SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
bquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n![]()
Ja, beetje raar van styloquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dus omdat Ajax saai was, dan kan PSV vandaag niet meer saai spelen?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Denk het wel ja.quote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus omdat Ajax saai was, dan kan PSV vandaag niet meer saai spelen?![]()
verkapt-kijk-mij-mod-willen-worden-postquote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus omdat Ajax saai was, dan kan PSV vandaag niet meer saai spelen?![]()
En GGMM verander Psv naar PSV, alstublieft."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Yes
Roda tegen vvv volgende week, kan niet wachten op deze krakerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Met de hand een doelpunt proberen te scoren is wel iets anders hoor, bal gehakt de RijkUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En haal die e achter saai wegquote:Op zondag 30 september 2012 17:48 schreef mrstylo het volgende:
En GGMM verander Psv naar PSV, alstublieft.![]()
![]()
Net als Twente zeker?quote:Op zondag 30 september 2012 17:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
VVV speelt dom. Als ze gewoon 90 minuten gingen verdedigen hadden ze wel gewonnen.![]()
Touchequote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef Bieks het volgende:
[..]
nou ja, in principe staat de V voor vereniging he, een saaie vereniging kan dan wel weer..![]()
![]()
Twente is toch niet te vergelijken met vvv, dat snap je zelf toch ook wel hequote:
Nwfor had al eerder zijn 2de moeten hebben.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Domme scheids. Lekker omgekocht deze shit.![]()
Handsch dus? Twee keer met de hand proberen te scoren is sowieso rood waard. Iedereen eerst lyrisch over Klose, dat hij een hands-goal toegeeft, en nu moet het kunnen?Un dann rettet kein Kavallerie,
van Bommel en Strootman wijzen op dat het de 2e geel is stelletje vieze nakkersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die commentator overdrijft ook wel hoor.
Eerst over dat scheidsrechters inconsequent zijn. (hallo hoe lang loop je al mee?)
En nu dat de rijck hem wegduwt??Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef Zorro het volgende:
Handsch dus? Twee keer met de hand proberen te scoren is sowieso rood waard. Iedereen eerst lyrisch over Klose, dat hij een hands-goal toegeeft, en nu moet het kunnen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
elke speler doet dat.quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
van Bommel en Strootman wijzen op dat het de 2e geel is stelletje vieze nakkersMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik zag alleen die 2 het doen hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Scheids helpen, collegiaal gedrag.quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
van Bommel en Strootman wijzen op dat het de 2e geel is stelletje vieze nakkersDit, dus.![]()
Dat klopte overigens wel. Derijck duwde hem ook omlaag. Alsnog niet handig van die gast om met zijn arm vooruit te gaan, maar alsnog. Die duw speelde daarin ook wel een rol.quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator overdrijft ook wel hoor.
Eerst over dat scheidsrechters inconsequent zijn. (hallo hoe lang loop je al mee?)
En nu dat de rijck hem wegduwt??![]()
Proberen?quote:Op zondag 30 september 2012 17:52 schreef Zorro het volgende:
Handsch dus? Twee keer met de hand proberen te scoren is sowieso rood waard. Iedereen eerst lyrisch over Klose, dat hij een hands-goal toegeeft, en nu moet het kunnen?Hij krijgt een duw waardoor de bal tegen zijn hand vliegt.
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Scheids helpen, collegiaal gedrag.
Die scheids heeft morgen een nieuwe Philips tv![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
even serieus, dat was natuurlijk geen overtreding van derijck.
dus gewoon weer hands door die negert.
terecht roodNothing to see here, carry on![]()
Viel ook wel weer mee.quote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopte overigens wel. Derijck duwde hem ook omlaag. Alsnog niet handig van die gast om met zijn arm vooruit te gaan, maar alsnog. Die duw speelde daarin ook wel een rol.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ja, daar lag het aanquote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Proberen?Hij krijgt een duw waardoor de bal tegen zijn hand vliegt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Locadia
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
bij welke club en welke wedstrijd dan ook. zo duidelijk?quote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag alleen die 2 het doen hoorMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
hij steekt zn arm een meter vooruit manquote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door stevenmac26 op 30-09-2012 17:55:49 (iets normaler) ]Nothing to see here, carry on![]()
Niks mis mee, kan dat niet onze vaste scheids wordenquote:Op zondag 30 september 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind dat Braamhaar een goede wedstrijd fluit
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Locadia komt er in dus alle PSV'ers kunnen massaal gaan fappen met ze allen![]()
![]()
De commentator krijgt morgen een vlaai toegestuurdquote:Op zondag 30 september 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Die scheids heeft morgen een nieuwe Philips tv![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk vvv-psv dus kan niet oordelen daaroverquote:Op zondag 30 september 2012 17:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bij welke club en welke wedstrijd dan ook. zo duidelijk?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Scheids durft nu niks meer tegen VVV te fluiten
Jij snapt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Locadia komt er in dus alle PSV'ers kunnen massaal gaan fappen met ze allen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Simpel afmakertje.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Locadia komt er in dus alle PSV'ers kunnen massaal gaan fappen met ze allen![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ach ja, zij hebben ook eindelijk eens een eigen talent. Mag best toch? Wij lachen wel met z'n allen als hij uiteindelijk via de achterdeur naar al ahly vertrekt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Locadia komt er in dus alle PSV'ers kunnen massaal gaan fappen met ze allen
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
over 4 jaar schiet hij Nederland naar de EK-titel
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Huntelaar ook, doet het toch niet slecht.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Zoals Ron de Rijk al zegt, je reinste inconsequentie hoe hij fluitquote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef leolinedance het volgende:
niet zien dat Braamhaar gewoon gelijk heeft![]()
Wel als je 6.5 miljoen betaald. Dit is eigen jeugd, dus maakt het me minder uit eigenlijk.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Klopt. Ik zeg toch ook nergens dat er iets mis mee is. Mee voetballen kan hij niet dus een simpele afmaker. Heel erg doelgericht.quote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Huntelaar ook, doet het toch niet slecht.![]()
En speelt eriksen in de 2de competitie van frankrijk.quote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef aight1 het volgende:
over 4 jaar schiet hij Nederland naar de EK-titelMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Een goal maken met je hand is toch echt iets anders dan een bal tegen je arm laten stuiteren bij een aannamequote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoals Ron de Rijk al zegt, je reinste inconsequentie hoe hij fluitI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
De Rijk praat zelf inconsequent.quote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoals Ron de Rijk al zegt, je reinste inconsequentie hoe hij fluitUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat kunnen we nu al wel zien inderdaad na zijn geweldige wedstrijden in het tweedequote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef aight1 het volgende:
over 4 jaar schiet hij Nederland naar de EK-titel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef leolinedance het volgende:
niet zien dat Braamhaar gewoon gelijk heeft![]()
![]()
eensquote:Op zondag 30 september 2012 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat kunnen we nu al wel zien inderdaad na zijn geweldige wedstrijden in het tweede![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op zondag 30 september 2012 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat kunnen we nu al wel zien inderdaad na zijn geweldige wedstrijden in het tweede![]()
![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Niemand heeft die wedstrijden gezien joh, ze kennen alleen de statistieken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Naar de grond geduwd worden jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Een goal maken met je hand is toch echt iets anders dan een bal tegen je arm laten stuiteren bij een aanname![]()
Alleen omdat hij Lens geen geel gaf. Bij zijn eerste poging om over klassenjustitie te beginnen moest hij op zijn verhaal terugkomen nadat uit de herhaling bleek dat Braamhaar gewoon gelijk had. Ron de Rijkquote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoals Ron de Rijk al zegt, je reinste inconsequentie hoe hij fluit![]()
![]()
Dit dus, die wedstrijden van PSV 2 worden niet uitgezonden toch?quote:Op zondag 30 september 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niemand heeft die wedstrijden gezien joh, ze kennen alleen de statistieken.![]()
Alleen een samenvatting.quote:Op zondag 30 september 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus, die wedstrijden van PSV 2 worden niet uitgezonden toch?![]()
Die tweede gele kaart is onterecht en overdrevenquote:Op zondag 30 september 2012 17:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Alleen omdat hij Lens geen geel gaf. Bij zijn eerste poging om over klassenjustitie te beginnen moest hij op zijn verhaal terugkomen nadat uit de herhaling bleek dat Braamhaar gewoon gelijk had. Ron de Rijk![]()
Na de zakjapanner hebben we nu de kutjapannerquote:
Ik weet nog jaren geleden bij PSV - NAC volgens mij. Toen maakte Perez volgens mij de laatste minuut 3-1 en riep de commentator de heletijd hoe onterecht het wel niet wasquote:Op zondag 30 september 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Commentatoren met afgunst. Die hoor ik graag.Terwijl PSV gewoon beter was.
![]()
Meer de Yoshida syndroom.quote:Op zondag 30 september 2012 18:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na de zakjapanner hebben we nu de kutjapanner"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En even daarvoor gooit een VVV-er de bal buiten de lijnen na een fluitsignaal. Had ook geel kunnen zijn. Inconsequent ja, maar geen klassenjustitie.quote:Op zondag 30 september 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die tweede gele kaart is onterecht en overdreven![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LOCADIAAAAAAAAAAAAAAA"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaaaaajaa![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties Forumhop: Hop naar: