SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Het waren 5k packsquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je 5k packs openen.
Ik heb net wel een paar silver packs geopend met een Arellano, Aluko en nog wat spelers en kits. Ik maak er geen winst op maar ik hoop op 1 goede speler
Neequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Wel chill dat je coins kan kopen met die EASFC punten, kan je 1 item eigenlijk 2 keer kopen of niet?
Hij is ook gewoon duurder dan die IF van deze weekquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste 400c pack ooit voor mij was dat
Wel even een 4-3-2-1 kaartje van 600c voor gekocht..daardoor ging hij voor 2k meer dan diverse andere bins van 15k
Toch maar 1? 10x200coins ofzo toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Wel chill dat je coins kan kopen met die EASFC punten, kan je 1 item eigenlijk 2 keer kopen of niet?
Geen idee, ik lig nu ook nog op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het waren 5k packs
Wie zijn er al mathijs?
Heb nu een 1000x10 lopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Toch maar 1? 10x200coins ofzo toch?
Ik kan er zelf uit en dan weer inquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik kan al gewoon een uur niet op de webapp
kan er al vanaf begin niet op, klede ea met account locked doordat 5 keer secret question verkeerd invuldequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik kan al gewoon een uur niet op de webapp
Mijn neefquote:
Ik knijp meestal maar een paar seconde, als het druk is in de bus en ik net naar buiten loop ofzo.quote:
Als het druk is in de busquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik knijp meestal maar een paar seconde, als het druk is in de bus en ik net naar buiten loop ofzo.
Je moet toch andere coins kopen je kan niet bijv 20x500 2x doen? je moet persee een niveau hoger of lager kopen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Dat was mijn vraag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je moet toch andere coins kopen je kan niet bijv 20x500 2x doen? je moet persee een niveau hoger of lager kopen?
Inderdaad, die vent leeft ook nog erger op dat forum dan de ergste verslaafden hierquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1965386.pageDie vent is wel zo'n kampermongool
Elke keer dat hij iets post ga ik een beetje dood van binnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1965386.pageDie vent is wel zo'n kampermongool
Je kan het inderdaad niet twee keer kopen. Had ik al geprobeerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je moet toch andere coins kopen je kan niet bijv 20x500 2x doen? je moet persee een niveau hoger of lager kopen?
Ik wist al dat het die gozer zou zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
geweldigquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb net ff gekeken en mijn vermogen is 131k. Wel blij mee want op het einde van FIFA 12 had ik zo'n 200k. (wel veel verloren met TOTY)
Daarom probeer ik nu de meeste van mijn coins in IF te steken, die dalen minder snel in waarde.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb net ff gekeken en mijn vermogen is 131k. Wel blij mee want op het einde van FIFA 12 had ik zo'n 200k. (wel veel verloren met TOTY)
Ach joh, Messi zet zometeen even aan en bats overwinningquote:
Hmm dat is wel slim idd. Mss IF Koscielny halen tegen woensdag ofzo, samen met Fellainiquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom probeer ik nu de meeste van mijn coins in IF te steken, die dalen minder snel in waarde.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Sinds 19.00 wordt er buiten al Wolter Kroes, Frans Bauer en andere pauper muziek gedraaid. Zal even vragen of ze ook Tim Immers draaien en daarna die herrie uitzetten.
Ja ik zit er ook over te denken IF Koscielny te halen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hmm dat is wel slim idd. Mss IF Koscielny halen tegen woensdag ofzo, samen met Fellaini
jezelf dood schamen dat je points nodig hebtquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Fuszy het volgende:
Net 2k fifa points toegevoegd. of iig iets in die richting.
WHAT TO DO?!
Ja nou, hij krijgt lekker geen reactie terug want daar kickt hij op. Dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
HAHHA VANDERMAR IS JALOERS OP EEN AJACIED LEKKER VOOR JE OUWE PIK
Show us your pack openingquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Fuszy het volgende:
Net 2k fifa points toegevoegd. of iig iets in die richting.
WHAT TO DO?!
Naar kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Flashbag het volgende:
Wat kan ik in godsnaam met UT Generations?
Weet iemand hoeveel IF Immers over 8 maanden is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb dus Ramires, die kost 26k ong in 433. Mss beter verkopen? Of tegen wanneer zal die ong sterk beginnen dalen?
23,78Kquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel IF Immers over 8 maanden is?
Discardvalue, want dan heeft hij allang een SIF, TIF en FIFquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel IF Immers over 8 maanden is?
Basisprincipe? De fuck?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef Knuxie het volgende:
FIFA13 is de eerste FIFA waar ik me met FUT bezig houd. Ben nog niet zo'n ster in het traden, weet nog niet zo goed waar ik me op moet richten en wat nou goede deals zijn.
Iemand ergens een site waar het hele basisprincipe wordt uitgelegd? Of een youtube-videotje ofzo?
Keek in zijn geschiedenis, dit was een van de bovenste, 2x jezelf bumpenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja nou, hij krijgt lekker geen reactie terug want daar kickt hij op. Dat zal hem leren
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Godver Immers heeft 2* skillsdaar heb je dus niks aan
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
70 pace 80 shooting 60 passing
65 dribbling 67 defending en 80 heading zou hij moeten worden
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ik heb liever Janmaat IF maar dat zal wel niet
Of Pelle ook liever en Lex Timmers
Echt wel 80 shooting als je al zijn goals bekijkt en de afzwaaiers niet mee laat tellenquote:
Ik heb Joost gebeld, die wist het ook niet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik had eerst een ander account op EA maar Joost mag het weten waar die is.
NOS.nl?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
is er een live stream van studio sport eredivisie? Mn pa blokkeert de tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
NOS.nl?
Anders gewoon upc.nlnos dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank u
vooral 2x geel door kneuzige momenten irriteer ik mij aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
De onterechte rode kaarten zijn er ook in deze FIFA nog niet uit
Als je mijn afzwaaiers niet mee laat tellen dan heb ik ook 80 shooting.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt wel 80 shooting als je al zijn goals bekijkt en de afzwaaiers niet mee laat tellen
Nooit last van gehad..af en toe een keer dubieus, maar dat is IRL ook zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
De onterechte rode kaarten zijn er ook in deze FIFA nog niet uit
Ik kom zo ook wel evenquote:
Mooi verhaal, lekker kort, volgende keer alles weglaten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ahaa, uitvak:''Wij staan bovenaan!'' ArenA:''Wij zijn kampioen!'' OOOOOOOH SNAP.
Nee gekkie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi verhaal, lekker kort, volgende keer alles weglaten.
DarkSonic moet het weten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef JacobDubbel het volgende:
Heeft iemand M'Baye Niang gezien op de market?
http://www.futwiz.com/player-data/9847
Mwa, het is eigenlijk zo van kut naar kutter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgens mij vind ik Twente nog een ergere kutclub dan PSV.
quote:
Hij zegt ook zo vaak dingen die gewoon feitelijk onjuist zijn..hij heeft echt 0,0 verstand van NL voetbal en toch doet hij alsof hij de grootste fan isquote:
Siem is Jacobdubbelquote:
En toch zie jij liever Ajax met de schaal dan PSV.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwa, het is eigenlijk zo van kut naar kutter.
Twente
PSV
Ajax
Nee, ik zie liever geen van 3. Liever AZquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En toch zie jij liever Ajax met de schaal dan PSV.
Bij mij:
PSV/Twente
Klaar.
Hmm AZ vind ik nog wel ok. Dan blijf ik nog steeds bij die 2 tyfusclubs.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik zie liever geen van 3. Liever AZ
Ik ook, het liefst elk jaar. Maar de titel komt elk jaar een jaartje dichterbijquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ook al zou ik het wel eens leuk voor alles wat met Feyenoord te maken heeft als ze eens kampioen werden.
Nou, dit seizoen nog niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, het liefst elk jaar. Maar de titel komt elk jaar een jaartje dichterbij
Ja friturrvinger kom nou snelquote:
Net een tackle met Van der Wiel, weliswaar van achter, maar de tegenstander bleef gewoon op zijn benen staan. Slaat af en toe nergens opquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad..af en toe een keer dubieus, maar dat is IRL ook zo.
Gelukkig voor hem is ie in FIFA wel goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Castagios bakt er ook maar weinig van zeg, zo zeg.
Nee, ik denk dat hij nu thuis zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt*
Zit jij nou op een universiteit?
Ik zit nu thuis in een stoel en net lag ik op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt*
In iedere post zitten 3 fouten joh, maar dat is uit luiheid zegt hijquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt*
Slaap lekkah.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga slapen. Ben al sinds gisteren ziek.
Laturr
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga slapen. Ben al sinds gisteren ziek.
Laturr
Ik ook, verkouden er ook bij maar ja, gewoon gevoetbald. 1 minuut.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Ik ben ook ziek, vandaag gewoon van 9 tot half 2 in de regen geweest om mijn vrijwilge bijdarage te leveren aan de voetbalclub door de junioren te fluiten.
Ik heb ze niet nodig hoor, maar ik had nog 15 euro over. Koop toch niks anders op PSN.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jezelf dood schamen dat je points nodig hebt
Autocorrectie werkt helaas niet voor d/t/dt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In iedere post zitten 3 fouten joh, maar dat is uit luiheid zegt hij
Ook 0 weight net als Piazonquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
Geen enkele Rekik of Ake op de markt
Zijn Rekik en Ake verhuurt? Zijn ze wel in packs geweest of totaal niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook 0 weight net als PiazonZe moeten gewoon die spelers die in het echt gespeeld hebben in packs doen.
*kuch Rooney kuch*quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Fuszy het volgende:
Packs zijn waardeloos, maar dat had ik van te voren al wel kunnen bedenken
Zijn niet in packs geweest.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn Rekik en Ake verhuurt? Zijn ze wel in packs geweest of totaal niet?
Ja, maar ik bedoel die packs van die fifa pointsquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
*kuch Rooney kuch*
Ja ik ben verkouden
Rooney?????quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
*kuch Rooney kuch*
Ja ik ben verkouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baasje trouwens
Emenike net iets minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Nooit van Ake gehoord? Was nog best een verhaal over toen hij weg ging bij feyenoord.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Ake lijkt op Gullit en David LuizIk snap wel dat dat soort spelers 0 weight zijn, want ik had nog nooit van hem gehoord. Maar Suso van Liverpool zou bijvoorbeeld geen 0 weight moeten zijn.
Ake gaat het denk ik nu niet redden, had bij Feyenoord moeten blijven, veel beter voor zijn ontwikkeling dan om de 3 maanden van club naar club.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Ake lijkt op Gullit en David LuizIk snap wel dat dat soort spelers 0 weight zijn, want ik had nog nooit van hem gehoord. Maar Suso van Liverpool zou bijvoorbeeld geen 0 weight moeten zijn.
Ermee spelen of verkopen. In je club laten rotten is het enige wat je niet moet doen. Die 50k die 'ie misschien meer waard zal worden handel je wel bij elkaar met de coins die je krijgt van de verkoop van Rooney.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel die packs van die fifa points
weet nog steeds niet wat ik met die Rooney moet doen. Nu verkopen of wachten. Steeds meer rooney's op de markt voor 175k
Als Ajax-fan volg ik Feyenoord niet dus nee, ik had nooit van hem gehoordquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nooit van Ake gehoord? Was nog best een verhaal over toen hij weg ging bij feyenoord.
Ja 3-5-2 en is gewoon primaquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef psychedelicate het volgende:
Iemand al met 3 at the back gespeeld? Zo ja, hoe speelt dat in FUT13?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Fuszy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baasje trouwens
Emenike net iets minderTraore deed het niet zo goed bij mij. Heb nu die 81 rated Duitser en die voldoet wel aan mijn eisen. Hij wint tenminste echt headers bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3412 maar pas 2 wedstrijden gespeeld. Ging wel aardig maar je moet wel goed concentreren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef psychedelicate het volgende:
Iemand al met 3 at the back gespeeld? Zo ja, hoe speelt dat in FUT13?
Ik vond 3-5-2 veel kutter spelen dan in fifa 12. Komt misschien omdat de spelsnelheid hoger ligt dan in fifa 12quote:
Al zoveel coinsquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:21 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Toch lekker als je die koopt voor 80k
Misschien nu ff een team gaan bouwen .......
[ afbeelding ]
Valdesquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:21 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een goede keeper en eventuele verbeteringen aanraden ?
[ afbeelding ]
45K budget
Lopez op goal, Pedro op LM en misschien Piqué i.p.v. Varane?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
45K budget
Diego Alvesquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
45K budget
Xabi Alonso CDM.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
45K budget
Dat is inderdaat erg goed!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat Eriksen zo goed en accentloos Nederlands kan
Is altijd zo met denenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Doei zwerverquote:
Beter dan McClaren idd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Guatemala, Heerenveen, aanval.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
Kunnen jullie een speler opnoemen die uniek is met de combinatie: land, club en positie?
Bijvoorbeeld: Zweden, PSG, aanval. Dat kan alleen Ibra zijn.
Nederland, Club Brugge, verdediging.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
Kunnen jullie een speler opnoemen die uniek is met de combinatie: land, club en positie?
Bijvoorbeeld: Zweden, PSG, aanval. Dat kan alleen Ibra zijn.
Een poging tot pricefix, maar er staan er fucking veel op voor een paar Kquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Haha iemand heeft op de Xbox 360 Emnes gepricefixt voor 20k![]()
Goud ook al hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:53 schreef Wrijfhout het volgende:
Lol wat zijn die lui allemaal dom op de trade![]()
11/11/13 (Goud)contractkaarten kopen voor 250 of 300 coins terwijl 18/24/18 (Zilver) voor 150 of 200 al te koop zijn
Omdat NL maar een klein kutlandje is.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
Waarom zit de Jupiler League(NL) er niet in? Heb 30K tot mijn beschikking en dat leek me echt een geweldige competitie.
EA niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
Waarom zit de Jupiler League(NL) er niet in? Heb 30K tot mijn beschikking en dat leek me echt een geweldige competitie.
Omdat die allemaal 50 rated zouden zijnquote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
quote:
Oké, goed. Ik was vergeten erbij te zeggen: in de prijsklasse 4k-8k. Iets daarbuiten mag ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nederland, Club Brugge, verdediging.
You do the math
Waar gaat hij nu voor?quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
YESSS IF Adriano 4-1-2-1-2 voor 35K binnen
quote:Op zondag 30 september 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat die allemaal 50 rated zouden zijn
Stekelenburg misschien?quote:
Staat op m'n lijstje.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stekelenburg misschien?
Enige NL keeper in de Serie A
Geintje toch?quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Als je slim inkoopt kan je er best wat op pakkenquote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Staat op m'n lijstje.Ik kijk zo even op de Playstation markt.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kocht een IF Adriano 4-1-2-1-2 voor 25k en verkocht hem binnen 5 minuten voor 35k, dat was echt fantastisch.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
quote:
quote:
Ik ben slim, dus dat komt goed.quote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je slim inkoopt kan je er best wat op pakken
Ah oke zit in een clubswedstrijd al ANY alleen die andere verneuken het. Hebben ze 20 schoten 0 goalsquote:
Wij hadden godverdomme gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke zit in een clubswedstrijd al ANY alleen die andere verneuken het. Hebben ze 20 schoten 0 goals
Wat moet ik nou met 5 aanvallers die in 20 schoten niet kunnen scoren.quote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij hadden godverdomme gewoon moeten winnen.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb bijna 300k, verslavend kutspel
En pas 4 wedstrijden gespeeld met non-shiney silvers![]()
Ik ben gewoon slegt, in spellen en in clubs .....quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 5 aanvallers die in 20 schoten niet kunnen scoren.
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 5 aanvallers die in 20 schoten niet kunnen scoren.
Neuh ik doe al die gekke akka trics met mijn poppeke als ANY zijnde.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal
Ik heb 0* skillmoves en ben CBquote:Op zondag 30 september 2012 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neuh ik doe al die gekke akka trics met mijn poppeke als ANY zijnde.
5* Skill alles. Dol echt lekker, helaas faalt de rest.quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb 0* skillmoves en ben CB
Beste stuurlui doen niet mee vanavond.quote:Op zondag 30 september 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal
Hou je bek ik heb net gescoordquote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
5* Skill alles. Dol echt lekker, helaas faalt de rest.
Hoe unlock ik uberhaupt skills?quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
5* Skill alles. Dol echt lekker, helaas faalt de rest.
Handelvisie allesquote:
Iemand voorbij lopenquote:Op zondag 30 september 2012 00:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe unlock ik uberhaupt skills?
Kan niet eens scharen
Serieus?quote:
Gewoon contact opnemen met de klantenservice lijkt me.quote:Op zondag 30 september 2012 00:27 schreef FUT123 het volgende:
Is er al een fix voor mensen die niet op de webapp kunnen omdat hun account geblokkeerd is ?
Gewoon met LT en RT of gewoon lopen werkt ook.quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Je neemt me in de zeik toch
Kiek 'm patsen met die naam kennenquote:
lool gwn iemand voorbij lopen ja, heb al lang 5*quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Je neemt me in de zeik toch
Ik had 't fout.quote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kiek 'm patsen met die naam kennen
Tja, ik speel niet meer specifiek in de spits, dus als CB totaal niet bezig met skillsquote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool gwn iemand voorbij lopen ja, heb al lang 5*
Lekker rode kaarten pakken.quote:Op zondag 30 september 2012 00:34 schreef Proxzor het volgende:
Heb maar een Pepe binnen gehaald, nu worden hoekschoppen tenminste ook nog leuk
Thanks.quote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt wel happy hour, nu v.d. Vaart voor 7k en Wilshere voor 6k
kekke naam die Kubaquote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kiek 'm patsen met die naam kennen
Haters maken je famous niggaquote:Op zondag 30 september 2012 00:38 schreef Thorb het volgende:
Hoor ze ragen op me in de party omdat ze jaloers zijn op mijn skill
Jij moet iets compenseren ofzo? Daarom nu hier patsenquote:Op zondag 30 september 2012 00:38 schreef Thorb het volgende:
Hoor ze ragen op me in de party omdat ze jaloers zijn op mijn skill
Zwarte Piet in de verdedigingquote:Op zondag 30 september 2012 00:39 schreef DutchSL het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
1e wedstrijd 8-0 en ragequit![]()
Vargashij speelt echt zoals El Shaarawy vorig jaar (had ik ook in een 4-2-3-1 als LCAM) met net zulke goede finesse shots.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/137131361
Kanuquote:
77kquote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel tradeprofit hebben jullie gemaakt?
Oké dit is dus een teken dat ik moet stoppen met Fifaquote:
Main account: 247 coinsquote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb alleen maar tampermensen in m'n vriendenlijst.quote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog niksquote:Op zondag 30 september 2012 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tampermensen in m'n vriendenlijst.
[ afbeelding ]
Watdanquote:Op zondag 30 september 2012 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké dit is dus een teken dat ik moet stoppen met Fifa
Lol, waat zijn die coins geblevenquote:Op zondag 30 september 2012 00:45 schreef Anonymous61 het volgende:
hiermee speel ik dus91K gehad en dit ervan gemaakt..
[ afbeelding ]
Even serieus. Dat is meer dan je het hele FUT seizoen vorig jaar bij elkaar getradet hebt toch?quote:
Close, had 100k zelf winst vorig jaarquote:Op zondag 30 september 2012 00:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Even serieus. Dat is meer dan je het hele FUT seizoen vorig jaar bij elkaar getradet hebt toch?
Ik heb 2 teams gemaakt en nog 220k cash.quote:
Wtfquote:Op zondag 30 september 2012 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 2 teams gemaakt en nog 220k cash.
(243k tradeprofit)![]()
![]()
73k tradeprofit, 1 IF en een team van +/- 25k.quote:Op zondag 30 september 2012 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
71k tradeprofit, nog wel 3 IF altidore's en een team van +/- 125K
Zonder tamperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
73k tradeprofit, 1 IF en een team van +/- 25k.
Zonder tamperen.Ja ik heb wel voor 250 euro aan packs gekocht, maar dat zeg ik er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
73k tradeprofit, 1 IF en een team van +/- 25k.
Zonder tamperen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Wel een tof idee manquote:Op zondag 30 september 2012 00:50 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
FF tijdje mee spelen, dan alle IFs voor ongeveer 4x de aankoop prijs op de TP1 probleem, moet nog wel ff FIFA13 orderen
Zonde man, stel je eens voor hoeveel worstenbroodjes je daarvan had kunnen kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb wel voor 250 euro aan packs gekocht, maar dat zeg ik er niet bij
Het is allebei verboden, je kunt ervoor gebanned worden en iedereen hier heeft 1 van beide (zo niet beide) wel eens gebruikt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:51 schreef Knuxie het volgende:
Ik zal wel een noob zijn, maar heb geen flauw idee wat de helft van de begrippen zijn die hier langskomen.
Tamperen, CE.
wtf guise????????? halp?????
quote:Op zondag 30 september 2012 00:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde man, stel je eens voor hoeveel worstenbroodjes je daarvan had kunnen kopen.
jaja tof team gerbquote:Op zondag 30 september 2012 00:50 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
FF tijdje mee spelen, dan alle IFs voor ongeveer 4x de aankoop prijs op de TP1 probleem, moet nog wel ff FIFA13 orderen
Bewijs het maar.quote:Op zondag 30 september 2012 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie geloven toch niet echt dat ik packs heb gekocht he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |