Zijn ze 4 jaar te laat mee, ze zijn aan alle kanten ingehaald door gratis alternatieven en dan presteren ze het ook nog eens zo te maken dat het niet voor de nieuwste modellen geldt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:30 schreef bbfakir het volgende:
Leuk dat TomTom er eindelijk is voor Android. Helaas (nog) niet voor de S3.
Blanke nagellak erop?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:32 schreef Fendy het volgende:
Ik merk dat ik toch wat kleine krasjes op het glaasje van mijn camera heb. Iemand tips om dat weg te krijgen?
De verspreiding van Jelly Bean gaat langzaam verder, hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten.quote:Korean Samsung Galaxy S3 gets Jelly Bean on Oct. 9th
While the Samsung Galaxy S3 Jelly Bean update status is simply listed as “coming soon” in the U.S., it seems that Korea has an actual date. According to Sam Mobile, the Korean LTE models of the Galaxy S3 will receive an update to the latest version of Android on Oct. 9th.
The official model numbers for the upgrade include the SHV-E210S, SHV-E210K and SHV-210L.Unfortunately, there’s no love for the international 3G version. Considering Korea is the company’s home market, it’s doubtful that the international version will have to wait too much longer to get into the action, although some markets have already started receiving the update.
Bron
Ach joh, komt wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De verspreiding van Jelly Bean gaat langzaam verder, hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten.
Dit heeft mij geholpen: http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het enige waar ik van baal is het zo ontzettend langzaam laden van de Galaxy S3, wanneer je het aansluit op een usb van je laptop.
Ik heb altijd wel plezier gehad van mijn HTC's, ook de laatste (DHD)had supersnel de 2.3.5 update. Collega van me heeft een One X en die staat volgens mij ook op de rol voor oktober. Ik hoop uiteraard dat wij eeder aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:15 schreef Klonk het volgende:
zolang ze maar sneller zijn dan HTC anders heb ik geen leven meer, heb tegen mensen op het werk met een One-X gezegd dat HTC een boutbedrijf is dat altijd achter loopt met updates![]()
En dat waren nogal HTC fanboys, dus ik heb het misschien wat vaker geroepen dan strikt noodzakelijk, puur om ze te stangen
Ik heb vannacht even uitgeprobeerd, rond 2 uur van de lader @100%, toen ik wakker werd om 10 uur nog maar 79%. Wel wifi en BT aan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:39 schreef BlackLodge het volgende:
Ik heb ook een S3 en sinds de laatste software update (van de telefoon zelf) lijkt het alsof de batterij veel minder goed mee gaat? Hebben meer mensen hier last van? Voorheen als ik 'm 's nachts aan liet staan. Zonder wifi/3G en op spaarstand ging er maar 2 of 3 % van de batterij af, nu is dat rond de 10 tot 15 %.
gisteren niet zien liggen toen we een witte voor mijn vriendin hebben gescoord bij de oosterburen. gewoon bij de saturn voor 489 euro, achterlijk prijsverschilquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Zwarte S3 is toch al uit in Duitsland?
wtf je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteren niet zien liggen toen we een witte voor mijn vriendin hebben gescoord bij de oosterburen. gewoon bij de saturn voor 489 euro, achterlijk prijsverschil![]()
staan een paar duitse apps op maar niets wat niet te verbergen valt
hij was zelfs nog goedkoper, maar toen wou vriendinlief ondanks mijn goeie ervaringen, nog een iPhone 5quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:09 schreef GodsSon het volgende:
Vorige week bij mediamarkt 504¤ voor de witte betaald, vond ik ook prima te overzien
Zo, alle zooi verwijderd, nu maar eens kijken wat de batterij doet. Op ons interne forum van het werk werd er ook al volop over geklaagd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik heb vannacht even uitgeprobeerd, rond 2 uur van de lader @100%, toen ik wakker werd om 10 uur nog maar 79%. Wel wifi en BT aan.
Om mijn werkmail te kunnen ontvangen moet ik er ook junospulse en een ander admintooltje op hebben, ik vermoed dat die de batterij aardig drainen, dus ik ga dat er allemaal afgooien en dan nog eens proberen.
Ik heb 459 betaalt, geen abbo en gewoon in nederland.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:09 schreef GodsSon het volgende:
Vorige week bij mediamarkt 504¤ voor de witte betaald, vond ik ook prima te overzien
Venlo is geen Nederland.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:57 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik heb 459 betaalt, geen abbo en gewoon in nederland.
http://www.gsm-venlo.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |