Dat snap ik, maar ik verwacht dan ook geen aanvallende Poulsen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja, alle breedtepassjes komen aan ja. Maar dat zijn aanvallend gezien de meest onnodige passen en verdedigend gezien de meest riskante passes. Ik hoop dat je dat snapt.
Nee, maar wel een spelverdelende speler. Want dat heb je op die positie nodig in dat systeem.quote:Op zondag 30 september 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik verwacht dan ook geen aanvallende Poulsen.
Sana kan groeien, Poulsen wordt alleen maar slechter gezien zijn leeftijdquote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Zo negatief over Poulsen, maar Sana heeft alle krediet..
Ga je ook nog eens een keer met argumenten in een discussie komen?quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Die laat dan ook zien dat hij gewoon goed kan voetballen. Dat er op rechts minder dreiging vanuit gaat was te verwachten aangezien hij daar al jaren niet meer heeft gespeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Boccara of Sporkslede gaat er binnen een jaar gewoon spelen, volgens mij had hij ook aangegeven in de media dat hij het niet erg zou vinden om na een tijdje een Ooijer rol op zich te nemen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Sana kan groeien, Poulsen wordt alleen maar slechter gezien zijn leeftijd
Hij wint kopduels en heeft weinig balverlies, ook al doet hij niet spectaculairs, het is altijd nog beter dan Enoh, die ook veel krediet kreeg.quote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Sana kan groeien, Poulsen wordt alleen maar slechter gezien zijn leeftijd
Poulsen heeft wel een bepaalde rust in vergelijking met paniekzaaier Enoh.quote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wint kopduels en heeft weinig balverlies, ook al doet hij niet spectaculairs, het is altijd nog beter dan Enoh, die ook veel krediet kreeg.
Sana doet soms wat leuks, doet zn best, maar voorlopig maakt hij nog veel fouten, weinig balvast etc.
Ja dat verwacht ik ook niet, maar gebruik hem dan in wedstrijden tegen RKC enz. Gisteren was het ook niets , samen met boerrigter. De flanken zijn zo fucking slecht.quote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Poulsen heeft wel een bepaalde rust in vergelijking met paniekzaaier Enoh.
Sana is er net een paar maand , ik verwacht niet dat ie ineens de sterren van de hemel speelt
Laatste 20 minuten heb je toch ook gezien? Dan zie je toch ook dat de Boer Sana gewoon op links moet zetten.quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook niet, maar gebruik hem dan in wedstrijden tegen RKC enz. Gisteren was het ook niets , samen met boerrigter. De flanken zijn zo fucking slecht.
Mwa tegen Utrecht was die wel goed. Maar inderdaad , in de topwedstrijden komt hij nog zwaar tekort.quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook niet, maar gebruik hem dan in wedstrijden tegen RKC enz. Gisteren was het ook niets , samen met boerrigter. De flanken zijn zo fucking slecht.
Op zijn plek hoef je natuurlijk ook minder balvast te zijn. Als hij een duel verliest is dat minder erg dan dat Poulsen dat doet.quote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wint kopduels en heeft weinig balverlies, ook al doet hij niet spectaculairs, het is altijd nog beter dan Enoh, die ook veel krediet kreeg.
Sana doet soms wat leuks, doet zn best, maar voorlopig maakt hij nog veel fouten, weinig balvast etc.
Ja na de 1-0, toen hij wat meer ruimte kreeg en FCT minder goed ging verdedigen. Ben je Dortmund vergeten?quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten heb je toch ook gezien? Dan zie je toch ook dat de Boer Sana gewoon op links moet zetten.
Vooral die Andersen ben ik heel benieuwd naar. Heft gewoon al 41 gespeeld in de Deense competitie op die leeftijd.quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben trouwens echt benieuwd naar Andersen en Meleg.
Hij wordt aangespeeld en geeft of een pass terug of hij verliest de bal. Wat een buitenspelerquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op zijn plek hoef je natuurlijk ook minder balvast te zijn. Als hij een duel verliest is dat minder erg dan dat Poulsen dat doet.
Ik vind het sowieso getuigen van een gebrek aan visie bij jou dat je een buitenspeler met een mid-mid vergelijkt.
Ben jij vergeten dat het de taak van Sana was om altijd achter die back aan te gaan? Het lijkt me niet meer dan logisch dat je dan aanvallend veel minder brengt.quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja na de 1-0, toen hij wat meer ruimte kreeg en FCT minder goed ging verdedigen. Ben je Dortmund vergeten?
Waarom beschrijf je Sulejmani?quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wordt aangespeeld en geeft of een pass terug of hij verliest de bal. Wat een buitenspeler.
.
Het is vaak zo dat een buitenspeler achter de back aan moet, het is juist de bedoeling de een flankspeler over de back heen gaat.quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben jij vergeten dat het de taak van Sana was om altijd achter die back aan te gaan? Het lijkt me niet meer dan logisch dat je dan aanvallend veel minder brengt.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom beschrijf je Sulejmani?
Jij hebt echt geen flauw benul wat voor onzin je allemaal post he?quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is vaak zo dat een buitenspeler achter de back aan moet, het is juist de bedoeling de een flankspeler over de back heen gaat.
Is goed man. Je hebt in alles gelijk, ik snap er niets van nee.quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw benul wat voor onzin je allemaal post he?
Ik heb het wel weer gezien hier.
Tegen Dortmund niet dus, zoals ik zei kregen ze dat als taak mee. Je hebt toch ook wel gezien waar Boerrigter en Sana gepositioneerd stonden? Heb nog wel ergens een foto gezien waar ze gewoon standaard elke keer op eigen helft stonden.quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is vaak zo dat een buitenspeler achter de back aan moet, het is juist de bedoeling de een flankspeler over de back heen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |