Ik weet niet meer hoe lang ik er over deed. Wel gingen we 2x per nacht van bil. Zoveel, dat zij het van haar psych rustiger aan moest doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste keer was vrij kort vooral
1e keer ging zij bovenopquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ik had alleen erg zwakke benen na de eerste keerGing er bijna doorheen. Heb ik nu nog wel is maar dan komt het omdat het een erg lange sessie is haha
Ja bij mij ook, ik bedoel toen ik daarna ging lopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe lang ik er over deed. Wel gingen we 2x per nacht van bil. Zoveel, dat zij het van haar psych rustiger aan moest doen
[..]
1e keer ging zij bovenop
Zit in Leiden. Daar waar de markt is. Nieuwe Rijn geloof ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
Tuckerbox een webshop of zit dat ergens in leiden Kaneel?
bij mij was het op een zomerse middag in een bos dat weet ik nog heel goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe lang ik er over deed. Wel gingen we 2x per nacht van bil. Zoveel, dat zij het van haar psych rustiger aan moest doen
[..]
1e keer ging zij bovenop
Ja, ik weet het ook nog heel goed -_-quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij was het op een zomerse middag in een bos dat weet ik nog heel goed
ik denk niet dat iemand ooit zijn eerste keer vergeet zoiets maakt gewoon indrukquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook nog heel goed -_-
Dat is hetzelfde straatje als einstein enzo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit in Leiden. Daar waar de markt is. Nieuwe Rijn geloof ik.
Nee, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand ooit zijn eerste keer vergeet zoiets maakt gewoon indruk
Ja super, heb mij uitstekend vermaaktquote:
Mij kennendequote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel een punt.
Maar mijn 1e keer was in elk geval geweldig
Laat Cry eens snel bezig gaan met uploaden!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja super, heb mij uitstekend vermaakten de jongens ook natuurlijk
Mooie auto's, chicks en trucks
[..]
Mij kennende
tering jullie gaan hard
de griebus we zijn echt net thuisquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat Cry eens snel bezig gaan met uploaden!
Woohooquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Maar heel misschien heb ik vanavond die foto met die cheerleader chicks
Sorryquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de griebus we zijn echt net thuis
weet je HOE vermoeiend zo'n dag is?
Die ja. Zit dan helemaal aan het begin, bij de brug. Naast waar de seksshop ongeveer zat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde straatje als einstein enzo?
De jumboquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja. Zit dan helemaal aan het begin, bij de brug. Naast waar de seksshop ongeveer zat.
Die Jumbo was een Beata Ushe geworden ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar zit weer een nieuwe volgens mij.
Dan zou ik pas echt schrikken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De 1e keer dat ik seks had, werd ik licht in m'n hoofd en begonnen mijn armen te tintelen
Geen ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
''Daten is fun, gezelligheid''
Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |