Vanmorgen wel, nu nietquote:
Even de drempeltjes meepakken?quote:Op zondag 30 september 2012 09:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanmorgen wel, nu niet
Misschien vanmiddag weer, mits juiste dienst in de bus
dat is nog steeds niet eens 1 pandapuntquote:Op zondag 30 september 2012 09:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Komt omdat ik al 3 weken geen seks heb gehad
Dat is wel balenquote:Op zondag 30 september 2012 09:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Rottig optrekken want trillende bus..quote:Op zondag 30 september 2012 09:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Even de drempeltjes meepakken?
Ik kan zo een neukertje vinden hoor, maar ik blijf trouwquote:Op zondag 30 september 2012 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is nog steeds niet eens 1 pandapunt
ik heb em ook net niet opgespaardquote:Op zondag 30 september 2012 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is nog steeds niet eens 1 pandapunt
Eigen schuldquote:Op zondag 30 september 2012 09:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Voordeel is dat de shop waar ik dus vaak dingen koop een fysieke winkel heeft en ik het kan passenquote:Op zondag 30 september 2012 09:50 schreef Nixx- het volgende:
http://www.erotik-sjop.co(...)lang&produktID=21837
Langer en goedkoper.
quote:Op zondag 30 september 2012 09:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigen schuldHad je maar geen militair aan de haak moeten slaan en monogaam zijn..
Grapje natuurlijk
quote:Op zondag 30 september 2012 09:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel lief hoor
Enook wel..
OOOOWWWquote:Op zondag 30 september 2012 09:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid Oost Brabant hoor
Santiago was enkel een grapje
Ja jaquote:
Geen zorgen, ik doe de restquote:Op zondag 30 september 2012 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet op commando komen.
JA jongen laat mij even lekker de zondagse slet uithangenquote:
En nee, ik heb geen Brabants accent als je dat soms denktquote:
Oké dan is het goedquote:Op zondag 30 september 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja
[..]
Geen zorgen, ik doe de rest
met zwarte kousen aanquote:Op zondag 30 september 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA jongen laat mij even lekker de zondagse slet uithangen
Ik weet niet of Fera mij wel wil delen eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja
[..]
Geen zorgen, ik doe de rest
Ohm nohmzquote:Op zondag 30 september 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar huuu.. ik voel me buitengesloten zoquote:Op zondag 30 september 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jullie al een relatie hadden joh...quote:Op zondag 30 september 2012 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fera mij wel wil delen eigenlijk.
Niet doen jongenquote:Op zondag 30 september 2012 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar huuu.. ik voel me buitengesloten zo
Moet je een suspender systeem kopen, jarretels setje. Werkt veel beterquote:Op zondag 30 september 2012 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik .. met stomme plakrandjes
Ik heb te brede heupen voor jarretelsquote:Op zondag 30 september 2012 10:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Moet je een suspender systeem kopen, jarretels setje. Werkt veel beter
We hebben nog geen status bepaald. Maar tot die tijd moet ik dit afslaan.quote:Op zondag 30 september 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jullie al een relatie hadden joh...
En ..geeft niet... pak haar er ook wel even bij
Jamaarquote:Op zondag 30 september 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jullie al een relatie hadden joh...
En ..geeft niet... pak haar er ook wel even bij
[..]
Niet doen jongen
Een vriendin van mij is ook best fors, en het staat haar echt goed hoorquote:Op zondag 30 september 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb te brede heupen voor jarretels
en een blubberbuik dus nee ik ga mezelf echt niet de grond inboren met een mooie setje en een lelijk resultaat
Okequote:Op zondag 30 september 2012 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben nog geen status bepaald. Maar tot die tijd moet ik dit afslaan.
Rustig maarquote:
buikje?quote:Op zondag 30 september 2012 10:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is ook best fors, en het staat haar echt goed hoor
Je moet je niet door jouw buikje laten afschrikken. Niet doen
Jij bent bi? Waar dus echt niks mis mee is?quote:Op zondag 30 september 2012 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Zal ik eens een geheimpje verklappen?
Niet echt mijn stijlquote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
zoiets heb ik
[ afbeelding ]
maar dan met roze
Neequote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij bent bi? Waar dus echt niks mis mee is?
Ik vind t wel mooiquote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
zoiets heb ik
[ afbeelding ]
maar dan met roze
Ik zit zelf aan een gewone senseo koffiequote:Op zondag 30 september 2012 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu aan een zelfgemaakte latte machiatto
Ook lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 10:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zit zelf aan een gewone senseo koffie
Sorry.quote:Op zondag 30 september 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
keiharde afwijzing.. mijn hartje
Ach gosquote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola wijst me gewoon af, dit kan ik niet aan hoor
Waarvoor sorry? Smaken verschillenquote:
gelukkig verschillen mensen van smaakquote:Op zondag 30 september 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind t wel mooiAlleen met roze weet ik t niet
Eerst willen wij foto's zien, van voorbeeldenquote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar klein vraagje he
Ik heb nu bakkebaarden, maar is dit mooier met 'langer' haar of korter?
Dat ligt echt aan de persoon hoorquote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar klein vraagje he
Das wel sexyquote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
zoiets heb ik
[ afbeelding ]
maar dan met roze
Daarom dus, smaken verschillen.quote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gos
[..]
Waarvoor sorry? Smaken verschillen
Dit is wel een dooddoener voor mijn vrije dagen hoor, hoe moet ik die nu overleven?quote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gos
[..]
Waarvoor sorry? Smaken verschillen
ff zoekenquote:Op zondag 30 september 2012 10:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Eerst willen wij foto's zien, van voorbeelden
Prima tochquote:Op zondag 30 september 2012 10:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daarom dus, smaken verschillen.
Ik ben meer van de zogenaamde kinky dingen. De ander vind dat juist weer oerlelijk.
Laat iedereen in zijn en haar waarde, en dan komt het wel goed
Door te rukken?quote:Op zondag 30 september 2012 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is wel een dooddoener voor mijn vrije dagen hoor, hoe moet ik die nu overleven?
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de persoon hoor
Preciesquote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
gelukkig verschillen mensen van smaak
Het is niet mijn smaak, maar als mensen het leuk vinden, vooral dragen
In dit geval die bovenste.quote:Op zondag 30 september 2012 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff zoeken
zo:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens een beetje dezelfde vorm hoofd als die eerste
of dus langer:
[ afbeelding ]
Kinky.quote:Op zondag 30 september 2012 10:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daarom dus, smaken verschillen.
Ik ben meer van de zogenaamde kinky dingen. De ander vind dat juist weer oerlelijk.
Laat iedereen in zijn en haar waarde, en dan komt het wel goed
Ik heb het met kort haar.quote:Op zondag 30 september 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar klein vraagje he
quote:Op zondag 30 september 2012 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens even douchen, straks ff bakkie doen bij vriendinnetje
Ik ga een wasje draaienquote:Op zondag 30 september 2012 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens even douchen, straks ff bakkie doen bij vriendinnetje
Het gaat ook alleen maar om de lengte van het haar hequote:Op zondag 30 september 2012 10:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Omdat ik dat beter vind staan natuurlijk, al is het totaal niet mijn type.
Dit vind ik een mooie man, alleen zonde van die gehele baardquote:Op zondag 30 september 2012 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het gaat ook alleen maar om de lengte van het haar he
hij wordt ook al oudquote:Op zondag 30 september 2012 10:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie man, alleen zonde van die gehele baard![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |