Meerdere manieren:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef tammie04 het volgende:
Sinds een paar dagen in het bezit van een S3. Maar ik krijg het niet voor elkaar om apps te verwijderen die ik zelf heb gedownload.
Wie kan mij een tiop geven.
Op macro stand zetten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:37 schreef Mirel het volgende:
Vraagje voor de fotografen onder ons. Als ik een voorwerp redelijk dicht bij de lens zet en daarop wil scherpstellen, dan zie je hoe de focus verschuift van onscherp naar scherp, dan weer verder gaat en onscherp wordt. De lens kan de focus niet vasthouden.
Maar die afstand is dus nog wel scherp voor de lens, voor een klein moment. Kan daar iets gedaan tegen worden, dat je het kan blijven vasthouden?
Die komt er idd aan. Tevens komt er ook een zwarte GS3.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Galaxy S3 Mini? Ben benieuwd.
Klopt, dat was al bekend. Samen met grijs, bruin, rood en nog een roze(Korea).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:06 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die komt er idd aan. Tevens komt er ook een zwarte GS3.
Verwacht wordt week 43 bij ons.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klopt, dat was al bekend. Samen met grijs, bruin, rood en nog een roze(Korea).
Dat geeft aan dat je verbinding hebt met het wifi netwerk. Als ze knipperen onder het normale netwerk zit je op het telefonie netwerk (3G)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef tammie04 het volgende:
Weer even een kort vraagje.
Ik heb mijn telefoon ingsteld op wifi maar zie wel een oranje en ( af en toe) groen pijltje knipperen (branden).
Dit zit dan onder het wifi teken.
Heeft iemand een idee of dit normaal is of dat er dan toch nog iets uitgezet moet worden.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
https://play.google.com/s(...)doo.controlapp&hl=nlquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
Enig idee hoe ik makkelijk aan die Voodoo Sound kom?!
Dat lukt mij wel met de Nova Launcher. Kun je de achtergrond mee laten scrollen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand hier al eens gevonden hoe je de randen van een achtergrond mee kan laten scrollen als je van startscherm wijzigt? Heb alles al geprobeerd maar het werkt beslist niet. Is echt het enige dikke minpunt aan deze gsm!
Goed/snel rooten zonder CWM ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:12 schreef Braddie het volgende:
Ja, daar was ik zelf ook achter, maar ik bedoelde meer een goede/snelle manier van Rooten.. zonder CWM enzo.
De rootmethode die ik heb gebruikt voor mijn S3 afgelopen week installeert automatisch CWM.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:03 schreef Braddie het volgende:
Lijkt me dood eng.
Maar ik lees net even verder, dat hij helemaal niet nog officieel gesupport word voor Voodoo Sound...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |