Oh, ik wil ooit wel trouwen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er überhaubt wel iemand in dit topic die wil trouwen?
Van mijn leven niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vast welquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teleurstelling dit Roy.quote:
Verstand komt met de jarenquote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger wou ik ook wel trouwen, maar ben daar op teruggekomen.
Ik wel, ik wil alleen niet trouwen (en ook geen kidz).quote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand mijn hele leven wil doorbrengen.
Ik hoop dat het komt als ik 30 word dit jaarquote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt niet vanzelf
Join the club.quote:
Toch wel met een belachelijk dure ceremonie en ringen al een hoop andere ongein?quote:
Ceremoniesquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel met een belachelijk dure ceremonie en ringen al een hoop andere ongein?
Nu al? Is het niet een beetje vroeg voor alkohol?quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik drink nu een Spooky Ale. The official ghost brew for all hallows.
Goed bier wel.
[ afbeelding ]
Zoals ze hier plegen te zeggen: "De 5 zit in de klok, tijd voor bier."quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu al? Is het niet een beetje vroeg voor alkohol?
Staat er een wijzer op de 4 dan is het de hoogste tijd voor bierquote:Op zondag 30 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals ze hier plegen te zeggen: "De 5 zit in de klok, tijd voor bier."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |