SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Zit jouw buurman altijd boven dan? Dan is het toch niet je buurman, maar je huisgenoot?quote:Op zondag 30 september 2012 04:29 schreef n0ir het volgende:
kankerbuurman!!!!
[..]
Het is: Mijn buurman speelt liever met zichzelf
(telefoon effe draaien)
Het is m'n buurman en zijn slaapkamer zit op dezelfde verdieping als die van mij.quote:Op zondag 30 september 2012 04:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit jouw buurman altijd boven dan? Dan is het toch niet je buurman, maar je huisgenoot?
Baasquote:Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef BDIL het volgende:
YESSSS EINDELIJK DIVISIE 1 GEWONNENVeel bloed zweet en tranen
1 verloren- 6 gewonnen-1 verloren - 1 gelijk en laatste moest ik winnen
Nee Rijst was ook eerder dacht ikquote:Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Baashet is je gegund.
Ben je de eerste van het topic?
Had je de cup van divisie 1 gewonnen of was je van divisie 2 naar 1 gepromoveerd?quote:Op zondag 30 september 2012 04:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee Rijst was ook eerder dacht ikSws Tim etc hebben het al lang gehaald , the die hard crew
Cup divisie 1quote:Op zondag 30 september 2012 04:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Had je de cup van divisie 1 gewonnen of was je van divisie 2 naar 1 gepromoveerd?
code nog niet ingevoerdquote:Op zondag 30 september 2012 04:41 schreef BDIL het volgende:
WTF heb nu al mijn Free packJij ook Cr00k ?
Die je automastisch krijgt door early access bedoel ikquote:
Denk je niet dat het een pack is als prijs van de cupwinst ?quote:Op zondag 30 september 2012 04:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die je automastisch krijgt door early access bedoel ik
piquote:Op zondag 30 september 2012 09:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik werd om 8 uur wakker gemaakt omdat mijn zus moest werken.
Heb je al een team of niet?quote:Op zondag 30 september 2012 09:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tegen de 30k en geen flauw idee wat ik nu moet kopen, haha
echt fakking baas.quote:Op zondag 30 september 2012 10:05 schreef Compliment het volgende:
Ik ga binnenkort ook fifa 13 kopen.![]()
Is fut baas? Echt baas? Of echt fakking baas?
Ja!quote:Op zondag 30 september 2012 09:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je al een team of niet?
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 10:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
2-1 verloren wat een teringspel zeg
Chill.quote:Op zondag 30 september 2012 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man in me pakje. Foto genomen in de slaapkamer.
Confetti "e:Op zondag 30 september 2012 10:41 schreef Covati het volgende:
Hey mensen van fok :p
Ik ben redelijk nieuw hier dus zou graag willen weten wat al die heisa was over een hack ofzo en dat de hele markt nu verkloot is? En ik zou graag wat raad willen met het samenstellen van mijn team want af en toe ben ik erg dom bezig volgensmij
Redelijk nieuw? Eerste postquote:Op zondag 30 september 2012 10:41 schreef Covati het volgende:
Ik ben redelijk nieuw hier dus zou graag willen weten wat al die heisa was over een hack ofzo en dat de hele markt nu verkloot is? En ik zou graag wat raad willen met het samenstellen van mijn team want af en toe ben ik erg dom bezig volgensmij
Netjesquote:
Ik heb gelezen dat confetti een fokker is ofzo maar meer nietquote:
Ies geheim.quote:Op zondag 30 september 2012 10:41 schreef Covati het volgende:
Ja daagquote:Op zondag 30 september 2012 10:45 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat confetti een fokker is ofzo maar meer niet
Hmm moet ik die gast maar in mijn team zetten
Edit: zo jullie zijn er snel bij :p ik zal even zoeken naar de link naar mijn team.
En wat dan nog? Doe normaalquote:Op zondag 30 september 2012 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daagGelezen dat confetti een Fok!ker is
Je hebt gewoon zitten lurken
Dat mag toch? Dat deed ik in het begin ook.quote:Op zondag 30 september 2012 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daagGelezen dat confetti een Fok!ker is
Je hebt gewoon zitten lurken
En kijk wat er van terecht is gekomen...quote:Op zondag 30 september 2012 10:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat mag toch? Dat deed ik in het begin ook.
Hij doet net alsof hij helemaal nieuw is maar eigenlijk weet ie allesquote:
OH SNAP.quote:Op zondag 30 september 2012 10:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
En kijk wat er van terecht is gekomen...
Ja ik zeg toch ook niet dat dat niet mag. Maar hij doet net alsof ie nergens van afweet en stuurt het wel een richting opquote:Op zondag 30 september 2012 10:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat mag toch? Dat deed ik in het begin ook.
Dat kan. Maar wees blij dat hij stopt met lurken en nu ook gewoon hier is gaan posten.quote:Op zondag 30 september 2012 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij helemaal nieuw is maar eigenlijk weet ie allesMijn moeder vind jokken niet goed
Ah zoquote:Op zondag 30 september 2012 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat dat niet mag. Maar hij doet net alsof ie nergens van afweet en stuurt het wel een richting op
quote:Op zondag 30 september 2012 10:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ah zo
Ja idd wat een mongool laten we hem stenigen!!
met 10xquote:Op zondag 30 september 2012 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem toch ook gewoon welkom geheten
De volgende keer zal ik zijn voeten kussenquote:Op zondag 30 september 2012 10:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
met 10xin je post. Wat een welkom zeg!
quote:Op zondag 30 september 2012 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik zijn voeten kussen
Sorry sorry echt sorryquote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef Thorb het volgende:
Die pauper psv'ers verpesten de sfeer weer.
Jeroen, Henrico, Epi of Jesper?quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry
Wil er nog iemand een 3412 Drost ?
Ik heb een fifa thread doorgelezen 5 minuten geleden om niet over te komen als een totale noob waardoor iedereen meteen op me afhaakt....quote:
Tips: puush gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik heb een fifa thread doorgelezen 5 minuten geleden om niet over te komen als een totale noob waardoor iedereen meteen op me afhaakt....
anyhow: mijn team http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#dyrgAwiNnHuPG:ps3
Bedenk een moeilijke vraagquote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wil wat coins weggegeven maar wel op een leuke manier, iemand tips?
quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Covati het volgende:
[..]
Jesper, en hij is 3421quote:
Jij doet daar anders ook aan mee.quote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef Thorb het volgende:
Die pauper psv'ers verpesten de sfeer weer.
Zoiets zat ik ook te denken iets van welke fut speler het minste salaris ontvangt maar het antwoord weet ik zelf nietquote:
dat dus, de reden waarom ik hulp vraag.quote:
Och heden.quote:Op zondag 30 september 2012 10:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij doet daar anders ook aan mee.
Goed bezig!quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik heb een fifa thread doorgelezen 5 minuten geleden om niet over te komen als een totale noob waardoor iedereen meteen op me afhaakt....
Teamgeest is heel makkelijk op te lossen, gewoon spelers kopen die uit het zelfde land komen of in dezelfde competitie spelen. Wanneer het beiden is krijg je een dubbele link, waardoor je ook weer met een speler geen link mag hebben. Zo kan je Hybrids maken.quote:Op zondag 30 september 2012 10:56 schreef Covati het volgende:
[..]
dat dus, de reden waarom ik hulp vraag.
teamgeest 3x niks en ik moet even een nieuwe rechtsback regelen, die gast heeft om de wedstrijd zes verrekte spieren
Ja die komen niet meer terugquote:Op zondag 30 september 2012 11:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Gister twee Witsels gekocht maar ze zaten vast op de watchlist. Toen klikte op remove expired items en waren ze allebei weg
Ja.quote:
Kleine piemel alert!quote:
Ja, fitnesses gaan nu voor meer en ballen verkopen nog wel maar lang niet zo goed als gisterenquote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gaat bronze packen nog steeds goed ?
net wel Frimpong in een 400 coins pakje
Die RC Recreativo kit gaat denk ik ook nog wel voor een redelijk bedrag maar ik weet niet hoeveel. Ik kreeg hem net wel zelf in een packquote:Op zondag 30 september 2012 11:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn nu de duurste bronze kits ??
ik weet alleen die van die arabische club en de home kit van charleroi
quote:Op zondag 30 september 2012 11:25 schreef Covati het volgende:
Oh ja nog iets wat gister echt hilarisch was, ik had een zeldzame brons te koop gezet ik dacht dat ik er wel een paar coins uit kon halen, eindbod is fokking 4700 op een speler met 64 OVR (hij heette paulo junior met een streepje naar rechts op de N) ik zat echt te denken over hoe dom de personen die erop boden waren maar misschien een speciale reden?
Dat is helemaal niet dom, Paulo Junior is 1 van de beste bronze MLS spitsen en 1 van de beste BraBronzes.quote:Op zondag 30 september 2012 11:25 schreef Covati het volgende:
Oh ja nog iets wat gister echt hilarisch was, ik had een zeldzame brons te koop gezet ik dacht dat ik er wel een paar coins uit kon halen, eindbod is fokking 4700 op een speler met 64 OVR (hij heette paulo junior met een streepje naar rechts op de N) ik zat echt te denken over hoe dom de personen die erop boden waren maar misschien een speciale reden?
LOLquote:
Heerlijkquote:
oke fijn bedankt voor de hulp gr grquote:Op zondag 30 september 2012 11:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ingame pakken Susaeta en Muniain gewoon 9 toch?
Het is dan ook wel een k u t team.quote:Op zondag 30 september 2012 11:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke fijn bedankt voor de hulp gr gr
Denk het wel. En anders doe je niet gierig en koop je RW-RF kaartje.quote:Op zondag 30 september 2012 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat interesseert me niet, ik wil alleen weten of de wingers 9 pakken.
ja dat kan ook wel maar geen zin om die paupermarkt te doorzoekenquote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk het wel. En anders doe je niet gierig en koop je RW-RF kaartje.
30-40Kquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 11:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoop dat Rodriguez volgende week ook zo hard gaat stijgen
Buy It Now.quote:Op zondag 30 september 2012 11:47 schreef Covati het volgende:
kort vraagje wat is BINnen
IK weet dat ik triest ben hou er maar over op
Ik zou ook wat tijd aan Nederlands bestedenquote:Op zondag 30 september 2012 11:49 schreef Covati het volgende:
Argh mijn moeder terroriseerd weer, moet frans leren in plaats van 24/7 fifa
Di Natalequote:Op zondag 30 september 2012 11:49 schreef byah het volgende:
iemand nog tips voor een betere CF?
[ afbeelding ]
ik zou eerder een vervanger regelen voor Benatiaquote:Op zondag 30 september 2012 11:49 schreef byah het volgende:
iemand nog tips voor een betere CF?
[ afbeelding ]
Wedstrijden er mee spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand tips? Weet echt niet wat ik moet doen..
[ afbeelding ]
Chemistry verbeterenquote:Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
kaartjes regelen voor Overtoom en een andere spitsquote:Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Etoo want Bony heeft geen 9 chemquote:Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Eto'o in de spitsquote:Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zit als het goed is in de club, en welke spits? Want Eto'o heb ik liever nietquote:Op zondag 30 september 2012 11:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kaartjes regelen voor Overtoom en een andere spits
Waarom niet Eto'o?quote:Op zondag 30 september 2012 11:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja die zit als het goed is in de club, en welke spits? Want Eto'o heb ik liever niet
Castaignos ofzo. Maar Eto'o is wel beter.quote:Op zondag 30 september 2012 11:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja die zit als het goed is in de club, en welke spits? Want Eto'o heb ik liever niet
Youquote:Op zondag 30 september 2012 11:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen idee, slechte evaringen mee..
Ja, alleen vind ik hem niet heel lekker spelen in 4231 spits.. misschien als CF?quote:Op zondag 30 september 2012 11:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Castaignos ofzo. Maar Eto'o is wel beter.
Heb je hem al in Fifa 13 gehad dan?quote:Op zondag 30 september 2012 11:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen idee, slechte evaringen mee..
Dat is in Denemarken gr gr.quote:Op zondag 30 september 2012 11:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een spelers daar in Belgie
[ afbeelding ]
Ja, in de Early Access!quote:Op zondag 30 september 2012 11:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je hem al in Fifa 13 gehad dan?
gaat je niks aan pedoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké bedankt voor de tip! Verwacht jij dat hij nog in prijs gaat stijgen? En hoeveel moet ik er dan van kopen?quote:Op zondag 30 september 2012 11:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is in Denemarken gr gr.
quote:
hjb ben 17 joh lullosquote:Op zondag 30 september 2012 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Een vriendje voor GJE en Marcie.
Jeeej.quote:Op zondag 30 september 2012 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Een vriendje voor GJE en Marcie.
ik 16.quote:
Gedraag je dan ook zoquote:
Ik ben geen 17, ik mag geen privé-gegevens uitwisselen van mijn management.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen probleem, nee, 4.quote:Op zondag 30 september 2012 12:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de tip! Verwacht jij dat hij nog in prijs gaat stijgen? En hoeveel moet ik er dan van kopen?
Alvast bedankt! gr
Import importquote:Op zondag 30 september 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mensen uit Spakenburg op een zondag achter de computer?
Geen problemen hier hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 12:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Meer mensen op de XBOX hier die telkens niet met de EA-servers kunnen verbinden?
quote:Op zondag 30 september 2012 12:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ben geen 17, ik mag geen privé-gegevens uitwisselen van mijn management.Jij bent echt een aanwinst voor dit topic, nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Je had gister iets goeds in je pack had ik gehoord?quote:Op zondag 30 september 2012 12:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Meer mensen op de XBOX hier die telkens niet met de EA-servers kunnen verbinden?
De grootste blijf jij GJEquote:Op zondag 30 september 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor dit topic, nu al
Nog 1 erbij voor FC Legit.quote:Op zondag 30 september 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor dit topic, nu al
Homoquote:
Ik had pas Casillas, verkocht voor 80kquote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je had gister iets goeds in je pack had ik gehoord?
Jij wilde anders ook joinen hè debieltjequote:
Oeiquote:Op zondag 30 september 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij wilde anders ook joinen hè debieltje
Da's lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 12:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik had pas Casillas, verkocht voor 80k
Je hebt ook een PS3quote:
Ja mooi begin kapitaal om mee te handelen, zit nu bijna op 200k en nog een silver Eredivisie team en een goud team!quote:
Offline is moeilijker dan online imoquote:Op zondag 30 september 2012 12:07 schreef Tito_Makani het volgende:
Jammer dat offline wedstrijden ook meetellen met je record. dan is het niet echt representatief
Altijd het beste om te doen met je verdiende coins!!quote:Op zondag 30 september 2012 12:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Nu weer even naar FUT, ga maar weer pakjes kopen
Wat!?quote:Op zondag 30 september 2012 12:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Offline is moeilijker dan online imo
ligt aan welk niveau je offline insteltquote:Op zondag 30 september 2012 12:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Offline is moeilijker dan online imo
Behalve op amateur dan, maar vanaf wereldklasse speel ik liever onlinequote:
Tja, wat anders haha, aan me team valt weinig te verbeteren..quote:Op zondag 30 september 2012 12:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Altijd het beste om te doen met je verdiende coins!!
Hquote:Op zondag 30 september 2012 12:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tja, wat anders haha, aan me team valt weinig te verbeteren..
Ik kan je niet horenquote:
9kquote:Op zondag 30 september 2012 12:10 schreef Rijst het volgende:
ik ben nieuwschierighoeveel Diego Alves kost op de ps3. Kan iemand even kijken voor me?
Ja.quote:Op zondag 30 september 2012 12:10 schreef WezepAFCA het volgende:
Voor die manager task "Speel een wedstrijd in een toernooi" is dat dan een 1 speler toernooi tegen de computer?
Dit bewijst maar weer dat het algemene niveau op de xbox hoger ligt dan die van de ps3.quote:Op zondag 30 september 2012 12:11 schreef Thorb het volgende:
Die niveau's zijn aangepast volgens mij, wereldklasse is veel te makkelijk dit jaar. Dat zijn gewoon uitslagen al 6-0 constant terwijl ik niet eens echt goed ben
9-10kquote:Op zondag 30 september 2012 12:10 schreef Rijst het volgende:
ik ben nieuwschierighoeveel Diego Alves kost op de ps3. Kan iemand even kijken voor me?
Ja, fucking slecht.quote:Op zondag 30 september 2012 12:13 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er iemand al met Modric gespeeld?
Oké, ik kocht hem net voor 23k, dan maar verhandelen.. Ik weet ook totaal niet voor welke prijs hij nu gaatquote:
kkgierigquote:Op zondag 30 september 2012 12:16 schreef Rijst het volgende:
114k nu en nog steeds te gierig om een cam>CM kaart te kopen
Ja een stuk of 300, ik kreeg 3 Rooney's en daarna werd ik gebandquote:Op zondag 30 september 2012 12:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hebben jullie al veel gold packs gekocht?!
quote:Op zondag 30 september 2012 12:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja een stuk of 300, ik kreeg 3 Rooney's en daarna werd ik geband
hoeveel kost dit team? wel jammer van de GKquote:Op zondag 30 september 2012 11:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit is mijn team op dit moment.
Nog 115k over ongeveer
[ afbeelding ]
Is dat een premium of een normal gold pack? Ik zit nu in de laatste task tegen de computer te spelenquote:Op zondag 30 september 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Juninho in mijn manager tasks packen Malouda. Ik ging met mijn bronze team tegen een gold team en dat leverde weinig problemen op.
Idd. Diego Alves is tot nu toe denk ik de beste keeper. Al vind ik hem ook niet geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 12:23 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
hoeveel kost dit team? wel jammer van de GK
[..]
Die GK is fucking beast manquote:Op zondag 30 september 2012 12:23 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
hoeveel kost dit team? wel jammer van de GK
[..]
Diego Alves stelde me teleurquote:Op zondag 30 september 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Idd. Diego Alves is tot nu toe denk ik de beste keeper. Al vind ik hem ook niet geweldig.
Ja echt hatelijk, vond hem in de demo echt fijn spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:27 schreef Rijst het volgende:
Raar dat Giovinco in Seasons 5 skillls heeft en in FUT 3
Niks autobuyers.quote:Op zondag 30 september 2012 12:28 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Diego Alves stelde me teleurheb 5k op tradepile gezet en is meteen verkocht auto-buyers
Normal gold pack, maar daar kun je ook geluk in hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 12:24 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat een premium of een normal gold pack? Ik zit nu in de laatste task tegen de computer te spelen
Hoe goed is die opstelling? 3 cb's?quote:Op zondag 30 september 2012 12:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die GK is fucking beast man.
Dit team kost 120K of iets in die richting denk ik.
Ik had een shiny silver striker met 43 pacequote:Op zondag 30 september 2012 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Normal gold pack, maar daar kun je ook geluk in hebben.
Jawel had een paar spelers opgezet voor 500 en meteen verkocht gwn niet eens 2 sec ofsoquote:Op zondag 30 september 2012 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niks autobuyers.Iedereen zou een Alves voor 5k kopen.
Ze gaan/kunnen dat ook niet meer wijzigen. Anders kreegquote:Op zondag 30 september 2012 12:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja echt hatelijk, vond hem in de demo echt fijn spelen.
Wat? 41212 is een fijne opstelling.quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Hoe goed is die opstelling? 3 cb's?
quote:Op zondag 30 september 2012 12:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik krijg godverdomme al 2 dagen geen daily gift
Was Lindgren. met zn super 59th minute skillsssss.quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jawel had een paar spelers opgezet voor 500 en meteen verkocht gwn niet eens 2 sec ofso
Ja hehe. Er zitten veel mensen op de 59' minute.quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jawel had een paar spelers opgezet voor 500 en meteen verkocht gwn niet eens 2 sec ofso
Het gaat inderdaad heel makkelijk, zeker nu je ook nog fitnesses voor redelijk wat kan verkopen. Alleen de healing kaarten gaan nog niet wegquote:Op zondag 30 september 2012 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het bronzepacken gaat toch ook wel weer makkelijk zeg.Gisteren een gokje gewaagd en met mijn eerste 7.5k een gold pack gekocht. Daarin Raul Albiol (voor 4k verkocht
Ver boven zijn waarde ) een Real Madrid Kit en een Engelse Silver die zo'n 4k waard is.
Het spel is uit, daily gift afgelopen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik krijg godverdomme al 2 dagen geen daily gift
Die healing kaarten inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2012 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad heel makkelijk, zeker nu je ook nog fitnesses voor redelijk wat kan verkopen. Alleen de healing kaarten gaan nog niet weg
oh volgens mij bedoel ik iemand anders... een andere opstellingquote:Op zondag 30 september 2012 12:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat? 41212 is een fijne opstelling.
2 CB's.
Dacht dat je 10 minuten toen ik dat zei nog geen problemen hadquote:Op zondag 30 september 2012 12:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik kan niet connecten met de EA servers?.
Ja, ik had hem in het begin in 4-3-3 voor 4.5k verkocht.quote:Op zondag 30 september 2012 12:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Darksonic, ik heb een LW uit de npower champ met 91 pace genaamd Anya, is die wat waard? :$
Klopt, verdommequote:Op zondag 30 september 2012 12:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat je 10 minuten toen ik dat zei nog geen problemen hadHad je ff moeten afkloppen
Hij is 3-4-2-1 dacht ikquote:Op zondag 30 september 2012 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem in het begin in 4-3-3 voor 4.5k verkocht.
oquote:Op zondag 30 september 2012 12:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het spel is uit, daily gift afgelopen.
Pakjes kopen met je coins is echt waste, zo heb ik vorig jaar meer dan 500k verneukt omdat ik verslaafd was aan pakjes kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Paar gouden pakjes van 7,5k gekocht, Parker, Santon en nog wat andere redelijke spelers erin! Daar moet toch het geld er wel uit kunnen gehaald worden
Naja, ik haal het er wel uit, maar daarna houd ik het bij bronze.. net zo leuk!quote:Op zondag 30 september 2012 12:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Pakjes kopen met je coins is echt waste, zo heb ik vorig jaar meer dan 500k verneukt omdat ik verslaafd was aan pakjes kopen.
Yup ik deed even dashboarden en toen ging het weer.quote:Op zondag 30 september 2012 12:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Je moet ff sign out doen van xbox live en weer opnieuw aanmelden dan werkt t weer schijnbaar
goet luk lindgr0nquote:Op zondag 30 september 2012 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik tik vandaag de 200k aan.![]()
Nu eerst voetballen. Ciao bella's.
Klotedingquote:
Ja man ik heb de roon hier, hij rent iedereen eruit op het midden hier echt een baasquote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Eredivisie silvers zijn echt te goed dit jaar
quote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef FUT123 het volgende:
Is er al een fix voor mensen die niet op de webapp kunnen omdat hun account geblokkeerd is ?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 30-09-2012 om 12:07:51People who aren't able to login to the webapp will have to create a new account. reageer retweet
De RoonEyquote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja man ik heb de roon hier, hij rent iedereen eruit op het midden hier echt een baas
Dit zou slechte PR zijn natuurlijk. Ze zwijgen het liever dood.quote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 30-09-2012 om 12:07:51People who aren't able to login to the webapp will have to create a new account. reageer retweet
Aahh echt lelijk. Hoe zet je al je spelers doen over?quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit zou slechte PR zijn natuurlijk. Ze zwijgen het liever dood.
Volgens mij krijg je ook een Premium Gold Pack en gaat de prijs iets omhoog als je divisie 1 vaker wint.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom krijg je voor het kampioenschap in divisie 1 minder dan in divisie 2?
Oh oke, dat staat er niet bijquote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook een Premium Gold Pack en gaat de prijs iets omhoog als je divisie 1 vaker wint.
nou niet voor mij ik koop pakjes met fifa points = shit koop ik met coins krijg ik iniesta...quote:Op zondag 30 september 2012 12:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Pakjes kopen met je coins is echt waste, zo heb ik vorig jaar meer dan 500k verneukt omdat ik verslaafd was aan pakjes kopen.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:00 schreef Confetti het volgende:
Je kunt beter coins kopen bij een betrouwbare dealer() . Dan heb je tenminste altijd zekerheid.
Prijzen zakken altijd een beetje in de avondquote:Op zondag 30 september 2012 13:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is die deal met de prijzen? Gister was Torres 40k en na al 8k omhoog en Balotelli ook al meer dan 10k omhoog?
Oh, net team op de trade pile gezet.quote:Op zondag 30 september 2012 13:02 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Prijzen zakken altijd een beetje in de avond
Ik zal even in mijn glazen bol kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oh, net team op de trade pile gezet.
Tikt Torres vanavond de 40k nog aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |