Jaar is bijna omquote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.comicsansdag.nl/
Hij is dit jaar gelukkig al geweest.
Wat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je je konami code niet meer doen?
coolquote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik.
30 levens bij contra.quote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik.
quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is niet "gewoon" een font. Het is een rochel op de gehele typografische historie van de wereld.
En nu nog in het Nederlandsquote:
WT, ken je wel Spooky Ale?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je je konami code niet meer doen?
Nee nee, ik zag je post elders wel al voorbij komen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, ken je wel Spooky Ale?
Is een mooi amber/bruin bier.
Gall of Shepherd
Slip of Neame
Silver'd in the
Kents Moon Dream
Double, double boil and bubble
hops brown & barley stubble.
Wzzpquote:
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zat zoveel "emozione" in dat ik daar zomaar doorheen las.
Je hebt een papier fetish?quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.
Kun je een foto of scan of watdanook maken voor een second opinion?quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.
Goedquote:
Ja, niet van dat opgewitte (blauwe) papier, maar liefst nog een beetje gelig. En met een reliefje erinquote:
quote:
Het gaat bij een verslag deels om de presentatie. Dus papier kwaliteit kan een verschil maken. Dit was echt dik stevig papier.quote:
Nee sorry. Mag niet.quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je een foto of scan of watdanook maken voor een second opinion?
Overigens ik zat net even te schijten en toen bedacht ik me net met dat comic sans gedoe, omdat de x-hoogte erg groot is en daarbij dus ook echt breed wordt neemt het meer ruimte in. Dat kan een valide reden zijn om het te gebruiken. Vraag jij leerlingen om een minimum aantal pagina's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |