Kan hoorquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef BlueMage het volgende:
steven is wel 'n goeie advocaat volgens mij, wil 'm wel inhuren.
100 euro inmiddelsquote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
50 euro is ie van jou volgens mij
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nu is het me toch gelukt, ik heb heel fok kapot hard getrold
Prijs is overigens 100 euro als je de fiets wil gebruiken die niet van jan janssen was
En jullie denken echt dat die ginovaf me broertje is? Nee gewoon een vriend die mee zat te trollen
en mij gezicht zie je niet o[p de foto's dus ik heb het goed gedaan
Je had Gelijk !quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
100 euro inmiddels
[TK]Wielrennerfiets #6
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die het nog steeds niet gelovenquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je had Gelijk !![]()
Ben ik eigenlijk wel blij omik vond het anders zo zielig
die ''willen'' het gewoon niet geloven !quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die het nog steeds niet geloven
Serieus? Je dacht dat het een verzamelobject was?quote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ok, eerlijk is eerlijk, tot vijf minuten geleden (de minuut dat ik dit topic opende) dacht ik ook dat het van begin tot eind waar was.
Epische troll dus, kan iemand OmgevallenFlat nomineren voor meest epische FOK!-er 2012?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij heeft toegegeven er in getrapt te zijn
Een FOK! user wil de fiets kopen voor 60euro en omgevallenflat krijgt nog 20euro van mij en 20euro van dehangui
Jij koopt fietsen met een Olympisch logo in de supermarkt? Ja, dacht echt dat het waar was.quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus? Je dacht dat het een verzamelobject was?
Maar ik moest ze zo gek krijgen om het te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Housekeeper het volgende:
O is de afterparty hier. Kon niemand mij even inseinen.
Nog een toevoeging: grasisgroenvoordehaas heeft ook 2 tientjes gelapt![]()
En dat idee van een berichtje voor Yvonne en Iteejer was van mij
Ja dat heb je voortreffelijk gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ik moest ze zo gek krijgen om het te doen
Yvonne was er iig erg blij meequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ja dat heb je voortreffelijk gedaan
Ja daar zou ik mij ook blij om voelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik voel me toch wel blij dat ik als nog 60 euro krijg(als dat echt waar is)
Je hebt wel de gemoederen bezig gehouden, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Niet jonkoes gaan kopen he.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Op elk flesje Aquarius staat een Olympisch logo, is daar dan ook door een sportster aan gesabbeld?quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:52 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Jij koopt fietsen met een Olympisch logo in de supermarkt? Ja, dacht echt dat het waar was.
Geen snoep voor Gino iigquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fiets. Fiets. FIETS. Ik had het niet over vieze sportdrankjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op elk flesje Aquarius staat een Olympisch logo, is daar dan ook door een sportster aan gesabbeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |