Jij woont ook niet in Enschede, tochquote:Op zondag 30 september 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik niet geweest, geen paard gezien
Velletje papier kost ook nog één cent!quote:
In post #216 bestreed je dit nog.quote:[..]
Het is eerlijker, maar veel onhandiger.
Hoe dan? Je schrijft in dezelfde post dat je aan het begin van het schooljaar geld dokte. Nu neem ik aan (oei, gevaarlijk!) dat dat een vast bedrag aangezien je van te voren niet precies weet hoeveel je af gaat drukken.quote:Daarnaast was die vergoeding wel evenredig aan het aantal printjes wat je maakte.
Ja, da's sneu, destijds op mijn school werkte het perfect. Als het gratis (of onbeperkt na betaling) is gaan sommigen geintjes uithalen, daar kun je op wachten.quote:Nu moet je telkens inloggen op een printer met een pasje, dat ding moet je vervolgens ook nog je saldo opladen zoals een OV chipkaart. En heb je per ongeluk een instelling verkeerd gezet ben je weer 12 cent kwijt. Tel daar ook nog eens bij op dat het systeem nog steeds veel kinderziektes heeft een maand na de lancering.
Sammzquote:
Last me checked me didn'tquote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij woont ook niet in Enschede, toch?
Jammer welquote:Op zondag 30 september 2012 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SammzZijn gangetje! Daar ook?
[..]
Last me checked me didn't
Etenstijd!
Oostblikkers unite!quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer wel. Alle motormuizen van FOK! wonen aan de andere kant van het land
.
Het was een vast bedrag ja. Maar daar kwam je ongeveer wel op uit aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Velletje papier kost ook nog één cent!
[..]
In post #216 bestreed je dit nog.
[..]
Hoe dan? Je schrijft in dezelfde post dat je aan het begin van het schooljaar geld dokte. Nu neem ik aan (oei, gevaarlijk!) dat dat een vast bedrag aangezien je van te voren niet precies weet hoeveel je af gaat drukken.
[..]
Ja, da's sneu, destijds op mijn school werkte het perfect. Als het gratis (of onbeperkt na betaling) is gaan sommigen geintjes uithalen, daar kun je op wachten.
Ook wel eens fijn, tochquote:Op zondag 30 september 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, had wel bezoek vrijdag
Lekker rustig weekendje voor mij
En jij?quote:
Whutquote:
Dat heb ik de laatste tijd wel vaker hierquote:
Heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd wel vaker hierof eigenlijk heb ik dat altijd
Nee niet echt, ik word oud en saaiquote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?
Je bent zo oud als je jezelf voeltquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik word oud en saai
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt
voor 200 wil ik er wel een van je overkopenquote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.
Ah leuk!quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaach komende week 2 leuke dingen. Concert/relaseparty + Suprise party van een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |