SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Mooi geschoren driehoekje inderdaadquote:
Investeer het in GJE Banks and Loansquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef Ramboetan het volgende:
ik merk dat veel mensen ontzettend goed zijn in handelen. Iemand een tipje? ik heb nog maar 10k coins...
Dit is weer een van de badges die ik erg vaak krijg. Samen met onder andere die van Charleroi en FC Dundee/Dundalk ofzo (die met die letter FCDquote:
Was je gewoon naar hem aan het zoeken? Ik pikte een paar dagen geleden een aantal spelers die 4k of meer waard zijn allemaal op voor 1000.quote:
Die FCD heb ik ook al 10x gehad ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is weer een van de badges die ik erg vaak krijg. Samen met onder andere die van Charleroi en FC Dundee/Dundalk ofzo (die met die letter FCD
Ik had een bod staan voor 16k op een andere en toen keek ik even voor hoeveel de anderen op de markt gingen. Stond er opeens een voor 1k bij!quote:Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was je gewoon naar hem aan het zoeken? Ik pikte een paar dagen geleden een aantal spelers die 4k of meer waard zijn allemaal op voor 1000.
Nee. Je staat 16e van de 40 bij mijquote:Op zondag 30 september 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik werd geroepen?
Sta ik bij de xboxers onderaan qua tradeoffers trouwens?
oh dat valt nog best meequote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Je staat 16e van de 40 bij mij
Ben je dan blij?quote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
Alweer meer dan 20K profit vandaagelke dag even zo bezig en dan heb ik rond eind januari ofzo wel 2 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skeere tattaquote:
Ja ik zag het ookquote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef Proxzor het volgende:
Hoezo is Kaka ineens zoveel gestegen, blij dat ik hem voor 7k heb gekocht gister
quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben je dan blij?#ikbenblijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zet hij ook altijd achter zijn gebrekkige nederlandse tweets
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat dit kan in Nederland!quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben je dan blij?Dit is gemaakt voor mijn school als het goed is bij sportcomplex nenijtoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit is gemaakt voor mijn school als het goed is bij sportcomplex nenijto
hoe heet die gast dan ?quote:Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef TheFastOne het volgende:
Die bronze keeper met 87 kicking uit een pack
Ik dacht ook de vader maar dat was geen optiequote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
Er klopt trouwens niets van die vraag die ik poste, alleen de vader van heeft een aanmerkelijk belang maar die staat er niet bij
Sport 1quote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Proxzor het volgende:
Penalty voor Real loooooooool ik moet goede sopcast vinden
Vast onterecht.quote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Proxzor het volgende:
Penalty voor Real loooooooool ik moet goede sopcast vinden
Dubieus ja, schwalbe koning Di Mariaquote:
iedereen met meer dan 5% toch, en bij die partners wordt het opgeteld ofzo.quote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
Er klopt trouwens niets van die vraag die ik poste, alleen de vader van heeft een aanmerkelijk belang maar die staat er niet bij
Jup, alleen de vader heeft meer dan 5% de rest niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iedereen met meer dan 5% toch, en bij die partners wordt het opgeteld ofzo.
edit; oh nvm dan kom ik natuurlijk op hetzelfde als jou uit
De middelste CM is het meest verdedigend en jij zet daar net de meest aanvallende speler van de 3 neerquote:
Oh dat was ook de bedoeling, maar vanwege chemistry voor het formatiekaartje had ik iets veranderdquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Vidal of De Rossi in het midden zetten
Ja dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De middelste CM is het meest verdedigend en jij zet daar net de meest aanvallende speler van de 3 neer
Wacht maarquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
Die krukkenjong krijg gewoon zo'n bak voor zn sweet 16 maar vind het niet cool genoeg. Amerikanen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
Die krukkenjong krijg gewoon zo'n bak voor zn sweet 16 maar vind het niet cool genoeg. Amerikanen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bronzes, maar dat is een opstelling voor 7-8 uitslagen enzoquote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering, Chiellini en Buffon zijn ook lekker in prijs gestegen.
Iemand trouwens ervaring met de opstelling 3-4-2-1? Zo ja, hoe beviel het?
Ja, bronze, beviel totaal nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
3 teams, 4 IF's 107K en heel veel in de clubquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb bronzes, maar dat is een opstelling voor 7-8 uitslagen enzoAanvallend top, verdedigend zwak.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, bronze, beviel totaal nietTotale chaos. Maar kan zijn omdat bronzes sowieso wat chaotischer zijn.
Heb ik dan vanmiddag niet tegen jou gespeeld? Ik speelde tegen een Nederlander met een 3-4-2-1 bronze team.quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb bronzes, maar dat is een opstelling voor 7-8 uitslagen enzoAanvallend top, verdedigend zwak.
het is dan ook wel een tyfuslelijke auto.quote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee niet mee gespeeld vandaagquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik dan vanmiddag niet tegen jou gespeeld? Ik speelde tegen een Nederlander met een 3-4-2-1 bronze team.
multipla'squote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is dan ook wel een tyfuslelijke auto.
maar jij handelt en ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 teams, 4 IF's 107K en heel veel in de club
quote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, alleen de vader heeft meer dan 5% de rest niet.
Trouwens echt een paupervak waar 0,0 interesse van mij isik doe liever strafrecht, veel leuker. Volgend jaar weer opnieuw beginnen want uni
Ga ik morgen zeggen tegen die docentquote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]misschien doet Hugo het met die twee zussen(wel 1 z'n eigen zus maar het is mogelijk), dan ishet bij elkaar 5% en hebben ze allemaal een aanmerkelijk belang.
Definieer lekker in prijs gestegenquote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ABC? is denk ik pas vanaf 5 uur te doenloaden vannachtquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
Hé Rijst, waar wordt de serie nou uitgezonden? 666 Park Avenue ofzo.
quote:
Kost dat? Ziet er wel goed uit voor een budget teampje.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef JacobDubbel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn squad op dit moment 8 gewonnen en 1 verloren.
Ben nu aan het traden dus binnenkort ff upgraden
Jij hangt op de 59ste minuut?quote:
Ik denk dat Holtby wel beter is dan De Bruyne maar daar zal wel een Reus/Götze komen zeker.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef JacobDubbel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn squad op dit moment 8 gewonnen en 1 verloren.
Ben nu aan het traden dus binnenkort ff upgraden
Ik bedenk een random speler van +20k. Dan ga ik hem bij langs en koop degenen waar ik winst op kan makenquote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hangt op de 59ste minuut?
12k niet zo duurquote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Kost dat? Ziet er wel goed uit voor een budget teampje.
Ja eerder een Reus of Gotze :pquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat Holtby wel beter is dan De Bruyne maar daar zal wel een Reus/Götze komen zeker.
Ik zou Lukaku ook lekker weg doen, hij is wel redelijk steady nu, en met de coins kan je nieuwe dealtjes maken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef StijnDa het volgende:
Mariappa 41212 verkocht voor 36kGekocht voor 10k aan het begin van de app.
ja, functie werkt nog niet volgens mij ookquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand anders dit ook? [ afbeelding ]
Zo'n team ga ik ook nog maken..wel een luxeprobleem voorinquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net een goedkope Olave aan me voorbij gaanDie gaan ook rustig voor 20k+
Falcao en Muriel zijn wel gewoon de beste. (qua stats)quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n team ga ik ook nog maken..wel een luxeprobleem voorin
Nu mis je wel eindbaas Armero en laat je snelheidsduivel Ibarbo aan je voorbij gaan.. Guarin ga je nog wel halen hoop ik?quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net een goedkope Olave aan me voorbij gaanDie gaan ook rustig voor 20k+
Falcaoquote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Falcao en Muriel zijn wel gewoon de beste. (qua stats)
Heb boden op Guarin, Cuadrado en Muriel staan. Ga Armero LWB maken zodat ik nog een stand-in heb op de LM plaats.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Nu mis je wel eindbaas Armero en laat je snelheidsduivel Ibarbo aan je voorbij gaan.. Guarin ga je nog wel halen hoop ik?
Goed intikken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Apekoek het volgende:
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
En Freddy als backupspits?quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb boden op Guarin, Cuadrado en Muriel staan. Ga Armero LWB maken zodat ik nog een stand-in heb op de LM plaats.
Waar kan je die lijnen zien bij een spelerquote:
Hoe durf je.quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb vorig jaar nooit met Montero gespeeld
Ik heb Montero en Muriel, en moet zeggen dat Montero echt veel fijner speeltquote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil onze wederzijdse vrind ook wel een plekje geven..CDM dan wellicht, al lijkt dat ook zonde..quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het blijft echt belachelijk dat hij geen 5 star wf heeft..snap daar echt niets van.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Falcao
Alleen z'n status IRL maakt hem al een held in FIFA.
Moet je ff naar de Live Chat gaan. Als je daar een foto van je bonnetje laat zien geven ze je een nieuwe code.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ongeveer al 37 keer gedaan. Wel slecht bij een nieuw spel...
Ik merk het verschil tussen 4 en 5 nooit.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het blijft echt belachelijk dat hij geen 5 star wf heeft..snap daar echt niets van.
ultimatedb.nl en dan xbox tradingquote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar kan je die lijnen zien bij een speler
Toen hij 25k was zei ik nog tegen Iwan dat hij hem moest halen maar dat deed hij nietquote:
True. Ik kijk even na het bouwen, heb toch niet veel tijd om te handelen. Als ik na mijn team nog genoeg coins heb hoef ik mijn renneger nog niet te verkopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou Lukaku ook lekker weg doen, hij is wel redelijk steady nu, en met de coins kan je nieuwe dealtjes maken.
Live chat? Op ea website?quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je ff naar de Live Chat gaan. Als je daar een foto van je bonnetje laat zien geven ze je een nieuwe code.
LB of LWB maakt niets uitquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb boden op Guarin, Cuadrado en Muriel staan. Ga Armero LWB maken zodat ik nog een stand-in heb op de LM plaats.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen hij 25k was zei ik nog tegen Iwan dat hij hem moest halen maar dat deed hij niet
Had zelf toen niet genoeg
Ik heb 'm net ook gekocht in 4-3-3. M'n 10e IF alweer.quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had hem voor 9,6knog best aardige stats ook, misschien maak ik wel een team om hem heen.
Tja maar om nu 10k te investeren om over een half jaar 30k terug te krijgen. Dat kan beterquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Pantelic werd vorig jaar ook 30k omdat gewoon bijna iedereen hem had gediscard
Als het anders toch maar op je account staat en je trade in spelers waar je max 50k voor nodig hebt ...quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja maar om nu 10k te investeren om over een half jaar 30k terug te krijgen. Dat kan beter
Tja, maar ergens in dat half jaar ga ik die 10k wel gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als het anders toch maar op je account staat en je trade in spelers waar je max 50k voor nodig hebt ...
Ik kan, na dit potje iigquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef BDIL het volgende:
Gaan we clubben over een half uur ?Of nu als paar man kunnen
Dan was 'ie ontevreden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had net een Arbeloa voor 500 gekocht, is ie verdwenen? Stond in m'n trade pile geaccepteerd, place in active team en toen gaf hij een error dat hij weg was ofzo?
wat moet je doen voor gouden pakkies? titel pakken of erin blijven?quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Proxzor het volgende:
Eeeeeeeeeen jahoor, na een 4-0 overwinning zit ik eindelijk in Divisie 1Tijd om even wat gouden pakjes te winnen.
100 euro voor 500k?quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Ferdii het volgende:
ik moet ergens 500k vandaan halen voor ribery en robben
Ik heb gehoord de titel pakkenquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wat moet je doen voor gouden pakkies? titel pakken of erin blijven?
Kan je makkelijk 2k winst op maken hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Proxzor het volgende:
[..]
ACH STIK TOCH, ik dacht je bent vriendelijk
Ja alleen zit ik in een potje en kan ik tradepost niet op, ik wilde een paar namen weten thats allquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan je makkelijk 2k winst op maken hoor.
Ik ben een kkgier.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja alleen zit ik in een potje en kan ik tradepost niet op, ik wilde een paar namen weten thats all
Piet,jan,henk en klaas?quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja alleen zit ik in een potje en kan ik tradepost niet op, ik wilde een paar namen weten thats all
Idd wat een tyfus bende, altijd de PS3 aanzetten om te kijken of je iets verkocht hebtquote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Ferdii het volgende:
ik heb er een hekel aan dat ik nog steeds niet p die webapp kan, scheelt me een hoop inkomsten
quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk de missing link gevonden in mijn hybrid team.
Is t Robben
heel vaak R1 klikken/op de next page knop klikkenquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Knuxie het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je auctions rond de 59e minuut makkelijk kan bekoekeloeren?
Lurkers komen om te lurken. Ik heb mijn grenzen getrokken. Mijn tips gaan alleen nog naar de trouwe FUT FOK!ers en zelfs daarvan alleen naar m'n beste kameraden.quote:
Ware het niet dat je tips niet zo heel vernieuwend zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lurkers komen om te lurken. Ik heb mijn grenzen getrokken. Mijn tips gaan alleen nog naar de trouwe FUT FOK!ers en zelfs daarvan alleen naar m'n beste kameraden.
Je kan toch niet sneller zijn dan zijn autobuyers! Geef het op!quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Pascal steelt altijd mijn Lucio's
Dat geloof je toch zeker zelf nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Covati het volgende:
[..]
heel vaak R1 klikken/op de next page knop klikken
Vraag maar aan maver21/23/24quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet
Tuurlijk moet je het niet naar iedereen sturen. Je markt kan makkelijk met 3/4 man. Maar met 10 man is het al snel weg.quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lurkers komen om te lurken. Ik heb mijn grenzen getrokken. Mijn tips gaan alleen nog naar de trouwe FUT FOK!ers en zelfs daarvan alleen naar m'n beste kameraden.
Trouwens hoeveel vraag je om een Lucio dan als je hem voor dubbel kan verkopen, 9k is wel erg veelquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sup homiequote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog bizar veel andere spelers waar je hetzelfde truukje bij kan doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Pascal steelt altijd mijn Lucio's
Ik kijk nooit naar de Lucio'squote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog bizar veel andere spelers waar je hetzelfde truukje bij kan doen
Ik weet niet eens wat dat is, sorryquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
Hoe stel je in office in dat je maar 1 pagina in landscape wil hebben?
He kijk, een Engelse bronze in 4-4-2quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
w00t w00t
beste kaart uit zo tegen de 200 bronzen packs
liggende stand.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is, sorry
Ik kijk echt tegen jou op nuquote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de Lucio'sik weet dat hij er in handelt maar zelf heb ik wel me eigen koetjes die voor me melken hoor.
Gewoon paginaopties toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
Hoe stel je in office in dat je maar 1 pagina in landscape wil hebben?
Het is maar wat je niet vernieuwend noemt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Ware het niet dat je tips niet zo heel vernieuwend zijn.
Ja maar die is zilverquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
He kijk, een Engelse bronze in 4-4-2Die Dabo was toch beter of niet?
Deze man weet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch niet sneller zijn dan zijn autobuyers! Geef het op!
JA WAT MOET IK HET ANDERS NOEMENquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kijk echt tegen jou op nu
Met je koeien die melk geven ....
Pagina indeling -> Marges -> Aangepaste margesquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie alleen vanaf dit punt of de hele pagina
Waar is de bal? :"'''''''''''''''''''''''')quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Kutkwaliteit, maar holy shit
Geen 50 meter though
Sorry maar ik zie echt geen bal hoor...quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Kutkwaliteit, maar holy shit
Geen 50 meter though
Geen geld man, en ik kan geen afstand doen van de ps3 die ik heb gehad van m'n pa.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou een Xbox kopen?
Mij niet tot je vrienden rekenen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen geld man, en ik kan geen afstand doen van de ps3 die ik heb gehad van m'n pa.
Tevens spelen iedereen van mijn vrienden op ps3..
baasquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pagina indeling -> Marges -> Aangepaste marges
dan kies je je stijl (staand/liggend)
en dan onderin: vanaf dit punt/voor heel document/voor deze sectie
voorbeeld van eerdere post:
3 pagina's, middelste liggend maken.
2e pagina, bovenaan selecteren, vanaf dit punt liggend maken.
3e pagina word dan ook liggend, 3e pagina vanaf dit punt staand.
et voila.
middelste pagina is liggend
Wanneer gaat je pa een xbox voor je kopen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen geld man, en ik kan geen afstand doen van de ps3 die ik heb gehad van m'n pa.
Tevens spelen iedereen van mijn vrienden op ps3..
Lucio.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Proxzor het volgende:
Pascal raad is wat ik zojuist uit een pakje haal
Heb het over irl vrienden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mij niet tot je vrienden rekenen.
Nu deelt hij geen koopjes meer met jequote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het over irl vrienden.
En ik voel een dikke troll aankomen
hehe eindelijk. Ja ik en hij is bijna net zo goed als 2 jaar geleden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Il-Migliore het volgende:
Heeft er iemand al met Milito gespeeld?
Toch 5k waard.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Die gast is een vloek aan het worden
Hij trollde me een paar maanden terug ook al hard, daaromquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu deelt hij geen koopjes meer met je
Al je hem voor 5k erop zet heb je een insta-sell.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Verkoop hem wel voor 7k, koopt een dombo toch wel
Is zonde, zo loop ik geld misquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al je hem voor 5k erop zet heb je een insta-sell.
Japes is ook ziek goed in handelenquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef TJV het volgende:
Het is ook wel leuk om in de gaten te houden wat de bekendere Youtubers doen. Japes is met belgische silvers bezig, kun je leuk aan verdienen.
Vind je het heel gek, hij speelt zoveel Fifa dat hij echt álle prijzen kent.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Japes is ook ziek goed in handelenmaar hij speelt niet lang met 1 team in zijn P2P en dan kan je heel snel coins verdienen!
Hij laat gewoon een vriend koopjes erop gooien en dan doet hij net of hij ze per toeval vond. Ja, zo kan ik het ook.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Japes is ook ziek goed in handelenmaar hij speelt niet lang met 1 team in zijn P2P en dan kan je heel snel coins verdienen!
In 4-1-2-1-2 wel ja.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
Zo, net een Lucio voor 7K gekocht en binnen 1 minuut voor 12,5K weer wegdat iemand hem er voor 7K opzet dan ben je echt van lotje getikt
Neger wat.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
Zo, net een Lucio voor 7K gekocht en binnen 1 minuut voor 12,5K weer wegdat iemand hem er voor 7K opzet dan ben je echt van lotje getikt
Zo doet bijna iedereen het..alleen vaak wat minder dan 5 omdat je tradepile toch in no time vol zit, zelfs met meerdere accountsquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Vind je het heel gek, hij speelt zoveel Fifa dat hij echt álle prijzen kent.En hij handelt gewoon slim, gewoon 5 spelers die je de hele tijd goedkoop inkoopt.
Ik heb nog wel een 42 rated Engelse CDM voor je. Vriendenprijsje, 150k?quote:
Ja sowieso, zo kom ik ook aan mijn profitquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij laat gewoon een vriend koopjes erop gooien en dan doet hij net of hij ze per toeval vond. Ja, zo kan ik het ook.
Die uitdrukking heb ik echt al sinds de basisschool niet meer gehoordquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
Was dat de mijne maarquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
Dan heb je een keeper toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Buffon, kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Prima. Zet 'm er maar op.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 42 rated Engelse CDM voor je. Vriendenprijsje, 150k?
Bij welke level kan jij eigenlijk die Trade Pile uitbreiding kopen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo doet bijna iedereen het..alleen vaak wat minder dan 5 omdat je tradepile toch in no time vol zit, zelfs met meerdere accounts
14.gifquote:
De Sanctis voldoet ook.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Buffon, kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Taiwo pricefixen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb trouwens een goed handelidee voor als er toernooien aankomen, weet iemand of er in de nabije toekomst toernooien komen?
Het is hier dan ook net een basisschool qua niveau.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die uitdrukking heb ik echt al sinds de basisschool niet meer gehoord
Je hebt er 1 rond lvl 16 geloof ik...quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij welke level kan jij eigenlijk die Trade Pile uitbreiding kopen?
level 12..die heb ik alquote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij welke level kan jij eigenlijk die Trade Pile uitbreiding kopen?
Een blondine met een strakke poes.quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Wat voor hoer raad jij aan in fifa?
Kut..quote:
Sorry, hij is al weg voor 160.quote:
Dan moet jij meer respect tonen voor Joden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Iets meer respect voor hoeren graag ...
Trading always begins tomorrow.quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer beginnen met handelen.
Ja, die is in ene +100kquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Team met Neymar maken @lindgren.
Ja idd.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die is in ene +100k. Ik wilde 't net doen, maar hij is ineens gigantisch gestegen.
YOLO Vorig jaar had je hem ook voor veel te veel gekocht.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die is in ene +100k. Ik wilde 't net doen, maar hij is ineens gigantisch gestegen.
Uit de peilingen van Maurice de Hond blijkt ook dat het hoogtepunt ergens rond half oktober ligt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
66k vind ik wel iets anders dan het dubbele.quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
YOLO Vorig jaar had je hem ook voor veel te veel gekocht.
Uiteindelijk was hij nog maar 5k waard ofzo. Echt bizarre verschillen. En toen stond hij centraal, dat is fijner.quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
YOLO Vorig jaar had je hem ook voor veel te veel gekocht.
Joloquote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaat die prijs binnen nu en een paar weken flink dalen denken jullie? Anders durf ik het niet aan om hem nu voor 100k te kopen
quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaat die prijs binnen nu en een paar weken flink dalen denken jullie? Anders durf ik het niet aan om hem nu voor 100k te kopen
Hij heeft nu een hippere kapsel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Uiteindelijk was hij nog maar 5k waard ofzo. Echt bizarre verschillen. En toen stond hij centraal, dat is fijner.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Covati het volgende:
nja ik heb maar zonder hulp mijn trieste team bij elkaar gezet en kijk is wat ervan gekomen is:
[ afbeelding ]
Die RWquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Covati het volgende:
nja ik heb maar zonder hulp mijn trieste team bij elkaar gezet en kijk is wat ervan gekomen is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even in m'n glazen bol kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:
quote:
quote:
Heerlijk deze reacties ik zla mijn teamnaam ook even wijzigen naar FC Triestquote:
Speel je op xbox? Ik geef je wel 10k voor wat beters ...quote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Covati het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk deze reacties ik zla mijn teamnaam ook even wijzigen naar FC Triest
quote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Covati het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk deze reacties ik zla mijn teamnaam ook even wijzigen naar FC Triest
Argh, nee psn (lees: xbox als ik geld heb verdiend met krantenlopenquote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel je op xbox? Ik geef je wel 10k voor wat beters ...
Vieze pricebumpers bij Bol.com. Eerst aanbieden voor ¤93 en dan bidbumpen naar ¤1092. Zo gaan mensen dus failliet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee, je hebt me doorquote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Morgen in de krant: 'Jongeman pleegt zelfmoord vanwege zijn kutteam op FUT'
Is het niet meldt?quote:
Oke jammer manquote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Covati het volgende:
[..]
Argh, nee psn (lees: xbox als ik geld heb verdiend met krantenlopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |