Hij kreeg ook niet zoveel ballen. Blijf het maar een onzekerheid in de goal vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Vermeer speelde eindelijk eens een foutloze wedstrijd, als hij dat vaker deed waren we wellicht 10 wedstrijden voor het einde van het seizoen al kampioen
Waarom? Dat stelt toch ook geen fuck meer voor?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Begin erover dat de serie A matig is en hij loopt al te schuimbekken.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het niveau was wel schrikbarend groot ja
Idd. Ajax - Milan 2-0quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef 75020 het volgende:
[..]
Waarom? Dat stelt toch ook geen fuck meer voor?
Je begint vermoeiend te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Ajax was echt heel goed, wow. Een 10 met een griffel. Ajax is denk ik de beste club van het universum weet je dat?
doe je rustigquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Ajax was echt heel goed, wow. Een 10 met een griffel. Ajax is denk ik de beste club van het universum weet je dat?
Volgens mij is dit standaard voor elke fan na elke overwinning, zeker tegen een directe concurrent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tevreden oke, maar de reacties nu
Tis net of jullie de CL gewonnen hebben, tis maar een simpel eredivisie wedstrijdje thuis tegen Twente man.....
Het leukste is dat hij twee jaar geleden nog voor Feyenoord wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je begint vermoeiend te worden
Sowieso nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef dieselnoi het volgende:
Real Madrid moet nu in een deuk liggen van het niveau van Ajax
Sowieso de eredivisie
Ik vind je de laatste tijd steeds zinnigere dingen zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Het niveau van Ajax is alleen maar omhoog gegaan de laatste jaren en we spelen ieder jaar tegen Real ongeveer. Zo erg bijzonder zullen ze dus niet in een deuk liggen en ze weten redelijk wat ze kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef dieselnoi het volgende:
Real Madrid moet nu in een deuk liggen van het niveau van Ajax
Sowieso de eredivisie
Deze nieuwe rol past hem wel, nu moet hij alleen nog gaan afvallen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd steeds zinnigere dingen zegt.Ga zo door.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd steeds zinnigere dingen zegt.Ga zo door.
Niet te veel dingen in één keer willen. Zolang hij geen foto's van z'n lichaam toevoegt aan elk van z'n posts ben ik zo al heel tevreden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deze nieuwe rol past hem wel, nu moet hij alleen nog gaan afvallen.
Dat weet je al na een paar wedstrijden? dus Vitesse is nu favoriet voor de landstiltel? Twente heeft geen fatsoenlijke scorende speler, castaignos en bulikyn zijn niet goed genoeg... het is dat Twente een sterke verdediging en de beste buitenspelers heeft (Tadic+chadli), gooi er een guidetti bij en ze zijn titelkandidaat. Nu zijn ze echt geen titelkandidaat....quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een thuisoverwinning op de grootste favoriet voor de landstitel behoort aandacht te krijgen
Ik ben populairquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet te veel dingen in één keer willen. Zolang hij geen foto's van z'n lichaam toevoegt aan elk van z'n posts ben ik zo al heel tevreden.
Blijkbaar konden ze niet meer uitgeven aan een echte topspits.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat weet je al na een paar wedstrijden? dus Vitesse is nu favoriet voor de landstiltel? Twente heeft geen fatsoenlijke scorende speler, castaignos en bulikyn zijn niet goed genoeg... het is dat Twente een sterke verdediging en de beste buitenspelers heeft (Tadic+chadli), gooi er een guidetti bij en ze zijn titelkandidaat. Nu zijn ze echt geen titelkandidaat....
Nee ik ben heel dikquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Paul, ben jij dit? http://nl.linkedin.com/in/paulfok29126
sorry, m'n kat liep over m'n toetsenbord, weet hij/zij veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zult mij nooit schuimbekkend of zelfs maar geirriteerd krijgen hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Bonkers. het volgende:
Bianco is de grootste Juve- fanboy van de lage landen.
Begin erover dat de serie A matig is en hij loopt al te schuimbekken.
Hij deed het vorig seizoen ook waardeloos.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
Volgens jouw theorie speelde hij vorige seizoen ook slecht? Hoezo had hij dan de beste statistieken van alle middenvelders17 Assists enzo, loop niet zo te janken. Je kan er gewoon niet tegen.
Analisten zeggen ook dat de Serie A enorm saai is, klopt dus ook. Verder ga ik niet in op jou aangezien je niet serieus te nemen bent. Als een middenvelder 17 assists en 9 goals maakt is hij waardeloosquote:Op zondag 30 september 2012 09:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je zult mij nooit schuimbekkend of zelfs maar geirriteerd krijgen hoor.
Ik ben geen Ajacied he, ajacieden zijn van die agressieve adhd figuren(99 van de 100).
En de Serie A is niet matig te noemen hoor, Juventus doet gewoon erg hoog mee en etc etc ga ik hier niet op in.
[..]
Hij deed het vorig seizoen ook waardeloos.
Je maakt mij niet wijs dat je vond dat hij goed speelde! Zelfs analisten zijn tegenwoordig negatief over hem, terwijl dat voor vorig seizoen nog was: ohhh wereldklasse.
Mahahaha zeggen dat Serie A saai isquote:Op zondag 30 september 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
Analisten zeggen ook dat de Serie A enorm saai is, klopt dus ook. Verder ga ik niet in op jou aangezien je niet serieus te nemen bent. Als een middenvelder 17 assists en 9 goals maakt is hij waardeloosJuist!
Juventus moet talenten zoals Bouy halen om een beetje bij te blijven manquote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha zeggen dat Serie A saai is
Analisten trekken juist bij omdat bv een Juventus zeer aanvallend speelt, kan een Ajax nog veel van leren.
Vandaar dat hij altijd in de basis staat (Lees: nooit).quote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Tyron het volgende:
Juventus moet talenten zoals Bouy halen om een beetje bij te blijven man
Pruster Eriksen? Over 4/5 jaar droomt een club van het kaliber Juventus van zo'n speler.quote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat hij altijd in de basis staat (Lees: nooit).
Ajax moet het hebben van een prutsende Eriksen, nou das top!
En Juventus kan de Europese top ten minste bijhouden, Ajax nog niet eens de Europese F-garnituur.
Volgens jou moet Juventus aankwakkelen met een Bouy figuur. Dat we die nodig hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Tyron het volgende:
Pruster Eriksen? Over 4/5 jaar droomt een club van het kaliber Juventus van zo'n speler.
Logisch dat Juventus het europees beter doet? Ze hebben een veel groter budget
Eriksen zal ook nooit bij Juventus willen spelen manquote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens jou moet Juventus aankwakkelen met een Bouy figuur. Dat we die nodig hebben.
Dus tja dan zou Juve onder Ajax niveau zijn.
Haha nooit van me leven wil ik Eriksen bij Juventus zien!
Je kunt nu al zien dat het echt geen grote gaat worden, nooit van zijn leven een basisspeler voor een club als Juventus. Typisch zo'n speler met het eeuwige talent stickertje op zijn kop.
Maar komt er nooit uit
me levenquote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha nooit van me leven wil ik Eriksen bij Juventus zien!
Denken dat Juventus niet groot isquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen zal ook nooit bij Juventus willen spelen manHoe kan je dat nou denken? Die kiest wel voor een grotere club en ééntje met meer potentie in europa. Juventus gaat natuurlijk nooit meer iets winnen europees.
nee vergeleken met manchester city/utd, bayern, madrid, chelsea etc etc is juventus gewoon nietsquote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Denken dat Juventus niet groot is
Juventus speelde Chelsea 2 weken geleden weg. Het is nog altijd een grote naam in Europaquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee vergeleken met manchester city/utd, bayern, madrid, chelsea etc etc is juventus gewoon niets
nee kan er niks van man, gaan europees niets bereikenquote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Juventus speelde Chelsea 2 weken geleden weg. Het is nog altijd een grote naam in Europa
Barcelonaaaa komt de eerste ronde niet doorquote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee kan er niks van man, gaan europees niets bereiken
nee maar madrid wint dan ook de clquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Barcelonaaaa komt de eerste ronde niet door
weet niet hoor, vd sar keept de laatste tijd goedquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Mourinho maakt de winnende tegen Cluj
zijn dochter laat ook niks door als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
weet niet hoor, vd sar keept de laatste tijd goed
zij is dan ook meer een mandekker snap jequote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
zijn dochter laat ook niks door als je begrijpt wat ik bedoel
smerige kutlesbo dat ze isquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
zij is dan ook meer een mandekker snap je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |