Hij kreeg ook niet zoveel ballen. Blijf het maar een onzekerheid in de goal vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Vermeer speelde eindelijk eens een foutloze wedstrijd, als hij dat vaker deed waren we wellicht 10 wedstrijden voor het einde van het seizoen al kampioen
Waarom? Dat stelt toch ook geen fuck meer voor?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Begin erover dat de serie A matig is en hij loopt al te schuimbekken.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het niveau was wel schrikbarend groot ja
Idd. Ajax - Milan 2-0quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef 75020 het volgende:
[..]
Waarom? Dat stelt toch ook geen fuck meer voor?
Je begint vermoeiend te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Ajax was echt heel goed, wow. Een 10 met een griffel. Ajax is denk ik de beste club van het universum weet je dat?
doe je rustigquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Ajax was echt heel goed, wow. Een 10 met een griffel. Ajax is denk ik de beste club van het universum weet je dat?
Volgens mij is dit standaard voor elke fan na elke overwinning, zeker tegen een directe concurrent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tevreden oke, maar de reacties nu
Tis net of jullie de CL gewonnen hebben, tis maar een simpel eredivisie wedstrijdje thuis tegen Twente man.....
Het leukste is dat hij twee jaar geleden nog voor Feyenoord wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je begint vermoeiend te worden
Sowieso nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef dieselnoi het volgende:
Real Madrid moet nu in een deuk liggen van het niveau van Ajax
Sowieso de eredivisie
Ik vind je de laatste tijd steeds zinnigere dingen zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Het niveau van Ajax is alleen maar omhoog gegaan de laatste jaren en we spelen ieder jaar tegen Real ongeveer. Zo erg bijzonder zullen ze dus niet in een deuk liggen en ze weten redelijk wat ze kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef dieselnoi het volgende:
Real Madrid moet nu in een deuk liggen van het niveau van Ajax
Sowieso de eredivisie
Deze nieuwe rol past hem wel, nu moet hij alleen nog gaan afvallen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd steeds zinnigere dingen zegt.Ga zo door.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd steeds zinnigere dingen zegt.Ga zo door.
Niet te veel dingen in één keer willen. Zolang hij geen foto's van z'n lichaam toevoegt aan elk van z'n posts ben ik zo al heel tevreden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deze nieuwe rol past hem wel, nu moet hij alleen nog gaan afvallen.
Dat weet je al na een paar wedstrijden? dus Vitesse is nu favoriet voor de landstiltel? Twente heeft geen fatsoenlijke scorende speler, castaignos en bulikyn zijn niet goed genoeg... het is dat Twente een sterke verdediging en de beste buitenspelers heeft (Tadic+chadli), gooi er een guidetti bij en ze zijn titelkandidaat. Nu zijn ze echt geen titelkandidaat....quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een thuisoverwinning op de grootste favoriet voor de landstitel behoort aandacht te krijgen
Ik ben populairquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet te veel dingen in één keer willen. Zolang hij geen foto's van z'n lichaam toevoegt aan elk van z'n posts ben ik zo al heel tevreden.
Blijkbaar konden ze niet meer uitgeven aan een echte topspits.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat weet je al na een paar wedstrijden? dus Vitesse is nu favoriet voor de landstiltel? Twente heeft geen fatsoenlijke scorende speler, castaignos en bulikyn zijn niet goed genoeg... het is dat Twente een sterke verdediging en de beste buitenspelers heeft (Tadic+chadli), gooi er een guidetti bij en ze zijn titelkandidaat. Nu zijn ze echt geen titelkandidaat....
Nee ik ben heel dikquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Paul, ben jij dit? http://nl.linkedin.com/in/paulfok29126
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |