Hoe was zaterdag Samzzje?quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk in m'n hand zie gewoon de sleutel liggen en toch vraag ik waar m'n sleutel is, damn.
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldig
Wordt verworpen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldig
Ik mis iets volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was zaterdag Samzzje?
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vindenquote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word ook altijd panisch als ik aan het bellen ben omdat ik dan mijn telefoon niet in mijn broekzak voel zitten.
Blonde much?quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vinden
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vinden
Om de tien minuten kijken of ie er nog ligtquote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.
Meestal zit die in mijn bh, net zoals pasje/sleutels/geld, en in de winter soms in mijn laars. Tasje heb ik met stappen bijna nooit bij mij.quote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.
Nee, als ik een dag veel meegemaakt heb, ben ik altijd een beetje wazig de volgende dagquote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis iets volgens mij? Of bedoel je het asiel? Dat ga ik zo updaten
.
Ja dat is het beetje hetzelfde als mensen die vragen "wat is er mis met een aussie"quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat is er mis met comic sans?
Das toch gewoon een font?
oh, ik niet. Zaterdag was topquote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, als ik een dag veel meegemaakt heb, ben ik altijd een beetje wazig de volgende dag
ik ben daar totaal ongevoelig voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is het beetje hetzelfde als mensen die vragen "wat is er mis met een aussie"
Het kan tegenwoordig gewoon niet meer.
Het is een kinderlijk font. Niks mis mee als je twaalf bent, maar daarna gewoon niet meer gebruiken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, dat neem ik dan maar gewoon van jullie aan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kinderlijk font. Niks mis mee als je twaalf bent, maar daarna gewoon niet meer gebruiken.
Dat hebben we gemerkt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben daar totaal ongevoelig voor
Wacht maar rustig op Comic Sans dag.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Het is dat je het hier niet kan gebruiken maar anders deed ik dat
Wanneer is dat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht maar rustig op Comic Sans dag.
Het is niet "gewoon" een font. Het is een rochel op de gehele typografische historie van de wereld.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |