Je vind het sneu voor de verkoper. En vervolgens maak je hem zelf ook belachelijk. Wat voor laffe hond ben je dan wel niet. Succes der mee, je zal het je hele leven blijkbaar nodig hebben. Jij was vroeger ook dat jongetje in de klas zeker dat altijd alles voor iedereen verpeste?quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hoezo is dat hypocriet? Mag ik er de lol niet van inzien? Dat betekent niet dat ik het minder sneu vind.
Onduidelijk, er is nog steeds niet door een pro naar gekeken,quote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Fiets is dus niet van Jan Janssen geweest?.
Dat bedoel ik, zolang er niet naar gekeken is kunnen we niks uitsluiten.quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Onduidelijk, er is nog steeds niet door een pro naar gekeken,
Ik vind het grappig hoe jij iedereen loopt te beoordelen, terwijl in werkelijkheid jij de grootste kneus bent in dit topic. TS een beetje laten reizen, paints van de telegraaf maken enz.quote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Je vind het sneu voor de verkoper. En vervolgens maak je hem zelf ook belachelijk. Wat voor laffe hond ben je dan wel niet. Succes der mee, je zal het je hele leven blijkbaar nodig hebben.
Ninjaaa edittttttquote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jij iedereen loopt te beoordelen, terwijl in werkelijkheid jij de grootste kneus bent in dit topic. TS een beetje laten reizen, paints van de telegraaf maken enz.
Als het aan jou had gelegen ging je door tot TS zich nog erger vernederde.
Ik heb ze beiden vaak zat proberen te waarschuwen voor hun naïviteit, vervolgens werden ze daardoor alleen maar arroganter. Zie mijn plaatje dan ook als een laatste les.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Onduidelijk, er is nog steeds niet door een pro naar gekeken,
Kijk hoe jij Holenbeer aanvalt, en de rest van de mensen die het allemaal doorhadden. Vervolgens probeer je als een semi-psycholoog iedereen een syndroom aan te praten over hoe kansloos ze wel niet zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ninjaaa editttttt
Trouwens, wie zie je mij beoordelen? Jij loopt op verschillende mensen te zeuren. Ik verdedig mij alleen maar.
TS heeft nog geen meter gereisd. Paints van de telegraaf? Kijk even wat jij doet, je vergelijk TS met een een of andere ras mongool.
Denk dat jij eerst maar eens naar je zelf moet gaan kijken voor je je uitlaat in het openbaar, je zet je zelf behoorlijk te kijk.
En zie dit ook als een laatste wijze les. En als je perse het laatste woord wilt hebben in deze discussie, be my guest
Dit had TS kunnen voorkomen door een conclusie te trekken toen hem na 5 posts al 4x verteld was dat 500 euro te veel was als vraagprijsquote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef hugecooll het volgende:
Dit had de TS natuurlijk kunnen voorkomen door stevenmac26's postgeschiedenis eens door te bladeren
Al blijven de oproepen voor die foto's dan erg zwakquote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef hugecooll het volgende:
Dit had de TS natuurlijk kunnen voorkomen door stevenmac26's postgeschiedenis eens door te bladeren
Het is een kind van 14, niet zo snugger waarschijnlijk, en hij zag geld. Dan is het snel over.quote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef hugecooll het volgende:
Ook, maar ik doelde voornamelijk op de foto'squote:Op zondag 30 september 2012 15:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Dit had TS kunnen voorkomen door een conclusie te trekken toen hem na 5 posts al 4x verteld was dat 500 euro te veel was als vraagprijs
Het was een leuke grap maar dit ging een beetje te ver.quote:Op zondag 30 september 2012 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een kind van 14, niet zo snugger waarschijnlijk, en hij zag geld. Dan is het snel over.
De genen die flamen zijn het sneust van allemaalquote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Jij hebt het beste met ze voor dus je opent er nog maar een topic over?.
Je hebt er zelf ook wel een fotootje van, toch?quote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef DeHangui het volgende:
Ik hoop dat flat zijn brief die die dinsdag krijgt nog post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |