wat is in Havana een beetje een centrale punt, zoals de Dam in Amsterdam.quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef Attitude het volgende:
jij hebt wel veel vragen heheb ik daar niet gehad ( januari dit jaar ) hooguit 5 minuten regen in 16 dagen. temperatuur is tussen ( bij ons ) 33 - 38 graden. avonds wordt koeler, sommigen hadden het koud en moesten extra dekens hebben.
Wikitravel nog niet ondekt?quote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is in Havana een beetje een centrale punt, zoals de Dam in Amsterdam.
Alsje Nog vragen?quote:
is dat ook vlakbijquote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Attitude het volgende:
Cebtrale punt... ik zou zeggen, Plaza Vieja, een grote plein. Van daaruit kun je 3 of 4 straten inlopen en die leiden wel ergens naar toe.
Calle Obisbo kemn ik niet. Malecon Boulevard ligt aan water en plaza vieja in ongeveer midden van centrum. je moet het zo zien: sta je op het plein met je gezicht in de irchting van de zee, dan zie je de kerk, de beuno social club en loop je die straat in ( die gaat naar malecon boulevard ( duurt 15 minuuten ) maar onderweg kom je oude gebwouen tegen die onderhouden zijn door unesco. neem je een zijstraatje dan kom je bij museum la revolution. loop je door dan kom je in oude gedeelte van havana terecht en je komt vanazelf bij malecon boulevard. geloof me, je kunt in havana alles lopen doen. geen probleem. deden we daar ook.quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
is dat ook vlakbij
Calle Obisbo?
Malecon?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Attitude het volgende:
[..]
Calle Obisbo kemn ik niet. Malecon Boulevard ligt aan water en plaza vieja in ongeveer midden van centrum. je moet het zo zien: sta je op het plein met je gezicht in de irchting van de zee, dan zie je de kerk, de beuno social club en loop je die straat in ( die gaat naar malecon boulevard ( duurt 15 minuuten ) maar onderweg kom je oude gebwouen tegen die onderhouden zijn door unesco. neem je een zijstraatje dan kom je bij museum la revolution. loop je door dan kom je in oude gedeelte van havana terecht en je komt vanazelf bij malecon boulevard. geloof me, je kunt in havana alles lopen doen. geen probleem. deden we daar ook.
Ja, had het via reisorganisatie laten regelen (FOX Vakanties)quote:Op zondag 30 september 2012 11:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
had jij je visum van te voren al? (in Nederland)
Bij ons was het wel wat drukkerquote:Op zondag 30 september 2012 13:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
We hadden een lege douane, ons vliegtuig was op dat moment de enige die geland was. en we stonden rechts naast de rij voor de crew en vip. daar mochten we ook langs. heeft iets van 15 - 2-0 minuten gekost. hadden alleen europanen in de rij dus dan gaat het sneller. ( als je in de rij gaat staan met mensen uit india bv dan duurt het langer )
Vanaf daar is alles wat je wil zien in Havana centrum centraal te bereiken in 15 minuten. Twee dagen rondlopen en je ziet allesquote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Attitude het volgende:
[..]
Calle Obisbo kemn ik niet. Malecon Boulevard ligt aan water en plaza vieja in ongeveer midden van centrum. je moet het zo zien: sta je op het plein met je gezicht in de irchting van de zee, dan zie je de kerk, de beuno social club en loop je die straat in ( die gaat naar malecon boulevard ( duurt 15 minuuten ) maar onderweg kom je oude gebwouen tegen die onderhouden zijn door unesco. neem je een zijstraatje dan kom je bij museum la revolution. loop je door dan kom je in oude gedeelte van havana terecht en je komt vanazelf bij malecon boulevard. geloof me, je kunt in havana alles lopen doen. geen probleem. deden we daar ook.
vetquote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanaf daar is alles wat je wil zien in Havana centrum centraal te bereiken in 15 minuten. Twee dagen rondlopen en je ziet alles
Daarna erop uit trekken! Miramar ook zeker eens bekijken!
Je ziet de enorm luxe en dure clubs uit de jaren 50, maar dan helemaal in een verlaten en vervallen staat, maar je kan zo de pracht en praal in je hoofd erbij denken
Bij ons was het veel minder druk haha.... iets met snel lopen uit vliegtuig.. wil nog wel helpenquote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het via reisorganisatie laten regelen (FOX Vakanties)
[..]
Bij ons was het wel wat drukker
[ afbeelding ]
En dit was het eerste wat we zagen
[ afbeelding ]
Nederland moest voetballen op het WK en ze waren net begonnen
2006 alweerquote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vetwanneer was jij in Cuba, hoe lang, en wat heb je behalve Havana nog meer gezien?
vet man, ik ga maar voor een week, maar ik hoop naast Havana nog een aantal andere plaatsen te zien.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2006 alweer
We zijn 3 weken geweest, eerste 2 dagen in Havana rondgereden in zo'n old timer met prive chauffeur en gids, daarna met een mini-van met die twee naar Vinales voor 2 dagen, toen weer 3 dagen in Havana, één dag voor ons zelf, Twee dagen nog met de chauffeur en gids.
Toen stond er een auto voor ons klaar en zijn we 2100 kilometers met z'n tweetjes het eiland rond gaan rijden.
• Cienfeugos
• Trinidad
• Camaguey
• Santiago de Cuba
• Baracoa
• Guadalavaca
• Holguin
• Amsterdam
Mijn zusje zit er nu toevallig, die zit alleen 10 dagen in Varadero.. Dat vind ik wel wat zonde als je naar zo'n land gaat..quote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vet man, ik ga maar voor een week, maar ik hoop naast Havana nog een aantal andere plaatsen te zien.
idd Varadeiro beschouw ik niet eens als Cuba, maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn zusje zit er nu toevallig, die zit alleen 10 dagen in Varadero.. Dat vind ik wel wat zonde als je naar zo'n land gaat..
Wat ga jij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |