met Lucky Luke en Ratteplanquote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef amenth het volgende:
[..]
awel dan ken je sowieso de daltns wel? ik chilomin vaak met hun en dan wi ldie kil hiero mij kome uitdage
Pics van die vriendin (in de hoop dit topic te redden)quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vriendin logeerde werd ik soms vroeger wakker en omdat zij zo lang doorslaapt ruimde ik soms haar kamer op. Haar moeder helemaal blij
audi a4 nee man nie mij ding wel chill mar des beterquote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Weissman het volgende:
amenth en gulmez zijn bangbros met die audi
Antillianenquote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef amenth het volgende:
ik chill met de Verenigde Antilianen, en t kamp vlakbij en sowieso de turkse bros
mattie je kom uit staart denk na wa je zeg ken daar antis die jou zoude afmake om zulke opmerkingenquote:
Ze is al bezet. En nee. Pics van jou.quote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics van die vriendin (in de hoop dit topic te redden)
Antis.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef amenth het volgende:
[..]
mattie je kom uit staart denk na wa je zeg ken daar antis die jou zoude afmake om zulke opmerkingen
Dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ze is al bezet. En nee. Pics van jou.
doe nie boss hiero overdag loop je naar de aldi aan de overkant niet eens suepr de boer omdat je zo skir ben met je wajongquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Antis.![]()
Gast, als je ruig gaat doet, kies dan geen gay volk
Aan de overkant heb je de spar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef amenth het volgende:
[..]
doe nie boss hiero overdag loop je naar de aldi aan de overkant niet eens suepr de boer omdat je zo skir ben met je wajong
Waar blijf je dan lan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef amenth het volgende:
[..]
doe nie boss hiero overdag loop je naar de aldi aan de overkant niet eens suepr de boer omdat je zo skir ben met je wajong
Ik zei nee. Pics van jou.quote:
deze is helemaal Masterquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anti's en turken doen t goed
check hier
waar heb jij over man bedoel je die kant bij macdonald en jilla daarO? kweet daar g1 sparquote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aan de overkant heb je de spar.
Ja toch.quote:
Kom je weleens in Staart of nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef amenth het volgende:
[..]
waar heb jij over man bedoel je die kant bij macdonald en jilla daarO? kweet daar g1 spar
mattie ik vroeg je wat wou je zegge staart is nie bij jillaquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je weleens in Staart of niet?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel je toch eens voor dat iemand als Tarkan iets als dat Gangnam Style nummer zou maken... De hele wereld zou Turkije welhaast net zo respecteren als ze dat nu bij Zuid-Korea doen.
Ook wil ik opmerken dat het de beste clip ever is, dank voor uwe aandacht waarde Turken
Spar te Rivierenplein.quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef amenth het volgende:
[..]
mattie ik vroeg je wat wou je zegge staart is nie bij jilla
Awhhh <3quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vriendin logeerde werd ik soms vroeger wakker en omdat zij zo lang doorslaapt ruimde ik soms haar kamer op. Haar moeder helemaal blij
ja logisch als ze dar niet normaal tegen doet wat vertonen sommige hier belahcelijk gedragquote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Awhhh <3
Volgens mij ben jij echt altijd lief tegen iedereen, niet?
(Behalve tegen obvious retards zoals een paar in dit topic)
Speciaal voor jou plaats ik een foto van mijzelf:quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja logisch als ze dar niet normaal tegen doet wat vertonen sommige hier belahcelijk gedrag
Good for you.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel je toch eens voor dat iemand als Tarkan iets als dat Gangnam Style nummer zou maken... De hele wereld zou Turkije welhaast net zo respecteren als ze dat nu bij Zuid-Korea doen.
Ook wil ik opmerken dat het de beste clip ever is, dank voor uwe aandacht waarde Turken
want dit ben jij tochquote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Speciaal voor jou plaats ik een foto van mijzelf:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want dit ben jij tochvan ChatNu geplukt
![]()
hoop je nu dat ik je aantrekkelij kvind ofzo homoquote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Speciaal voor jou plaats ik een foto van mijzelf:
[ afbeelding ]
O rly?quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ken die gast IRL en jij bent hem echt niet..
Probeer ik altijd wel te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Awhhh <3
Volgens mij ben jij echt altijd lief tegen iedereen, niet?
(Behalve tegen obvious retards zoals een paar in dit topic)
hahaha ngo foto vn andere ook dus soweiso puiste nerd jij awel mattie ik kom je nog wel keer teegequote:
quote:
Whahahaquote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha ngo foto vn andere ook dus soweiso puiste nerd jij awel mattie ik kom je nog wel keer teege
YSS ook?quote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:
Turken met oorbellen zijn fags btw.
kom crabbehof feunen danquote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:
Turken met oorbellen zijn fags btw.
ik hoef dus niet meer te vragen of je maagd bentquote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ook echt zeker 20 leden van het forum ontmoet irl.
Dat lijkt mij niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt lang actief geweest op CN, was daar zelfs moderator een tijdje haha.Ik heb ook echt zeker 20 leden van het forum ontmoet irl.
Maar het is daar al jaren dood.
waren ze goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt lang actief geweest op CN, was daar zelfs moderator een tijdje haha.Ik heb ook echt zeker 20 leden van het forum ontmoet irl.
Maar het is daar al jaren dood.
Het forum was een ander verhaal, hoor. Zaten best fatsoenlijke mensen tussen waarvan ik er een paar nog steeds spreek.quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet iets om trots op te zijn
nopequote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand hier die ooit actief is geweest op het CN forum?
(Behalve Jaleesa dan)
haha jij vin op de blok staan met whiskey alles voor homos awel oke wij connecte chimeids als we zin ehbbe binne 5 min staan er 10 geen probleem mattie ga jij maar saai in staart zitte waar niks gebeurtquote:
Dat zou best kunnen zijn, maar chatnu is gewoon een relatieplanetquote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het forum was een ander verhaal, hoor. Zaten best fatsoenlijke mensen tussen waarvan ik er een paar nog steeds spreek.
je had mijn vorige vraag nog niet beantwoordquote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen El Presidente is altijd +1.
Probeer het nog eens in abnquote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef amenth het volgende:
[..]
haha jij vin op de blok staan met whiskey alles voor homos awel oke wij connecte chimeids als we zin ehbbe binne 5 min staan er 10 geen probleem mattie ga jij maar saai in staart zitte waar niks gebeurt
Ik vind het schattig dat hij met zijn holmaatjes de antis naar meisjes kijkt, stilletjes.quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger, wat geef je die nerd nog aandacht, hij zit obvious te trollen..
Klopt, vooral voor de mensen die geen gebruik maakten van het forum. Er ontstonden ook liefdes en vriendschappen op het forum, daar niet van. Maar dat is hier niet anders.quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen zijn, maar chatnu is gewoon een relatieplanet
zegt er 1 watquote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger, wat geef je die nerd nog aandacht, hij zit obvious te trollen..
Ja maar daar is de intentie ook om een relatie(of xxxmateriaal) te vinden. Hier kan het wel ontstaan maar dat is niet de opzet van fok..quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt, vooral voor de mensen die geen gebruik maakten van het forum. Er ontstonden ook liefdes en vriendschappen op het forum, daar niet van. Maar dat is hier niet anders.
Je weet dat die ads afgestemd zijn op je zoekgedrag he?quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Wtf opeens allemaal ads over maagdenlijkheid.
'Wilt u meer weten over maagdenlijkheid en het maagdenvlies? Kijk dan op sence'
Lol
Dat was ook zo op het forum...quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar daar is de intentie ook om een relatie(of xxxmateriaal) te vinden. Hier kan het wel ontstaan maar dat is niet de opzet van fok..
je kan em nog laten dichtnaaienquote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Wtf opeens allemaal ads over maagdenlijkheid.
'Wilt u meer weten over maagdenlijkheid en het maagdenvlies? Kijk dan op sence'
Lol
Nou niet dus...quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet dat die ads afgestemd zijn op je zoekgedrag he?
Ik ben serieussssquote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij hebben geen geheimen voor elkaar he?
El Presidente schreef iets over maagdenlijkheid en toen verscheen die add, heb 'm daarvoor nooit eerder gezien en ik heb verder ook niks opgezocht over het maagdenvlies of iets dergelijks.quote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook, Google Ads wordt zo persoonlijk mogelijk afgestemd
Lol, nee, heb het niet specifiek over datquote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
El Presidente schreef iets over maagdenlijkheid en toen verscheen die add, heb 'm daarvoor nooit eerder gezien en ik heb verder ook niks opgezocht over het maagdenvlies of iets dergelijks.
Eeh, waarom zien wij dat niet dan?quote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
El Presidente schreef iets over maagdenlijkheid en toen verscheen die add, heb 'm daarvoor nooit eerder gezien en ik heb verder ook niks opgezocht over het maagdenvlies of iets dergelijks.
jaja stiekem wil je gwn weer late herstelle door al die ervaringe van die chatnu meetings awel okequote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amenth...doe normaal. Ga maar lekker in je m3 rijden ofzo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef amenth het volgende:
[..]
jaja stiekem wil je gwn weer late herstelle door al die ervaringe van die chatnu meetings awel oke
Weet ik veel. En waarom zou ik liegen? Is het zo erg om iets op te zoeken over maagdenlijkheid? Ik zou het zo toegeven hoor, ik snap niet waarom ik er uberhaupt geheimzinnig over zou moeten doen. Maar het is gewoon niet zo en daarom is het zo vaag dat ik er opeens adds over te zien krijg.quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Eeh, waarom zien wij dat niet dan?
srry zal npormaal doen ken nie hate op jou aaridge meidquote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Amenth...doe normaal. Ga maar lekker in je m3 rijden ofzo.
Je hebt gelijk. Maar de sfeer in dit topic is opeens niet zo leuk meer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alice bespaar jezelf de moeite.
Dank je.quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef amenth het volgende:
[..]
srry zal npormaal doen ken nie hate op jou aaridge meid
Komt wel weer goed joh.quote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar de sfeer in dit topic is opeens niet zo leuk meer.
quote:Sinds mijn auto defect is verplaats ik me regelmatig van A naar B via de spoorwegen. Ten eerste wou ik even Utrecht Centraal complimenteren. Wat steekt dat station goed in elkaar. Voorlopig blijf ik nog wel even met de trein reizen omdat het me wel goed bevalt. Het is me echter opgevallen dat er vele lieden rondlopen die geen juiste zienswijze hebben betreft het treinreizen. Ik ondervind regelmatig hinder van voornamelijk Nederlanders die afvragen of ze zich wel in de juiste trein bevinden. Is het dan echt zo moeilijk om op het bord te kijken? Een nog vaker voorkomend fenomeen is dat zodra de trein gesplit wordt er altijd zo'n 10 mensen zijn die zich tot de conducteur wenden om te vragen of ze nu wil in het juiste coupé zitten. Dat terwijl er 2 keer is omgeroepen in welk treinstel je hoort te zijn.
Bron: Domme treinreizigers
quote:zakjes snoep of chips nuttigen. Het zijn vaak van die types die 1 euro van mama gehad hebben om even lekker in de trein te genieten van een zakje lays. Dat gekraak veroorzaakt door die ectomorphs werkt nogal op mijn zenuwen.
Bron: Mensen die in de trein
Aandachtshoer, met je wannabe thug life-straattaal-rotzooi.quote:Vorige week had ik een nieuwe pinpas aangevraagd omdat m'n pas opeens geblokkeerd was. M'n nieuwe wereldpas (die er overigens wel goed uit ziet) is echter na 3 dagen al weer kapot, hij gaat zelfs het pinautomaat niet in
Bron: Rabobank pinpas
hahah daar hield ik jullie juis voor de gek om expres opeens goed te typ emaar da snappe jullie nie en ja ik kan gewoon goed nederlands als je verder ngo dinge ga zoeke 100e falende detectivequote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Onze amenth in betere tijden...
[..]
[..]
[..]
Aandachtshoer, met je wannabe thug life-straattaal-rotzooi.
Gewoon een enkeltje Yvonnequote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar de sfeer in dit topic is opeens niet zo leuk meer.
Ja, dit. Alice, het heeft echt geen zin. Komt nooit meer goed met hem. Helemaal verloren.quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alice bespaar jezelf de moeite.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah daar hield ik jullie juis voor de gek om expres opeens goed te typ emaar da snappe jullie nie en ja ik kan gewoon goed nederlands als je verder ngo dinge ga zoeke 100e falende detective
awel zo typ ik als ik normaal wil doen mar ik vind dit chiller type oke dus kom nie detctive uithjangequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef amenth het volgende:
Dit is met opzet gedaan door Kuzu. Met zijn tweezijdige boodschap wilt hij duidelijk maken dat er nog veel sprake is van verdeeldheid in Nederland. Wat niet zegt dat hij Nederland niet waardeert, in tegen deel. Er zijn echter nog vele mensen die de multiculturele kant van Nederland nog niet kunnen accepteren, onder andere door de media die allochtonen als een aparte groep bestempeld wanneer er iets negatiefs gebeurd. Dit terwijl de grootste criminele praktijken in Nederland nog steeds door de Nederlanders worden uitgevoerd.
Een van de redenen dat het lijkt dat de allochtonen jongeren vaker in aanmerking komen met justitie heeft echter puur te maken met de welvaartsklassen. Het is een feit dat er onder allochtonen meer armoede leeft, onder andere door minder kansen op goede banen door gebrek aan het spreken van de Nederlandse taal bijvoorbeeld. Wanneer iemand in een gezin opgroeit met weinig financiële mogelijkheden zal hij zich eerder in het criminele circuit gaan begeven. Dit geldt ook voor de Nederlanders. Echter zijn er minder Nederlanders die in armoede leven waardoor het vaak lijkt dat de allochtoon veel meer delicten pleegt.
Als een wijsman ooit zei: "A nation which makes the final sacrifice for life and freedom does not get beaten." mocht Nederland zich meer hierop richten dan de negatieve aspecten zou er al een stuk positievere sfeer ontstaan.
Dreigen met moord.quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef amenth het volgende:
[..]
hoop je nu dat ik je aantrekkelij kvind ofzo homoof pronbeer je te intimidere ik maak je koud namelijk als nodig is
Ik snap niet waarom iemand zich zo gedraagt. Aandacht tekort of zo?quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dit. Alice, het heeft echt geen zin. Komt nooit meer goed met hem. Helemaal verloren.
Stagfirullah .quote:
Dreigen impliceert altijd een voorwaarde, Einstein.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef amenth het volgende:
[..]
ik zeg als nodig is ik bedreig nooit iemand zomaar
Haha was maar een voorbeeldquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha was maar een voorbeeld. Normaal luister ik dit soort muziek niet.
Maar het is wel vrolijk.
rica ederimquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dreigen impliceert altijd een voorwaarde, Einstein.
Neem alsjeblieft een andere avatar, wil je?
Blijf in het vervolg dan typen zoals in je quote. Je bevestigt op deze manier alleen maar het beeld dat men van de stereotype Turk heeft. Als je een greintje respect had voor je Turkse afkomst, had je de Turken op FOK! in ieder geval niet zo beschaamd door je als een mafkees te gedragen. Anders kan ik alleen maar concluderen dat je eigenlijk helemaal geen Turk bent, zoals je usericons doen vermoeden.quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef amenth het volgende:
[..]
[..]
awel zo typ ik als ik normaal wil doen mar ik vind dit chiller type oke dus kom nie detctive uithjange
Heeel erg verdwaald.quote:
Meestal is het zo dat dit soort mensen niet helemaal 100% zijn. Nu ben ik echt niet iemand die anderen meteen afschrijft als gek of ziek in de hoofd wanneer ze zich een beetje anders gedragen (ik ben nou ook niet wat je noemt normaalquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand zich zo gedraagt. Aandacht tekort of zo?
Zo leuk is trollen toch niet?
Big deal, sowieso zou ik me niet druk maken om kortzichtige mensen die zich door stereotypen en vooroordelen laten leiden.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bevestigt op deze manier alleen maar het beeld dat men van de stereotype Turk heeft.
Wie zegt dat hij een Turk is? Iemand ooit een gesprek in het Turks met hem gevoerd? Deze idioot is gewoon een kloon van mhpc en turkes die zich allebei voordeden als geflipte nationalistische Turken, puur om Turken belachelijk te maken. Die werden toen gebanned en opeens waren Gulmez en amenth er. Amenth was waarschijnlijk het echte account van mhpc maar nadat hij gebanned werd besloot hij verder te gaan trollen op zijn echte account (vandaar de overgang van ABN naar randdebiel).quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Blijf in het vervolg dan typen zoals in je quote. Je bevestigt op deze manier alleen maar het beeld dat men van de stereotype Turk heeft. Als je een greintje respect had voor je Turkse afkomst, had je de Turken op FOK! niet zo beschaamd door je als een mafkees te gedragen. Andes kan ik alleen maar concluderen dat je eigenlijk helemaal geen Turk bent, zoals je usericons doen vermoeden.
wat levo zeg wat maakt jou uit wat mensen denken van je ik ben trotse turk wat ander daar nou van vindt wat dan ook en ga me gedrag niet op aanpassen hoe die nederlanders t graag willen zien snap je ik doe soms misschien idioot ja maar wie niet op dit forumquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal is het zo dat dit soort mensen niet helemaal 100% zijn. Nu ben ik echt niet iemand die anderen meteen afschrijft als gek of ziek in de hoofd wanneer ze zich een beetje anders gedragen (ik ben nou ook niet wat je noemt normaal), maar het is vaak wel zo dat deze mensen ziek zijn. En in het Turks zeggen we dan 'Ugrasma deliyle/cahille, olursun cahil' vertaald betekent het zoiets als; laat de gekke/onwetende met rust of je verandert er zelf in een.
Waarom gedroeg MHPC zich zo? Wat is zijn afkomst?quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij een Turk is? Iemand ooit een gesprek in het Turks met hem gevoerd? Deze idioot is gewoon een kloon van mhpc en turkes die zich allebei voordeden als geflipte nationalistische Turken, puur om Turken belachelijk te maken. Die werden toen gebanned en opeens waren Gulmez en amenth er. Amenth was waarschijnlijk het echte account van mhpc maar nadat hij gebanned werd besloot hij verder te gaan trollen op zijn echte account (vandaar de overgang van ABN naar randdebiel).
Haha. Ik snap wat je bedoelt ja. Ik zal het verder maar laten rusten.quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal is het zo dat dit soort mensen niet helemaal 100% zijn. Nu ben ik echt niet iemand die anderen meteen afschrijft als gek of ziek in de hoofd wanneer ze zich een beetje anders gedragen (ik ben nou ook niet wat je noemt normaal), maar het is vaak wel zo dat deze mensen ziek zijn. En in het Turks zeggen we dan 'Ugrasma deliyle/cahille, olursun cahil' vertaald betekent het zoiets als; laat de gekke/onwetende met rust of je verandert er zelf in een.
hahahahaha dat deed ik expres omdat iedereen zat te klagen dat ik z oslecht nederlands had maar maak nie uit jij snap de grap erachter niet kom nie gelijk biggie doenquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
Domme treinreizigers
Gelijk hebben jullie. Wat een kneusje is het toch ook. Zeker zo een autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |