niet aan beginnen dan. Net als skyrim een enorm groot verhaal.quote:Op zondag 30 september 2012 19:22 schreef drumstickNL het volgende:
1, 2 of 3?
en tijd is iets waar ik niet veel van heb
wat voor liedje?quote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ik zou willen is om alle SC topics op 1 pagina te krijgen, zoek een liedje
ik heb het zelf gepost dat is het erge.quote:
jerry lee lewis?quote:Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik heb het zelf gepost dat is het erge.
Soort boogie woogie, piano en een zanger. Uit de jaren "lang geleden"
Dacht dat het uit de Mafia 2 soundtrack kwam maar dat is niet zo
Probeer het hier mee:quote:Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik heb het zelf gepost dat is het erge.
Soort boogie woogie, piano en een zanger. Uit de jaren "lang geleden"
Dacht dat het uit de Mafia 2 soundtrack kwam maar dat is niet zo
vind helaas geen youtube filmpjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef Mender het volgende:
[..]
Probeer het hier mee:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Nee klopt. Je moet op woorden zoeken die je er bij had gepost. Maar als je dat niet had gedaan kan je het denk ik idd niet terug vinden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
vind helaas geen youtube filmpjesof ik doe iets fout.
Dan maar jerry aanzetten, al is die het niet. Kom we wel weer eens op
mungo jerry, chuck berry. -edit- verkeerde gequote.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee klopt. Je moet op woorden zoeken die je er bij had gepost. Maar als je dat niet had gedaan kan je het denk ik idd niet terug vinden.
Lorrepies.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
Wat staan er toch altijd veel fouten in ondertitelingen, waar dan ook
Owh godquote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
All your base are belong to us
Watdan?quote:
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA WTFFFFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |