SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Mooi geschoren driehoekje inderdaadquote:
Investeer het in GJE Banks and Loansquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef Ramboetan het volgende:
ik merk dat veel mensen ontzettend goed zijn in handelen. Iemand een tipje? ik heb nog maar 10k coins...
Dit is weer een van de badges die ik erg vaak krijg. Samen met onder andere die van Charleroi en FC Dundee/Dundalk ofzo (die met die letter FCDquote:
Was je gewoon naar hem aan het zoeken? Ik pikte een paar dagen geleden een aantal spelers die 4k of meer waard zijn allemaal op voor 1000.quote:
Die FCD heb ik ook al 10x gehad ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is weer een van de badges die ik erg vaak krijg. Samen met onder andere die van Charleroi en FC Dundee/Dundalk ofzo (die met die letter FCD
Ik had een bod staan voor 16k op een andere en toen keek ik even voor hoeveel de anderen op de markt gingen. Stond er opeens een voor 1k bij!quote:Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was je gewoon naar hem aan het zoeken? Ik pikte een paar dagen geleden een aantal spelers die 4k of meer waard zijn allemaal op voor 1000.
Nee. Je staat 16e van de 40 bij mijquote:Op zondag 30 september 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik werd geroepen?
Sta ik bij de xboxers onderaan qua tradeoffers trouwens?
oh dat valt nog best meequote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Je staat 16e van de 40 bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |