Het zou ook eens niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Coldenhoff gevallen bij de start van de tweede manche en ligt nu 18de, Herlings op 1.
15de al, komt goed!quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
15de al, komt goed!
Edit: 12de...![]()
Edit: He's out.
Gaat weer goed. Jammer van Coldenhoff.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:31 schreef Nober het volgende:
Herlings wel op het punt om Everts te evenaren met 12 GP zeges op rij, en dan komt 'ie al op 28 GP zeges in totaal.
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:39 schreef Nober het volgende:
Waarschijnlijk wel maar eerst Coldenhoff naar het podium als hij derde blijft in de tweede manche.
Dat is wel weer het voordeel voor Coldenhoff dat Herlings alles wint, krijgt Coldenhoff ook gewoon het Wilhelmus.quote:
Ik vond het niks. Totaal geen sfeer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:42 schreef Nober het volgende:
GP Duitsland op de Lausitzring
Doet mij denken aan de Supercross in Daytona, ook hier leggen ze een crossbaan aan op een bestaand race circuit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit weekend dan maar...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vond het niks. Totaal geen sfeer.
Wat een held hč ?quote:
Heb ook gelezen dat hij in Lierop op een 125cc in de MX2 gaat rijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik me niet vergis had hij plannen om misschien in Lierop aan MX1 klasse deel te nemen maar nu hij tot nu toe alle GP's gewonnen heeft lijkt me niet dat hij daarvoor kiest.
Rijden die op een volledig parcours?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:38 schreef Nober het volgende:
Jeugd WK in Tsjechië met de 65cc, 85cc en 125cc!
[ afbeelding ]
Nederlanders
65cc
10 Raivo Dankers (KTM)
122 Stef Karssemakers (KTM)
85cc
39 Roan van de Moosdijk (KTM)
49 Noud van Kraaij (KTM)
125cc
46 Davy Pootjes (KTM)
100 Calvin Vlaanderen (KTM)
188 Frederik van der Vlist (Yamaha)
Ja?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rijden die op een volledig parcours?
Bron: NOSquote:Start Herlings onzeker na val
Motocrosser Jeffrey Herlings is bij de kwalificatietraining voor de grote prijs van België zwaar ten val gekomen. Naar verluidt heeft de wereldkampioen in de Moto2-klasse zijn linkerschouder uit de kom.
Het is onwaarschijnlijk dat Herlings zondag in Bastenaken aan de start verschijnt. De Brabander won dit seizoen alle veertien voorgaande wedstrijden.
twitter:JHerlings84 twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:07:53I keep my head up. My shoulder is badly damaged.. Monday I will get a full check up. Not looking good for the moment. Dissapointed in myself reageer retweet
Zo zie je maar dat een blessure op de loer ligt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:46 schreef Nober het volgende:
Jeffrey Herlings ondergaat dinsdag kijkoperatie
HERENTALS - Motorcrosser Jeffrey Herlings uit Elsendorp ondergaat dinsdagmorgen een kijkoperatie. De wereldkampioen in de MX2-klasse liep zaterdag bij de kwalificatie voor de Grand Prix van België bij een valpartij een schouderblessure op.
De kijkoperatie moet de ernst van de kwetsuur uitwijzen. Herlings, die begin deze maand in Tsjechië zijn wereldtitel prolongeerde, heeft nog veel pijn en kan zijn linkerarm moeilijk omhoog krijgen. Na de kijkoperatie moet duidelijk zijn hoelang de motorcrosser exact uit de roulatie is.
Lierop nog op de kalender
Dit seizoen moeten er nog twee Grand Prix's, waaronder die op zondag 8 september in Lierop, en de Motocross of Nations in Duitsland verreden worden.
http://www.omroepbrabant.(...)ag+kijkoperatie.aspx
Dat risico heb je altijd in deze sport maar ik denk dat het nu niet zo erg is als in Tsjechië 2010.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een blessure op de loer ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |