Klopt, ik ben benieuwd, over een paar dagen weet je het.quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf als het je lukt, ze kunnen namelijk best wel aantonen dat de prijs onrealistisch is.
Puntenaftrek?quote:
Dit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Puntenaftrek?
Gewoon teruggeven of als niet ingeleverd beschouwen.
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt een onvoldoende en nablijven.
Dit kwam overeen met wat op de Bol.com website stond.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tweakers zit er wel vaker naast
Is dat een beetje drastischquote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt een onvoldoende en nablijven.
Goed idee van je. 20 A4.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.
Ik zou dat heel recalcitrant dan gewoon weer maken in comic sansquote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.
Dealtje maken met CKV-leraar, is het ook nog leerzaam voor hem, waarschijnlijk nuttiger dan 5 jaar biologie![]()
I kid, I kid.quote:
Vertel hem er wel bij dat hij zijn margebreedtekeuze moet motiveren.quote:
Jonguh, ik ben 28 en gebruik dat nog steeds, geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Maar ik heb een hekel aan comic sans en WordArt. Als je 12 bent is dat prima, maar niet meer als je 16 bent hoor.
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Maar ik heb een hekel aan comic sans en WordArt. Als je 12 bent is dat prima, maar niet meer als je 16 bent hoor.
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Ja echt en dan? Zou leuk zijn als de hele klas als wraak comic sans gaat gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.
Ik word ook altijd panisch als ik aan het bellen ben omdat ik dan mijn telefoon niet in mijn broekzak voel zitten.quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik overal mijn sleutel zoeken, heb ik hem gewoon in m'n hand_!
FAILquote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blondiequote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
En dan is het de bedoeling dat hij voor de rest van zijn leven heeft geleerd hoe hij een deugdelijk uitziend werkje kan produceren dat tot zijn pensioen van pas zal komen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt en dan? Zou leuk zijn als de hele klas als wraak comic sans gaat gebruiken
Ik heb ze nog niet allemaal gezien. Tot nu toe is hij de enige.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldigquote:Op zondag 30 september 2012 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan is het de bedoeling dat hij voor de rest van zijn leven heeft geleerd hoe hij een deugdelijk uitziend werkje kan produceren dat tot zijn pensioen van pas zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |