Welk boek?quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
Booooh, ik ga straks douchen en dan alle media uitschakelen. Telefoon: UIT. Laptop: UIT. Tv: UIT.
Alleen de lamp en mijn boek.
Ik ben ook moequote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ben gister om 1 uur gaan slapen.. 9 uur opgestaan.. geen idee
Wat heeft Roy gedaan?quote:
Die wil ik ook nog lezen. Ben nu bezig in de Angels and Demonsquote:
Ah, die heb ik al 5 keer gelezen of zoquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog lezen. Ben nu bezig in de Angels and Demons
Ik moet echt meer lezenquote:Op zondag 30 september 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, die heb ik al 5 keer gelezen of zo.
Zit er al weer inquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer wel. Alle motormuizen van FOK! wonen aan de andere kant van het land
.
Smakelijk, mop.
Wat is richting mijquote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit er al weer in
De laatste rit was toch richting jou dacht ik
Foei Royquote:
Jou heeft nog gehosselt toch?quote:
Gelukkig maar voor Royquote:
Toch wel nette dingen hoop ik. Zoals praten/films kijkenquote:
Hoe oud ben je. Gewoon neuken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel nette dingen hoop ik. Zoals praten/films kijken
Als ik dit in Facebook statussen zou moeten uitleggen: Het is ingewikkeldquote:Op zondag 30 september 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, lief is geen lief meer. Ik weet niet wat het wel is, maar een relatie hebben we iig niet. Dus ik denk dat ik gewoon single ben.
Toch?
Uiteraardquote:Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel nette dingen hoop ik. Zoals praten/films kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |