maar wel irritantquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom hij die andere 2 heeft weggestuurd, die Sharon was echt bloedmooi.
Gewoon dat hij ze niet voor hen geregeld had dacht ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
In welk opzicht bedoelde hij dat nou?
Dat was dan ook alles, vervelende meid.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom hij die andere 2 heeft weggestuurd, die Sharon was echt bloedmooi.
Juist wel. Lekker rustig.quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je elkaar wat langer kent is het niet erg, maar al meteen in het begin lijkt me niet veel goeds
ja maar ik zou ook niks durven te zeggen daarquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Die wijven van Aad zijn ook geen sfeermakers.
Heb om eerlijk te zijn de dagjes weg ook niet gezien, dus zou kunnenquote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was dan ook alles, vervelende meid.
Viel mij ook al opquote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Silenus het volgende:
Jezus, ze zitten al een uur te ontbijten! Net was het 6.10u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |