niets.quote:Op zondag 30 september 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Maar knettert, wat is er mis met je douche?
calippoquote:Op zondag 30 september 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
deepthroaten met ijsjes lololol xD :$
Asociale hoer dus.quote:Op zondag 30 september 2012 01:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Natuurlijk wel met haar gepraat, maar dan is ze het de volgende dag alweer ' vergeten'
weinig kracht in mijn handen en wel pijn door mn reuma. Dus morgen weer proberenquote:
een bruine stijve staaf in je mondje ?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weinig kracht in mijn handen en wel pijn door mn reuma. Dus morgen weer proberen
Ik krijg... Nare gedachtes hiervan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een bruine stijve staaf in je mondje ?
OMG JAAAAAquote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een bruine stijve staaf in je mondje ?
ik denk rokje ook..quote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg... Nare gedachtes hiervan.
he-le-maal niks.. op m'n gat zitten en rollade vretenquote:Op zondag 30 september 2012 01:35 schreef Ro-ald het volgende:
En wat gaan jullie vandaag doen?(morgen).
Hehe eindelijk geen grap over mijn lul, je begint het te leren.quote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg... Nare gedachtes hiervan.
Ik ga ook helemaal niets doenquote:Op zondag 30 september 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
he-le-maal niks.. op m'n gat zitten en rollade vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |