Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
nu klagen ze Steven aan !?!?!?!!
Geen zuurpruim.quote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een paar zuurpruimen zoals de ts van dit topic hebben het allemaal al verpest
je kon er om lachen maar het is anders wanneer er een klootzak of aso in de maling genomen wordt, lekker hypocriet ben je manquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef kazing het volgende:
[..]
Geen zuurpruim.
Ik heb er ook smakelijk om gelachen maar het werd gewoon sneu op het laatst.
Ook jij kan zien aan de achtergrond van de foto's en het doel van het geld om wat voor mensen het gaat, want dom ben jij niet.
Dit ging gewoon veel en veel te ver op een gegeven moment, het was wat anders geweest als jullie een gigantische aso of klootzak in de maling hadden genomen.
Wie weet hoeveel prullenbakken dat jong vernielt heeft.quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef kazing het volgende:
[..]
Geen zuurpruim.
Ik heb er ook smakelijk om gelachen maar het werd gewoon sneu op het laatst.
Ook jij kan zien aan de achtergrond van de foto's en het doel van het geld om wat voor mensen het gaat, want dom ben jij niet.
Dit ging gewoon veel en veel te ver op een gegeven moment, het was wat anders geweest als jullie een gigantische aso of klootzak in de maling hadden genomen.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef kazing het volgende:
hahahaha, die foto's die ze moesten plaatsen ookL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de slachtoffers zelf:
[ afbeelding ]
fotosoepen:
[ afbeelding ]
Die foto's met onderbroeken op hun hoofd zijn niet meer gelukt?quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je kon er om lachen maar het is anders wanneer er een klootzak of aso in de maling genomen wordt, lekker hypocriet ben je man
Nee, helaas niet meerquote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die foto's met onderbroeken op hun hoofd zijn niet meer gelukt?
Ik zie dat een oud studiegenoot op mijn linked-in er werkzaam is, ik hem eens een berichtje sturen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
nu klagen ze Steven aan !?!?!?!!
419 eater neemt echte scammers in de zeik zoals jullie deden, en dan keur ik dergelijke acties goed.quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je kon er om lachen maar het is anders wanneer er een klootzak of aso in de maling genomen wordt, lekker hypocriet ben je man
quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef kazing het volgende:
[..]
Ik zie dat een oud studiegenoot op mijn linked-in er werkzaam is, ik hem eens een berichtje sturen.
Anders lees je het topic even door wat er nu gaande is en stop je eens met je gezeur moraalridderquote:Op zondag 30 september 2012 15:56 schreef kazing het volgende:
[..]
419 eater neemt echte scammers in de zeik zoals jullie deden, en dan keur ik dergelijke acties goed.
Maar een 14 jarige zo trollen die op een gegeven moment aangeeft om zijn moeder te helpen met haar schulden.
fucked up leve heb jijquote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen gaan soms echt te ver gewoon, en dan is het geen trollen meer maar fraude en intimidatie. Bij dezen is de internetpolitie ingelicht over deze situatie.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen gaan soms echt te ver gewoon, en dan is het geen trollen meer maar fraude en intimidatie. Bij dezen is de internetpolitie ingelicht over deze situatie.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Geweldigik heb serieus tranen op mijn wangen staan
![]()
![]()
![]()
![]()
Mad respect voor Steven en iedereen verder die er betrokken bij is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |