niets.quote:Op zondag 30 september 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Maar knettert, wat is er mis met je douche?
calippoquote:Op zondag 30 september 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
deepthroaten met ijsjes lololol xD :$
Asociale hoer dus.quote:Op zondag 30 september 2012 01:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Natuurlijk wel met haar gepraat, maar dan is ze het de volgende dag alweer ' vergeten'
weinig kracht in mijn handen en wel pijn door mn reuma. Dus morgen weer proberenquote:
een bruine stijve staaf in je mondje ?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weinig kracht in mijn handen en wel pijn door mn reuma. Dus morgen weer proberen
Ik krijg... Nare gedachtes hiervan.quote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een bruine stijve staaf in je mondje ?
OMG JAAAAAquote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een bruine stijve staaf in je mondje ?
ik denk rokje ook..quote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg... Nare gedachtes hiervan.
he-le-maal niks.. op m'n gat zitten en rollade vretenquote:Op zondag 30 september 2012 01:35 schreef Ro-ald het volgende:
En wat gaan jullie vandaag doen?(morgen).
Hehe eindelijk geen grap over mijn lul, je begint het te leren.quote:Op zondag 30 september 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg... Nare gedachtes hiervan.
Ik ga ook helemaal niets doenquote:Op zondag 30 september 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
he-le-maal niks.. op m'n gat zitten en rollade vreten
Grote bruine callipo...quote:Op zondag 30 september 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe eindelijk geen grap over mijn lul, je begint het te leren.
En ik zie geen grap waar ik in voorkom dus ik ben tevreden.quote:
Loef, je bent een heldquote:Op zondag 30 september 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zie geen grap waar ik in voorkom dus ik ben tevreden.
jij bent meer van de colaflessnoepjes ? De korte donkere trekdrop ?quote:Op zondag 30 september 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zie geen grap waar ik in voorkom dus ik ben tevreden.
Ja dat wist ik.quote:
Die colaflesjes zijn echt heerlijk, ik ben niet zo'n fan van drop.quote:Op zondag 30 september 2012 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent meer van de colaflessnoepjes ? De korte donkere trekdrop ?
Gecondoleerdquote:
Ik heb schijt aan de overheid.quote:Op zondag 30 september 2012 01:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jodekoek he jodenkoek mag niet meer.
Wut?quote:Op zondag 30 september 2012 01:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jodekoek he jodenkoek mag niet meer.
Jaaaaaaaaa. Dankjewel.quote:Op zondag 30 september 2012 01:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
IK BEN HELEMAAL NIET RAAAAAWWR :$
en kusje voor tamme asser en haar werken moeten![]()
ok graag gedaan, dan ga ik nu weer liggenquote:
Rawr. Ik ben stoer!quote:Op zondag 30 september 2012 01:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
cuteness overload x_x
*faints*
Ja staat op de verpakking. Staat er jodekoek.quote:Op zondag 30 september 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wut?
Kan zomaar een troll zijn, maar serieus?
nee, slechts schattigquote:
hihi je zei trek gatsieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee giechel :$quote:Op zondag 30 september 2012 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent meer van de colaflessnoepjes ? De korte donkere trekdrop ?
SEKS IS VIESSSSS BAHquote:Op zondag 30 september 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihi je zei trek gatsieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee giechel :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |