Nee hoor lieve AlDie, ik kom nog wel eens op je servertquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga met klonten HIV gooien als ik jullie ooit tegenkom (hihi kom)
quote:Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden en poepbroeders
haha komquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee hoor lieve AlDie, ik kom nog wel eens op je servert
Maar daar ben ik zo alleen
Met een mod ofzo dan? Minecraft an sich is ook weer zo standaard. Misschien een mod waarmee het extra moeilijk is?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk opzich, misschien dat mender weer een server wil hosten, hij is goeie admin
Wil jij wel eens even van de trap afdonderen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Met een mod ofzo dan? Minecraft an sich is ook weer zo standaard. Misschien een mod waarmee het extra moeilijk is?
nee dat mensen willen spelen, maar er zogenaamd geen server is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe bedoel je? Lag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |