abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117482734
pi_117483037
quote:
Van je wedstrijdjes in die lege bak van Fortuna naar een bomvol stadion tegen Real Madrid. Jongensboek..
pi_117484131
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Iedereen kent Eriksen :{w
Dit dus, Benzema kent Eriksen wel hoor.
pi_117484682
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:

Eriksen heeft bij Juventis idd geen potentie, te kleine club voor hem. ;) Denk dat hij bij grotere clubs meer zou leren.
Alsof Eriksen de toppers van Juve op middenveld er ooit uit zal spelen :')
Pirlo is op zijn 80e nog beter dan Eriksen nu.

quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Ludachrist het volgende:

Manchester United is volgens mij de grootste club ter wereld.
Dan ben je de enige die dat vindt.
Financieel niet, sportief niet(verleden en heden niet), mss alleen in de fan base.
pi_117484854
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Financieel niet, sportief niet(verleden en heden niet), mss alleen in de fan base.
Manchester United doet het tegenwoordig beter dan Juventus, dus is tegenwoordig een grotere club.

Juventus zou alleen al dromen dat Eriksen Pirlo straks gaat vervangen, maar Eriksen kiest wel voor een betere stap.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:02:25 #281
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117485414
quote:

[..]

[..]

quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het is United>Real>Barca>Bayern qua omzet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117485625
quote:

[..]

[..]

Ken de feiten eens joh, je weet werkelijk nergens wat vanaf.
pi_117487542
quote:
Financieel niet
:') . Deze man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_117488008
quote:

[..]

[..]

Mag ik vragen wat jij hier sowieso komt doen in dit topic? Ben je fan of supporter van Ajax? Of ben je er alleen maar om te laten zien hoe jaloers je op de mooiste club van Nederland bent? Of probeer je ons supporter van Juventus te maken, omdat ze er wel een paar kunnen gebruiken?
Wie niet dom is moet slim zijn!
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:50:37 #285
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117488271
Juventus is natuurlijk wel een van de mooiere clubs in Italië
pi_117488647
Kan Ajax Pirlo niet aantrekken? Wat een man is dat, de enige man waar ik in mijn leven op verliefde kan raken O+
pi_117488953
Ben nog steeds een beetje boos dat het Juve van '96, bij wiens spelers het doping uit de oren spoot, Ajax versloeg.
pi_117490045
quote:
Barcelona-vedette Lionel Messi doelde op El Clasico van zondag maar had in een interview met El Pais van maandag eigenlijk ook een boodschap voor Ajax, woensdag tegenstander van Real Madrid in de Champions League.

'Madrid is levensgevaarlijk op de counter. Ze hebben razendsnelle aanvallers. De verbinding tussen verdediging en aanval kost 5 seconden en dan is het een goal', omschreef Messi het spel van de aartsrivaal.

'Ze hoeven niet goed te spelen om toch gewoon drie goals te maken', meende Messi, die dinsdag met zijn ploeg in de Champions League op bezoek gaat bij Benfica. In Barcelona is echter de topper van zondag, wanneer Real op bezoek komt, nu al het gesprek van de dag.

Messi vertelde goed bevriend te zijn met zijn landgenoten in dienst van Real, Gonzalo 'El Pepita' Higuain en Angel di Maria. 'Je ziet El Pepita niet en dan heeft hij er opeens twee in liggen.'

Over Real-coach José Mourinho liet hij zich niet uit. 'Ik kan niets zeggen, ik ken hem niet. Ik heb hem nog nooit gesproken. Ik kan hem alleen beoordelen op wat hij als trainer bereikt heeft. En dat is heel veel. Zijn spelers zijn enthousiast over hem.'
pi_117491057
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef HowardBeale het volgende:
Alle bespiegelingen zijn zinloos.

1-0 winnen van Twente.

1-4 verliezen van Real

Winnen van AZ

Geslacht worden door Man City.

Alleen kampioen worden smaakt nergens naar als uitgelachen wordt in Europa.

Van de beurs.

Deel 2 van Plan Johan.

Een pak geduld.

Gaat echt tien jaar duren voordat we weer een beetje kans maken. Misschien.

Meh.

Het is maandag.
Dit dus, maar dan 5 jaar
hhhhh
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:52:20 #290
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_117491070
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben nog steeds een beetje boos dat het Juve van '96, bij wiens spelers het doping uit de oren spoot, Ajax versloeg.
Jij hebt ook naar Del Piero zitten kijken net, had precies hetzelfde gevoel ;(
pi_117492013
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, dat was kut. Die finale hadden we gewoon moeten winnen toen. Met het foutje van onze huidige coach en de gemiste penalty's van Silooy en Davids ;(
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_117494149
quote:
Sulejmani: „Het valt mee”

Miralem Sulejmani heeft goede hoop snel weer van waarde te kunnen zijn voor Ajax. „Ik heb al berichten gelezen dat ik dit seizoen niet meer in actie kom en transfervrij de deur uitloop, maar heb geen idee waar die vandaan komen”, zei de speler die eergisteren geblesseerd raakte aan zijn enkel.

„De blessure valt mee en sta er nog steeds voor open om met Ajax te praten over contractverlenging”, aldus de buitenspeler, die naast het Champions Leagueduel van morgen met Real Madrid ook de interlands van Servië tegen België en Macedonië mist.

„Ik verzwikte mijn enkel, die snel dik werd van het vocht. Er zijn foto’s gemaakt en een band bleek ingescheurd. De enkel hoefde niet in het gips en een operatie was niet nodig. Vandaag (gisteren, red.) voelde het alweer een stuk beter dan gisteren (zondag). Ik neem nu een week rust en hoop binnen twee, uiterlijk drie weken weer terug te zijn.”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:16:26 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117494701
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:20 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ja, dat was kut. Die finale hadden we gewoon moeten winnen toen. Met het foutje van onze huidige coach en de gemiste penalty's van Silooy en Davids ;(
Zeker kut, mooie avond, mooie stad met een klote afloop en dan kom je meteen een beetje op Juventus uit, natuurlijk één van de grootste club van Europa maar er hangt bijna altijd een zweem van illegaliteit boven hun bekers en titels.
pi_117497124
:)
pi_117497334
Hoesen traint met eerste mee inderdaad. Zal morgen wel op de bank zitten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:49:06 #296
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_117497462
Voordeel is wel dat Madrid tegen Barca speelt komende zondag. Die gaan geen 100% geven tegen Ajax. Hopen op een Madrid thuis als vorig jaar, met een neutrale scheidsrechter dit keer.
pi_117497485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:49 schreef J2T het volgende:
Voordeel is wel dat Madrid tegen Barca speelt komende zondag. Die gaan geen 100% geven tegen Ajax. Hopen op een Madrid thuis als vorig jaar, met een neutrale scheidsrechter dit keer.
ja ik hoop ook dat lyon dit keer gewoon maar met 2-0 wint van zagreb of gelijk speelt
pi_117497566
Boilesen, de man die nooit meer gaat voetballen traint ook mee trouwens. :)
pi_117497661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen, de man die nooit meer gaat voetballen traint ook mee trouwens. :)
leuk
pi_117497669
haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')