abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2012 @ 18:43:38 #51
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117431995
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
Omar Ahmed Khadr (Urdu: عمر أحمد خضر; born September 19, 1986) is an Egyptian Canadian citizen convicted for war crimes under the United States Military Commissions Act of 2009, including murder in violation of the law of war and providing material support for terrorism.[1] Khadr was tried by a Guantanamo military commission tribunal, a venue reserved for non-American enemy combatants captured in the War on Terror.[2][3][4] In October 2010 he pleaded guilty to the five charges against him as part of a plea agreement with military commission prosecutors.

[ afbeelding ]

En dit krijg je ervan :P

Ik zou me ook schuldig verklaren als ik al jaren vast had gezeten. Maar even iets verder terug lezen ;). En wederom, weer wetten maken om iemand te bestraffen...

[ Bericht 4% gewijzigd door Lotusss op 30-09-2012 19:03:56 ]
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_117432052
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik zou me ook schuldig verklaren als ik al jaren vast had gezeten. Maar even iets verder terug lezen ;). En wederom, weer wetten maken om iemand te bestraffen...
Khadr pled guilty to the murder of Christopher Speer. On October 29, 2010, despite the prosecution psychiatrist testifying that he showed no signs of remorse,[31]

Een laffe IED bouwer....
Die jongen zou niet eens die medische behandeling moeten hebben gekregen! :r
  zondag 30 september 2012 @ 18:48:50 #53
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432178
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef thesystem het volgende:

[..]

Khadr pled guilty to the murder of Christopher Speer. On October 29, 2010, despite the prosecution psychiatrist testifying that he showed no signs of remorse,[31]

[ afbeelding ]

Een laffe IED bouwer....
Die jongen zou niet eens die medische behandeling moeten hebben gekregen! :r
Ff de tekst bij de afbeelding aub. Overigens vergeet je volledig het begin van het hele verhaal. En ja, hij heeft schuld bekend. En ja, hij had geen spijt. Zou ik ook niet hebben in zijn situatie, en al helemaal niet na al die jaren daar vastgezeten te hebben. Zou ik me eerder afvragen hoe ik er nog meer kon afmaken.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_117432340
Tekst bij de foto:
Khadr allegedly handling explosives.

Een vuile laffe IED bouwer dus....
Het begin, niet zo boeiend.

Jammer dat dat vuil joch het heeft overleefd....al die IED bouwer zouden ze een nek schot moeten geven en lekker laten creperen!
  zondag 30 september 2012 @ 18:53:32 #55
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432388
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef thesystem het volgende:
Tekst bij de foto:

Jammer dat dat vuil joch het heeft overleefd....al die IED bouwer zouden ze een nek schot moeten geven en lekker laten creperen!
allegedly... Juist.

Het begin, niet zo boeiend? Dat is het hele verhaal WAAROM hij in die situatie is gekomen.

Een vuile laffe IED bouwer? Tjah, dan moeten we postuum nog wat MWO's terughalen.
pi_117432600
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Esses het volgende:

[..]

allegedly... Juist.

Het begin, niet zo boeiend? Dat is het hele verhaal WAAROM hij in die situatie is gekomen.

Een vuile laffe IED bouwer? Tjah, dan moeten we postuum nog wat MWO's terughalen.
Waarom is niet boeiend, hij bouwde IED's, hij vocht mee met hun...ja hij is jong maar hij is niks meer of minder als een vuile IED bouwende terrorist welke het verdiende om dood geschoten te worden. Hij heeft geluk gehad dat hij het heeft overleefd maar van mij mocht die lekker wegrotten in Guantanamo. Hij heeft zelf bekend....
pi_117432625
quote:
Tekst bij de foto:

Niet boeiend... :') Die man was als zevenjarig joch naar Afghanistan gesleept. En nu wordt hij veroordeeld voor 'het helpen van de vijand'. Alsof een 16jarige die al 10 jaar wordt geïndoctrineerd weet wie 'de vijand' is. |:(
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  zondag 30 september 2012 @ 18:58:57 #58
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432641
quote:
8s.gif Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Niet boeiend... :') Die man was als zevenjarig joch naar Afghanistan gesleept. En nu wordt hij veroordeeld voor 'het helpen van de vijand'. Alsof een 16jarige die al 10 jaar wordt geïndoctrineerd weet wie 'de vijand' is. |:(
15 ^^ Overigens, zijn VADER was een actief lid van de organisatie in kwestie. Joch wist niet beter.
pi_117432714
En of dat joch nu beter weet of niet.....hij was een vuile IED maker en terrorist.
  zondag 30 september 2012 @ 19:00:34 #60
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432723
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef thesystem het volgende:

[..]

Waarom is niet boeiend, hij bouwde IED's, hij vocht mee met hun...ja hij is jong maar hij is niks meer of minder als een vuile IED bouwende terrorist welke het verdiende om dood geschoten te worden. Hij heeft geluk gehad dat hij het heeft overleefd maar van mij mocht die lekker wegrotten in Guantanamo. Hij heeft zelf bekend....
Ja goh, natuurlijk heeft hij bekend. Jij gaat ook bekennen je moeder in der reet geneukt te hebben zonder dat gedaan te hebben als ze je 5 jaar zonder vooruitzicht op een rechtzaak of wat dan ook vastzetten. Dan kan ineens de zaak wel komen, en dan word je door een militaire rechtkamer veroordeeld. Goh, hoe onafhankelijk die rechtspraak...

Dat hij het gedaan heeft twijfel ik niet aan. Maar serieus, we moeten ook al die "verzetsstrijders" van ons nog even opgraven, de botten in een grote kuil gooien en al die graven maar ruimen. Mijnen en dat soort dingen gebruiken, kan toch niet!
  zondag 30 september 2012 @ 19:01:04 #61
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432749
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef thesystem het volgende:
En of dat joch nu beter weet of niet.....hij was een vuile IED maker en terrorist.
En jij, jij bent het meest kortzichtige achterlijke persoon op Fok. Maar die mening wist je gelukkig al. Maar hey, een landmijn is beter he :')
pi_117432761
quote:
Tekst bij de foto:

Laat ik het zo zeggen: ik zou er niet mee zitten als zijn lichaam dood in een of andere greppel was gevonden. Maar het is wel zo dat dat joch niet beter wist. Hetzelfde als dat jij 16 zou zijn in het Duitsland van 1939 met al die politieke invloeden en invloeden van je ouders.
  zondag 30 september 2012 @ 19:02:50 #63
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117432819
quote:

Halleee de onderbuiken beginnen te borrelen.
  zondag 30 september 2012 @ 19:02:51 #64
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432820
Zelfs hij heeft verstand. Jezus, de wereld zal 21 december wel moeten vergaan...
pi_117432840
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Esses het volgende:

[..]

Ja goh, natuurlijk heeft hij bekend. Jij gaat ook bekennen je moeder in der reet geneukt te hebben zonder dat gedaan te hebben als ze je 5 jaar zonder vooruitzicht op een rechtzaak of wat dan ook vastzetten. Dan kan ineens de zaak wel komen, en dan word je door een militaire rechtkamer veroordeeld. Goh, hoe onafhankelijk die rechtspraak...

Dat hij het gedaan heeft twijfel ik niet aan. Maar serieus, we moeten ook al die "verzetsstrijders" van ons nog even opgraven, de botten in een grote kuil gooien en al die graven maar ruimen. Mijnen en dat soort dingen gebruiken, kan toch niet!
Alleen vergeet je even dat de oorlog in europa totaal iets anders was als de oorlog in Afghanistan maar die vergelijking is zeker te moeilijk voor je of niet?

De kinderen in Nazi duitsland werden ook geindoctrineerd maar niet religieus en konden nog nadenken...vele hebben na de oorlog een normaal leven geleid.
Groot verschilletje met een of andere IED bouwer
  zondag 30 september 2012 @ 19:04:44 #66
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117432900
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:

[..]

Alleen vergeet je even dat de oorlog in europa totaal iets anders was als de oorlog in Afghanistan maar die vergelijking is zeker te moeilijk voor je of niet?

De kinderen in Nazi duitsland werden ook geindoctrineerd maar niet religieus en konden nog nadenken...vele hebben na de oorlog een normaal leven geleid.
Groot verschilletje met een of andere IED bouwer
De kinderen in Nazi Duitsland werden op een RELIGIEUZE wijze geïndoctrineerd waarbij het zelfs dezelfde hersenregionen raakt als religie (net als Bieberfever) maar een beetje kennis is te lastig voor jou he? En hoezo is dit een andere oorlog? Wij willen ons perfecte systeem daar opdringen en zij willen niet. Gewoon een bezetting hoor.
pi_117433020
Ons eerste doel was puur de fundi kampen de tering in knallen omdat ze daar vrij konden trainen. Dat was het hele doel.
Daarna kwam het osama verhaaltje en die hebben ze ook een 5.56 erin gejaagd.

Dat daarna een wederopbouw missie kwam is logisch om het volk een toekomst proberen te geven zodat het land niet weer een veilige haven word voor terroristjes.
pi_117433124
Mijn rellen radar ging af
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 30 september 2012 @ 19:10:58 #69
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117433144
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef thesystem het volgende:
Ons eerste doel was puur de fundi kampen de tering in knallen omdat ze daar vrij konden trainen. Dat was het hele doel.

Dat daarna een wederopbouw missie kwam is logisch om het volk een toekomst proberen te geven zodat het land niet weer een veilige haven word voor terroristjes.
De fundikampen de tering in knallen? Geloof je het zelf? Dan hadden ze wel luchtbommetjes gebruikt. Overigens, ONS doel? :')
Het Osama verhaaltje? Was Osama niet het doel waarom we daar waren? Wraak halen? Maar ok, zal wel een opvolging zijn omdat nog niet alle grondstoffen en infrastructuur ten gunste van het westen veiliggesteld waren.
Wederopbouw missie... Volgens onze normen. Daar gaat het dus ook al fout...

Maw. bezetting.
pi_117433276
quote:
4s.gif Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef m.k het volgende:
Mijn rellen radar ging af
Oh nee, het was de nietonderbouwdebaggerpost radar. Die staat naast mijn rellen radar (8>
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_117433314
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef thesystem het volgende:

Maar je snapt niet dat dat hele proces tegen die man een farce is? Je pakt een jongen op, houdt hem 10 jaar vast, daarna bedenk je een wet om hem mee te berechten?? Om jezelf daarna op de borst te kloppen: kijk ons eens geciviliseerd zijn. :')
Ze hadden hem inderdaad stante pede standrechtelijk moeten executeren. Ownee, want dan ben je net zo slecht als Al Qaida... :')
pi_117433340
Esses :')
pi_117433350
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:15 schreef Royyy het volgende:
Royyy :')
pi_117433365
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:15 schreef Royyy het volgende:
qft
  zondag 30 september 2012 @ 19:17:00 #75
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117433398
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 19:15 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Maar je snapt niet dat dat hele proces tegen die man een farce is? Je pakt een jongen op, houdt hem 10 jaar vast, daarna bedenk je een wet om hem mee te berechten?? Om jezelf daarna op de borst te kloppen: kijk ons eens geciviliseerd zijn. :')
Ze hadden hem inderdaad stante pede standrechtelijk moeten executeren. Ownee, want dan ben je net zo slecht als Al Qaida... :')
Jankaas, dat hoor je mij niet zeggen. Als hij daar was omgekomen. Prima.
pi_117433513
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:15 schreef m.k het volgende:

[..]

Royyy :')
Hallo mk :W
pi_117433514
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef Esses het volgende:

[..]

maar omdat terroristje het overleefd heeft moeten we hem maar opnieuw opvoeden en een mooi leven geven?
pi_117433529
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef Esses het volgende:

[..]

Omgekomen was idd prima. Maar ik heb het over executeren. En nu hebben ze hem "berecht". Al was de USA echt zo geciviliseerd, dan hadden ze hem al jaren terug "berecht" en uitgewezen naar Canada.
pi_117433541
Het is opvallend dat de ene partij niet kan inzien dat deze knul zijn verdiende straf uitzit. En de andere partij het hier over het niet toe diene van medische verpleging heeft toen de knul eenmaal overmeesterd was.

Men schijnt uit het oog te hebben verloren dat het ongeacht zijn leefttijd om een misdader gaat die voor een rechtbank schuldig is gesproken. Mischien moet men voor men iets roept over inhumane Amerikaanse toestanden zich eens afvragen waarom deze knul nog vast zit terwijl andere die ook in Gitmo hebben gezetten en daar voor een militair gerecht zijn geweest, zijn vrijgesproken.

En diegene die hier roepen, we hadden deze knul geen medische bijstand moeten verlennen, vergeten dat als men dat doet men zich op hetzelfde niveau zet als de terroristen die men bevecht. Dan kan men zichzelf ook wel de kogel door de kop schieten, want dasn is men geen haar beter.
pi_117433583
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef Royyy het volgende:

[..]

Hallo mk :W
:W
  zondag 30 september 2012 @ 19:25:15 #81
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117433702
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Het is opvallend dat de ene partij niet kan inzien dat deze knul zijn verdiende straf uitzit. En de andere partij het hier over het niet toe diene van medische verpleging heeft toen de knul eenmaal overmeesterd was.

Men schijnt uit het oog te hebben verloren dat het ongeacht zijn leefttijd om een misdader gaat die voor een rechtbank schuldig is gesproken. Mischien moet men voor men iets roept over inhumane Amerikaanse toestanden zich eens afvragen waarom deze knul nog vast zit terwijl andere die ook in Gitmo hebben gezetten en daar voor een militair gerecht zijn geweest, zijn vrijgesproken.

En diegene die hier roepen, we hadden deze knul geen medische bijstand moeten verlennen, vergeten dat als men dat doet men zich op hetzelfde niveau zet als de terroristen die men bevecht. Dan kan men zichzelf ook wel de kogel door de kop schieten, want dasn is men geen haar beter.
Een rechtbank met achteraf gemaakte wetten? Nee, prachtige farce. Ja, hij heeft een straf gekregen. Ja een straf was terecht. De wijze waarop, nee.
pi_117433811
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Een rechtbank met achteraf gemaakte wetten? Nee, prachtige farce. Ja, hij heeft een straf gekregen. Ja een straf was terecht. De wijze waarop, nee.
alternatief?
  zondag 30 september 2012 @ 19:29:51 #83
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117433909
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:27 schreef thesystem het volgende:

[..]

alternatief?
Aangezien hij het overleefd heeft, en hij inderdaad meegenomen is, hij geen buitenlandse strijder is (was hij immers nog niet :P volgens de wetgeving) direct voor een civiele rechtbank brengen.
pi_117433928
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:27 schreef thesystem het volgende:

[..]

alternatief?
bureau halt
pi_117433959
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Dus je wilt ons hier wijs maken dat de wetten zijn aangepast om hem te veroordelen? Opvallend is dat andere onder dezelfde wetten wel zijn vrijgesproken. Maar weer eens roep je dat de wijze waarop onterecht is. Je schijnt uit het oog te verliezen dat deze knul zich dan wel schuldig heeft verklaard, maar tot op heden zijn actie niet heeft berouwd. Dus enkel omdat het zich hier om een bij vastname 15 jarige gaat, hadden we hem met fluwelen handschoentjes moeten aanpakken?
pi_117433984
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Esses het volgende:

[..]

Aangezien hij het overleefd heeft, en hij inderdaad meegenomen is, hij geen buitenlandse strijder is (was hij immers nog niet :P volgens de wetgeving) direct voor een civiele rechtbank brengen.
En dan lekker een paar jaartjes de cel in zeker :{
  zondag 30 september 2012 @ 19:31:43 #87
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117433987
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef m.k het volgende:

[..]

bureau halt
Abu Ghraib.
  zondag 30 september 2012 @ 19:33:08 #88
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117434051
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:31 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Dus je wilt ons hier wijs maken dat de wetten zijn aangepast om hem te veroordelen? Opvallend is dat andere onder dezelfde wetten wel zijn vrijgesproken. Maar weer eens roep je dat de wijze waarop onterecht is. Je schijnt uit het oog te verliezen dat deze knul zich dan wel schuldig heeft verklaard, maar tot op heden zijn actie niet heeft berouwd. Dus enkel omdat het zich hier om een bij vastname 15 jarige gaat, hadden we hem met fluwelen handschoentjes moeten aanpakken?
Ga eens kijken naar de acts die zijn veroordeling mogelijk maakten.
En na jaren gitwitz zou ik ook van niets meer spijt hebben, liever de eerste beste amerikaan opblazen.
  zondag 30 september 2012 @ 19:33:16 #89
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117434056
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:31 schreef thesystem het volgende:

[..]

En dan lekker een paar jaartjes de cel in zeker :{
Conform normaal recht. Ja.
pi_117434126
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef Esses het volgende:

[..]

Ga eens kijken naar de acts die zijn veroordeling mogelijk maakten.
En na jaren gitwitz zou ik ook van niets meer spijt hebben, liever de eerste beste amerikaan opblazen.
Ja Gitmo is ook zowat van inhumaan. 8)7
pi_117434166
quote:

[..]

Dus een IED bouwer en terrorist lekker een par jaartjes de cel in sturen :')
Nee, dat is Gitmo een betere straf geweest!
pi_117434176
quote:

[..]

Conform noarmaal (U.S.) recht heeft hij nog geluk. Want dan had hij eventueel de doodstraf kunnen krigen.
  zondag 30 september 2012 @ 19:37:17 #93
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117434243
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Conform noarmaal (U.S.) recht heeft hij nog geluk. Want dan had hij eventueel de doodstraf kunnen krigen.
Als de burger, die hij is. Had hij geen jaren op een rechtzaak moeten wachten.

En ja, Gitwitz is inhumaan.
pi_117434319
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef thesystem het volgende:

[..]

Dus een IED bouwer en terrorist lekker een par jaartjes de cel in sturen :')
Nee, dat is Gitmo een betere straf geweest!
Net als Esses zie je over het hoofd dat de strafproceduren/het vast zitten tussen iin civile cel in de U.S. of in Gitmo niet verschild. In beide hebben de verdachte dezelfde rechten. Enkel de veroordelings proceduren zijn anders omdat het in Gitmo om militair recht gaat.
pi_117434376
En uiteindelijk na een poaar uur discussieren komt de vraag...

Is dit terroristje deze discussie waard?
pi_117434411
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Esses het volgende:

[..]

Als de burger, die hij is. Had hij geen jaren op een rechtzaak moeten wachten.

En ja, Gitwitz is inhumaan.
Ook in civiel recht had hij waarschijnlijk jaren op een veroordeleing moeten wachten. Men moet niet vergeten dat of hij nu in civiel of militair recht was veroordeeld, hij recht heeft op een advocaat. En dat hij buiten deze ook nog eens juridische bijstand heeft gehad vanuit ondermeer Canada.
pi_117434432
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef thesystem het volgende:
En uiteindelijk na een poaar uur discussieren komt de vraag...

Is dit terroristje deze discussie waard?
Ja
  zondag 30 september 2012 @ 19:41:43 #98
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117434471
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Net als Esses zie je over het hoofd dat de strafproceduren/het vast zitten tussen iin civile cel in de U.S. of in Gitmo niet verschild. In beide hebben de verdachte dezelfde rechten. Enkel de veroordelings proceduren zijn anders omdat het in Gitmo om militair recht gaat.
Ja, en de foto's bewijzen dat he :')
  zondag 30 september 2012 @ 19:42:51 #99
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117434533
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ook in civiel recht had hij waarschijnlijk jaren op een veroordeleing moeten wachten. Men moet niet vergeten dat of hij nu in civiel of militair recht was veroordeeld, hij recht heeft op een advocaat. En dat hij buiten deze ook nog eens juridische bijstand heeft gehad vanuit ondermeer Canada.
Zou hij in het civiele recht zonder beschuldiging jaren op een zaak moeten wachten?
pi_117434538
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Esses het volgende:

[..]

Ja, en de foto's bewijzen dat he :')
Welke foto's heb je het over? En wat is er op deze foto's te zien dat zo anderes is dan een gevangenen in een civiele gevangenis in de U.S.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')