Dan. Meer dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Yup, al meer als 7 maanden. En ja Stokstaart is er nog.
Dafak? Serieus? Echt niet? Serieus?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in die burger king geweest, dus zou ken die hele gozer niet
Ook dat klopt, ik stap nooit uit op AC tenzij ik naar Utrecht moet, en die trein die vertrekt te snel er achter. (Daarnaast eet ik geen turks voedsel.) Burger king eet ik ook nooit, kom ook zelden in de stationshal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dafak? Serieus? Echt niet? Serieus?
Straks ga je me nog vertellen dat je de turk bij Almere Centraal niet kent ofzo
Als je met binnenstad de voeseltentjes bedoelt dan wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Dat is het wel.
Geen turks voedsel eten
Stationshal
Niet bij Burger King eten
Burger King
Monobrauw
--
Maar serieus, ik ken de binnenstad van L-city bijna beter dan jij
Ja en die bioscoop in het centrum. Helemaal verstopt tussen de flats en het stinkt er naar zeik, maar vaste prik dat er maximaal drie mensen/groepjes in de zaal zittenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je met binnenstad de voeseltentjes bedoelt dan wel ja
L-town heet het. Grapte daar met een vriend over een tijd geleden. Toen liepen we langs zo'n houten bankje en daar had iemand inderdaad L-Town inlopen krassenquote:
Ja, was ook wel zo'n afvallig basketbal veldje ergens tussen hoop huizen in. Echt zo'n hangplek.quote:
GODDOMME IK HOST EEN SERVER MET JE DOMME ANABOLENKOPquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer starten we weer een server dan?
Lijkt mij ook wel leuk opzich, misschien dat mender weer een server wil hosten, hij is goeie adminquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer starten we weer een server dan?
Ja dat verschilt wel veel inderdaad. Die nieuwbouw wijken zijn superstrak en als je echt in de oude binnenstad komt dan is het allemaal vrij lelijk. Ze hebben paar jaar terug nog zo'n hele wijk tegen de vlakte gegooid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar zitten sowieso erg veel plekken van daar bij jullie. Ik ken er maar weinig buurten waar ik zelf zou willen wonen om eerlijk te zijn. En als-je-blieft zeg, die nummering van de buurten/straten (is al eerder gezegd) is wel om te janken
er zijn meerdere servers hier op fok... leef je uit zou ik zeggen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ja ik wil ook weer een server
We kunnen nu helemaal nergens spelen
Geen serverwar starten alsjeblieftquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn meerdere servers hier op fok... leef je uit zou ik zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |