Dat mag ookquote:
Dat overleef je nooitquote:
quote:
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op zondag 30 september 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ookmaar ik dacht dat Sammers een nette dame was
[..]
Dat overleef je nooit
Dat is het ookquote:Op zondag 30 september 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik dit in Facebook statussen zou moeten uitleggen: Het is ingewikkeld
Ik ben ook een nette dame, maar als ik blijf slapen dan wordt er geneukt, klaarquote:Op zondag 30 september 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ookmaar ik dacht dat Sammers een nette dame was
[..]
Dat overleef je nooit
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook. En ik baal als een gek. Dus ik ga voor single.
Wantquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.
Laat ik eerst maar eens zorgen dat ze langer dan 5 minuten in mijn buurt wil zijn. De rest komt later welquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.
Verkeerde post gequote.quote:
"Dat zouden meer vrouwen moeten doen"quote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook een nette dame, maar als ik blijf slapen dan wordt er geneukt, klaar.
Truth datquote:Op zondag 30 september 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
Wat ik dus wou zeggen.
[..]
"Dat zouden meer vrouwen moeten doen"
Dank u voor uw aandacht.
Volgens mij was het nooit echt een relatiequote:
Dat is kutquote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het nooit echt een relatie. Maar heb ik mezelf dat voorgehouden of zo. Ik weet het ook niet
.
Ja, jij had het iedere keer over je lief. Voor mij klinkt dat als een relatie.quote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het nooit echt een relatie. Maar heb ik mezelf dat voorgehouden of zo. Ik weet het ook niet
.
Ja, dat was het vanmiddag inderdaad. Ik heb ook eigenlijk geen zin om er verder nog wat over te zeggen, alleen dat ik zijn positie heel goed snapquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij had het iedere keer over je lief. Voor mij klinkt dat als een relatie.
Maar goed, waarom is het dat nu niet meer?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was het vanmiddag inderdaad. Ik heb ook eigenlijk geen zin om er verder nog wat over te zeggen, alleen dat ik zijn positie heel goed snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |