SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Het gaat vandaag erg goed ja. Vanmorgen gingen ballen voor meer dan 1k, nu gaan ze nog voor 600c ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef WezepAFCA het volgende:
DS2, werkt de bronze pack methode al weer?
Jij nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Longcat. het volgende:
Hmm wie gaan er vanavond op xbox clubs doen?
Jij niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Longcat. het volgende:
Jij niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Longcat. het volgende:
Jij nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Longcat. het volgende:
Vorig jaar waren de prijzen rond deze tijd exact hetzelfde, dus die stijgen straks wel weer verwacht ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Ferdii het volgende:
wat verwachten jullie van de prijzen met opstellings kaartjes? vergeleken met fifa 12 zijn ze op dit moment spotgoedkoop.
Komen er nou gewoon meer kaartjes in pakjes of zou het komen doordat de handel pas net is begonnen?
Ik ga er vanuit dat ze nog gaan stijgen. Kan nog wat dagen duren, maar gaat vast en zeker nog wel komenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Ferdii het volgende:
wat verwachten jullie van de prijzen met opstellings kaartjes? vergeleken met fifa 12 zijn ze op dit moment spotgoedkoop.
Komen er nou gewoon meer kaartjes in pakjes of zou het komen doordat de handel pas net is begonnen?
Een grote mensen formatiequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit. iemand nog verbeteringen?
5 atbquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
5 @ backquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
5@backquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
5 @ backquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
is nog weinig van te zeggen maar het is echt een 0-0 wedstrijd aan het wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef Proxzor het volgende:
Verdediging bij Ajax is weer lekker aan het klotenVermeer kan er ook wel wat van
Ik zou eerst maar eens CB's met wat pace gaan kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef Proxzor het volgende:
Ik heb een betere CAM nodig, aanraders?
[ afbeelding ]
Bij elke uittrap van Vermeer kijk ik altijd even weg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef Proxzor het volgende:
Verdediging bij Ajax is weer lekker aan het klotenVermeer kan er ook wel wat van
helaas is die perea wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens CB's met wat pace gaan kopen.
klopt welquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef pascal08 het volgende:
Ja hoor, Sana kopt niet omdat z'n kapsel door de war gaat volgens de commentator.
Hoorde het. Hij heeft er verstand vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef pascal08 het volgende:
Ja hoor, Sana kopt niet omdat z'n kapsel door de war gaat volgens de commentator.
Wie raad je aan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens CB's met wat pace gaan kopen.
Trots op mijn neefquote:
okquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
ja ik ruil mijn bronze team wel voor jouw 80k.
Fer ipv Djuricic (en dan als middelste CM zetten). Anders verlies je iedere wedstrijd omdat je gewoon geen balans op je middenveld hebt. Ik zou eigenlijk ook Marcelo erin zetten ipv Moisander. Veel sterker, groter en iets sneller.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er betere spelers in de eredivisie of heb ik de beste?
http://www.futhead.com/fifa/squads/61835/
Ik zou vd Wiel rechtsback doen en Fer centraal op het middenveld Eriksen naar de zijkantquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er betere spelers in de eredivisie of heb ik de beste?
http://www.futhead.com/fifa/squads/61835/
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
Vroeg me af waar die verlies partij van clubs vandaan kwam, heb het opgespoord hoor. Het was natuurlijk Marcel.
[ afbeelding ]
Ik kan deze posts echt niet meer aanzien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef Anonymous61 het volgende:
heeft iemand voor mij een goeie team met perfecte keeper?83K budget
Pas op Kent, straks komt Anonymous achter je aan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan deze posts echt niet meer aanzien.Verzin gewoon zelf een team.
Kent, wil je voor mij een team maken? 200k budget.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bedankt, heb ze beide op de bankquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fer ipv Djuricic (en dan als middelste CM zetten). Anders verlies je iedere wedstrijd omdat je gewoon geen balans op je middenveld hebt. Ik zou eigenlijk ook Marcelo erin zetten ipv Moisander. Veel sterker, groter en iets sneller.
idd, het is niet voor niks ultimate team. Neem spelers die je echt goed wil en maak er een hybrid oid rond!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha ik zocht net een manier om iemand op de forums te muten omdat ik dat gezeik ook zat benquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee je spelers 100x blijven aanbieden is nuttig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
idd, het is niet voor niks ultimate team. Neem spelers die je echt goed wil en maak er een hybrid oid rond!
OOOH SNAP!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee je spelers 100x blijven aanbieden is nuttig.
Toen was jij hier nog niet en heb dat 1x gedaan in het beginquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
doe normaal tegen SB hij is belgquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh gek want dat heb ik laatst nog gezien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Toen was jij hier nog niet en heb dat 1x gedaan in het begin
webappquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Anonymous61 het volgende:
iemand nog meer sites? zoals chuzzz,futhead,futwiz om squads te zoeken?
kijk dm!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Anonymous61 het volgende:
Idd en Belgen zijn dom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe normaal tegen SB hij is belg
Heb je er meer nodig dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Anonymous61 het volgende:
Oh maar dat iemand er niets aan kan doen betekent niet dat je er niets van mag zeggen. Dan zouden we ook niets over jouw gedrag mogen zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe normaal tegen SB hij is belg
dat mag wel maar haalt niets uit thorbsonquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh maar dat iemand er niets aan kan doen betekent niet dat je er niets van mag zeggen. Dan zouden we ook niets over jouw gedrag mogen zeggen.
Oke Royston.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat mag wel maar haalt niets uit thorbson
Wanneer ga je weer naar las vegas?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat mag wel maar haalt niets uit thorbson
ik sla dit jaar over. Volgend jaar weer jonguquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar las vegas?
Lekker Ryder Cup kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
Wat is dit voor een saaaaaaaie wedstrijd. Ik hoop dat dit niet standaard Eredivisie is, ik heb in ieder geval wel weer genoeg gezien.
twentn moet willen voor 120 euroquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
Wat is dit voor een saaaaaaaie wedstrijd. Ik hoop dat dit niet standaard Eredivisie is, ik heb in ieder geval wel weer genoeg gezien.
willen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
twentn moet willen voor 120 euro
Nice! Wat heb jij voor Nei betaald?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn coins, weg zijn ze
Ooit nog Proto kopen en een betere Braziliaanse RCAM...
Ik heb 5k voor non shiny Vilhena 4-3-3 betaald maar elke coin waardquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
3.5k voor een non-shiny betalenik voel me vies.
Nei was 10.5k
Ik moest zo hard lachen om deze post.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
Vroeg me af waar die verlies partij van clubs vandaan kwam, heb het opgespoord hoor. Het was natuurlijk Marcel.
[ afbeelding ]
Gij zijt wel medeplichtig menneke!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om deze post.
Hij is echt slecht de laatste tijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Christian Eriksen: het eeuwige talent
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Tauchmeister het volgende:
De steekpass op Babel was wel weer van hoge kwaliteit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Sorrybsorry sorry mijn broertje zat op mijn accoutn sorry echt sorry.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gij zijt wel medeplichtig menneke!
Goede aanwinst weer voor Ajax, die we ook wel nodig hadden dit jaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De steekpass op Babel was wel weer van hoge kwaliteit.
Vind zijn spel inderdaad wel lachwekkend met in m'n achterhoofd de 40 mln die hij volgens sommigen een tijdje geleden moest kosten.quote:
Kijk, je kan het best zelf!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:42 schreef Anonymous61 het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/51386/
Geen last van Viergevers gebrek aan lengte & heading ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Viergever + Kalas in fifa 13 = TOTY Verthongen en TOTY Kompany in fifa 12
Nee totaal niet, die man heeft alles. En hij is aanvallend heel sterk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen last van Viergevers gebrek aan lengte & heading ?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Viergever + Kalas in fifa 13 = TOTY Verthongen en TOTY Kompany in fifa 12
P-P-P-P-PICS!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef Flashbag het volgende:
Jaaaa Nasri, Dzeko en de Gea in 1 pakje
David Luiz- Ivanovic- Ramiresquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
weet er iemand nog een leuk CM-CB-RB trio met onderlinge clublinks?
vilhena, bmi en janmaatquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
weet er iemand nog een leuk CM-CB-RB trio met onderlinge clublinks?
o vergeten te zeggen, het moeten leuke spelers zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
David Luiz- Ivanovic- Ramires
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o vergeten te zeggen, het moeten leuke spelers zijn.
Waarom vraag je het dan hier?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o vergeten te zeggen, het moeten leuke spelers zijn.
laat maar ik zoek het zelf wel opquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan hier?
Of het leuke spelers zijn of niet is gewoon jou eigen mening dus kan je het beter zelf doen.
Alves- Pique - Xavi
Heb ze net in mn squad gedaan!(BPL team) Maar hier is linkje naar mn squadquote:
Hoeveel budget heb je ? Etc etc ... iets meer info zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat maar ik zoek het zelf wel op
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef Proxzor het volgende:
Heeft er iemand nog een goed brons teampje? Misschien maar is wat bronze cups doen
10k voor drie spelersquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel budget heb je ? Etc etc ... iets meer info zou fijn zijn!
fernandez is dan ook een megabaas, was hij in fut 12 ook alquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Guyon Fernandez heeft 20 goals in 8 wedstrijden op Silver/Gold niveau voor mij
In wat voor team dan? Of ga je het team om een keeper heen bouwen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Iemand help me kan niet kiezen... Casillas,Neuer of Buffon? Nog iemand?
Uit al die geweldige verdedigers in de PL pak je fucking Mertesackerquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:51 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb ze net in mn squad gedaan!(BPL team) Maar hier is linkje naar mn squadhttp://www.ea.com/uk/foot(...)-off#dpnh5VrfgfH:360
Klopt, heb daar iets van 800 goals in 600 nog wat matches met hem hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
fernandez is dan ook een megabaas, was hij in fut 12 ook al
Naja ik heb 2k voor die man neergelegd en kopt 9 van de 10 corners erin! Is sterker dan de hulk!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Uit al die geweldige verdedigers in de PL pak je fucking Mertesacker
het liefst goud.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zilver, goud of maakt dat niet uit?
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In wat voor team dan? Of ga je het team om een keeper heen bouwen?
Kom op mensen, help kevin!!quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren thx nog he met je draadloos ingesteld ipv draad. Nu valt en internet op laptop niet steeds uit en streams werken normaal
Tja het is spelers of keeper Ik heb nog nooit hele goeie keepers gehad vandaar..quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou je team lekker om leuke spelers heen bouwen, vooral niet om een keeper..
plsquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op mensen, help kevin!!
10K , 3 spelers (CM-CB-RB) met clubs links. Gouden spelers!
Een van de ultieme FUT kenners moet iets weten ....
Wie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Speler in pakje die niet op mark staat, leuk, even prijs ervan maken
jij wil me vast wel helpenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Weer die tyfus Braafheid.hou die vieze poten thuis..
El Shaa scoort wel veelquote:
Vadis, Almeback, hoefkens/hogli?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wil me vast wel helpen
CM-CB-RB, 10k totaal, clublinks onderling. Roept u maar!
Asamoah - Caceres - Lucio of iets? Je hebt maar 10K toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet of je het hebt gezien maar ik wilde eigenlijk goldquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vadis, Almeback, hoefkens/hogli?
eerder Barzagli dan denk ik. Maar zoiets zal het wel worden, zo even kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Asamoah - Caceres - Lucio of iets? Je hebt maar 10K toch?
Oh sorry, niet gezien idd. was naar de wc en scrolde alles doorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet of je het hebt gezien maar ik wilde eigenlijk gold
ik ben er over 10 minquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
JALALALLALALLAALA 3-2 GEWONNEN JALalALALLALA
clubs!?
en ja ik heb gedronken!
dat ik daar zelf niet aan dachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Diaby Djourou en Sagna, moet te doen zijn voor 10k!
Gundoganquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerder Barzagli dan denk ik. Maar zoiets zal het wel worden, zo even kijken
Van EpicDude verwacht ik wel wat meer jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ik daar zelf niet aan dacht
Leuk driehoekje idd!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Ik kijk na Ajax voor je. Ik zit nu m'n iPad. Ja, dit is een verkapte haha-ik-heb-een-iPad-post.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diaby is echt een heldquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Even een fapske doen dan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En de goedkeuring van Kent is ook binnen
Dan is de hoogste staat van sociale acceptatie bereikt dat is een feitquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even een fapske doen dan.
Zelfs Maks0s is akkoord.
als ie in goede doen is wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Proxzor het volgende:
Aan die Erikksen heb je echt geen drol
Ik doe straks mee clubs, en scoor gegarandeerd 1 keer per wedstrijd dat is je beloning!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal even een speler op de markt zetten voor mijn bonus.
Ik heb ook al een pak koopjes binnengehaald, maar zet ze er voor een nacht op voor een goeie prijs allemaal, niet meteen de laagste nu (wat ze een uur geleden wel waren)quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Uurtje geleden IF Felaini gekocht, nu alweer bijna net zoveel coins
Bronzepack methode gebruik jij?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Uurtje geleden IF Felaini gekocht, nu alweer bijna net zoveel coins
Ik zou hem graag in mijn bezit hebben hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Proxzor het volgende:
Aan die Erikksen heb je echt geen drol
Neequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bronzepack methode gebruik jij?
Dat komt helaas weinig voorquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ie in goede doen is wel.
Ja in dat geval wie nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou hem graag in mijn bezit hebben hoor.
Gewoon verkopen voor 10 miljoen en de rest van me leven hoeren neuken en nooit meer werken.
Ik heb even mijn machine aangezet en de statistieken eens goed bestudeerd. Ik heb gezien dat je slechts 5 keer hebt gescoord in 6 wedstrijden, dat is toch lichtelijk verontrustend. Je zal meer moeten gaan scoren!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik doe straks mee clubs, en scoor gegarandeerd 1 keer per wedstrijd dat is je beloning!
Omdat hij zo goed op zn plek isquote:
echt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:07 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Omdat hij zo goed op zn plek isVind het wel geniaal overigens, hij gaat ook net zo makkelijk neer in Fifa 13 zoals in het echt
Maar maar ik doe ook gewoon mijn best!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb even mijn machine aangezet en de statistieken eens goed bestudeerd. Ik heb gezien dat je slechts 5 keer hebt gescoord in 6 wedstrijden, dat is toch lichtelijk verontrustend. Je zal meer moeten gaan scoren!
wow manquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Joodnl het volgende:
Goedeeeeenavond!!!!!!!!!!!!!!
Kom je thuis na een paar biertjes drinken...Toch ff pakje openen...
[ afbeelding ]
Altijd leuk!
Gister werkte dat idd beiden, vandaag niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:08 schreef Anonymous61 het volgende:
Nu weet ik waarom er steeds staat Maximaal aantal gebruikers aangemeld.. Ik moet uitloggen bij mijn ps3 UT dan pas werkt het weer.. Ik dacht dat je op alle twee kon
Je puush doet het bij mij nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk!
Deze speler is nu lid van de clubquote:
Rooneyquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je puush doet het bij mij niet
KOM clubs!!! ik wacht!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Deze speler is nu lid van de club
Da's leuk thuis komenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk!
Die gaat echt 30k kosten ofzo, zie zoveel mensen die hem in pakjes hebben en op de markt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:09 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk!
Hoezo heeft iedereen zoveel goede spelers in packs?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo trekt iedereen ineens een Rooney uit een pack dit jaar
n og even en rooney is geen ruk meer waardquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo trekt iedereen ineens een Rooney uit een pack dit jaar
Niet dat ik veel recht erop heb want slechts 6 goldpacks maar ik krijg niet eens een shiny spelerquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo heeft iedereen zoveel goede spelers in packs?
Gewoon 500 euro aan packs uitgeven, heb je echt wel iets goeds.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet dat ik veel recht erop heb want slechts 6 goldpacks maar ik krijg niet eens een shiny speler
Ajax speelt baggerslecht, maar de instelling van Twente maakt het ook wel onmogelijk om een leuke pot te krijgen..wat een antivoetbal zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef Maks0s het volgende:
Dit is wel een kut wedstrijd van de bovenste plank zeg
Dan moet je 5k packs openen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet dat ik veel recht erop heb want slechts 6 goldpacks maar ik krijg niet eens een shiny speler
Yup..... Ga hem vanavond meteen verkopen.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik jou was zou ik hem zo snel mogelijk verkopen Joodnl
Lekker de bus parkeren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax speelt baggerslecht, maar de instelling van Twente maakt het ook wel onmogelijk om een leuke pot te krijgen..wat een antivoetbal zeg
Ik opende vanmiddag ook 3 premium golds, 0 raresquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alst dit je slechtste pakje ooit is, heb je meer geluk dan mij. Ik heb meestal 3 shiny contracts ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere shiny is LW -> LF
Really EASlechtste pakje ooit.
het blijven duitsersquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Goh, nu wil dat Twente wel ineens voetballen.
je hebt toch maar 1 task?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef stoereboii het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens Jordi Alba uit mn manager tasks pakje
Shiny contracten verkoop je voor 700 over een tijdje.. die LWB / LB en LWF / LF kaartjes zijn totaal waardeloos, vroeger had het tenminste nog wat discard value.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Alst dit je slechtste pakje ooit is, heb je meer geluk dan mij. Ik heb meestal 3 shiny contracts ofzo.
Sick die prijsquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste 400c pack ooit voor mij was dat
Wel even een 4-3-2-1 kaartje van 600c voor gekocht..daardoor ging hij voor 2k meer dan diverse andere bins van 15k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |