SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Een Eredivisieteam met 4 Eredivisiespelers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Proxzor het volgende:
even mijn eredivisie team testen
[ afbeelding ]
Ik moest wat dingetjes veranderen... het is inderdaad geen eredivisie team meer maar achjaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een Eredivisieteam met 4 Eredivisiespelers.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
waarom is Quintero eigenlijk zo duur?
5* skills ofzo?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
5* skills ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
5* skills ofzo?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:53 schreef Maver24 het volgende:
nog een klein uurtje en dan feyenoord kijken
Huisfeest in Rotterdam, vanochtend 8 uur thuisquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar ben je gister geweest dan? Wie komen er nog meer, is gewoon leuk om even te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op PS3 die ze wil hebben? (De coins)
Post een foto van jezelf met een briefje met je username op FOK! erop en een schoen op je hoofd en je krijgt ze.
Waar is Roy als je hem hebben moet of Pin0quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Post een foto van jezelf met een briefje met je username op FOK! erop en een schoen op je hoofd en je krijgt ze.
Ah oke. Ik ga gewoon even kijken, hopelijk kom ik iemand tegen, die daar ook isquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Huisfeest in Rotterdam, vanochtend 8 uur thuisGeen idee wie er verder nog komen, maar voor de muziek doe ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerd gepuusht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
+ 25K op mijn andere accounts
Messi Messi Toefjes komt er aan
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkeerd gepuusht.![]()
[ afbeelding ]
+
Zo moet ie zijn
Baasquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkeerd gepuusht.![]()
[ afbeelding ]
+
Zo moet ie zijn
Hij laadt wel heel langzaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt Puush eruit? Ik zie van niemand de puushjes.
Ik kwam niet verder dan dit(heb geen camera dus sorry):quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal het vannacht aan meisjes vragenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt Puush eruit? Ik zie van niemand de puushjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POST HET NOUquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:15 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die via DM of PM mij even wil helpen met wat vragen? Ik snap het nog niet helemaal maar als ik hier post gaat de SC er overheen...
Vraag het hier maar. Wij zijn aasgieren en springen op al je vragen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:15 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die via DM of PM mij even wil helpen met wat vragen? Ik snap het nog niet helemaal maar als ik hier post gaat de SC er overheen...
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:15 schreef Onufriev het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:15 schreef Proletariaat het volgende:
WTFik begon gewoon met 5 man aan een wedstrijd
de rest was zich nog aan het warmlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen proquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jongens, wie wil nu nog even een potje clubs voor Feyenoord? Lindgren, poker, gz, omni etc?
Carriere en online zijn 2 aparte pro's. Sowieso gewoon vanaf boven zoals een normale match.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pro. Maak ik na Feyenoord wel aan en ga er dan mee aan de slag in een carriere.
Hoe spelen jullie carriere eigenlijk? Als third person view of van bovenaf met je pro?
Oh serieus? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Carriere en online zijn 2 aparte pro's. Sowieso gewoon vanaf boven zoals een normale match.
en @GG; moeten we wel een any hebben
Ik kan ook wel een potje. Alleen liever niet Any.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Carriere en online zijn 2 aparte pro's. Sowieso gewoon vanaf boven zoals een normale match.
en @GG; moeten we wel een any hebben
sinds deze FIFA is datquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat wist ik helemaal niet.
Zieke bedragenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Man Utd stond een aantal jaar geleden (met Beckham enzo) tegen Tottenham met 0-3 achter maar toen wonnen ze nog met 5-3. Ik heb de 300k trade profit inmiddels bereikt en op mijn 2e account heb ik ook al bijna 150k
Chemistry zie je terug in bal aannames, schieten en eigenlijk elke actie die je hebt. Je moet ervoor zorgen dat elke speler 9 chemistry heeft. Uiteindelijk haal je dan 99 chem en met een manager pak je dat laatste puntje erbij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef Onufriev het volgende:
Het zijn wel meerdere dingen hoor, maar ook geen zin om alle vragen op te sommen. Maar wat ik me vooral afvraag, hoe belangrijk is die chemestry, en waar in het veld zie je dat terug? Verder snap ik niet waarom een spits (gekocht voor 300 coins) niet verkocht wordt voor 250 en daarna voor 8k wordt verkocht.. Of dat bepaalde spelers 10k kosten terwijl een andere met gelijke skill 2k 'waard' is?
Uitdelen aan ons.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedenavond,
Ik heb mijn team eindelijk bijna bij elkaar, alleen Overtoom nog, maar heb nog 15K te besteden.. wat hiermee te doen? Tips?!
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#jIHYfS6LgaU:360 (+ Overtoom = bijna binnen)
Alvast bedankt!
50% kansquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Oxlade chamberlain voor 4,5k 4-3-3 formatie een goede deal?
Het ging inderdaad heel makkelijk en dat in combinatie met een aantal zeer goede dealsquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zieke bedragenVandaag was wel de natte droom van een FUT handelaar trouwens hoor, met die ballen van 800 a 1000 coins en player fitness van 400c
Zieke stats hoor, -212!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:22 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
En ik kan 't niet aanpassen, dan freezed ie
-quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:22 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
En ik kan 't niet aanpassen, dan freezed ie
Danivandergucht?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Iemand een tip voor een verbetering?
Wie is Dani?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef stoereboii het volgende:
Ja Mirallas gekocht voor 250 coins ofzo en voor 6 uur te koop gezet (ik ging slapen) en daarna verkocht voor 8k. Of een beginspeler van 60 ofzo ineens voor 1,5k verkocht terwijl ik hem voor het minimale 150 erop had gezet. Ik snap de waarde van sommige spelers niet, als ze bekend zijn maar even goed zijn als een andere kosten ze ook 10x zoveel...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Chemistry zie je terug in bal aannames, schieten en eigenlijk elke actie die je hebt. Je moet ervoor zorgen dat elke speler 9 chemistry heeft. Uiteindelijk haal je dan 99 chem en met een manager pak je dat laatste puntje erbij.
Wat betreft die speler snap ik hem niet helemaal. Voor 250c raakt die niet verkocht, maar voor 8k wel?
Spelers zijn veel meer waard, als ze sneller zijn, skill levels hebben om trucjes te doen. Betere weak foot. Shooting, lengte. Ligt ook aan de league. Je moet veel verder kijken dan de algemene rating.
Wie is Dani?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef stoereboii het volgende:
Eensch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Stoereboii jij puushed die bitches echt tantoehard
Zijn ballen geld waard? Ik discard ze altijd, ben ik nog gewend van Fifa 11 en 12...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zieke bedragenVandaag was wel de natte droom van een FUT handelaar trouwens hoor, met die ballen van 800 a 1000 coins en player fitness van 400c
ik ben nu van 177k naar 310k gegaan vandaag mede door de ballen en fitness kaartjes, echt geniaal + Osborne uit een pakjequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zijn hond op de foto. Ik moet gelijk weer aan die pedo denken met zijn hond.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Snel editten.Ik heb Dani al gevonden op facebook.
Ik ook, een jongen met een hond.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
een Mirallas voor 250 coinsquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja Mirallas gekocht voor 250 coins ofzo en voor 6 uur te koop gezet (ik ging slapen) en daarna verkocht voor 8k. Of een beginspeler van 60 ofzo ineens voor 1,5k verkocht terwijl ik hem voor het minimale 150 erop had gezet. Ik snap de waarde van sommige spelers niet, als ze bekend zijn maar even goed zijn als een andere kosten ze ook 10x zoveel...
Met Mirallas heb je een briljante deal gesloten. Mirallas is veel waard, omdat hij pace heeft(snelheid) en dat zijn skills en weak foot prima zijn. Waarom je hem voor 250c hebt kunnen oppikken? Geen idee, mensen letten gewoon niet op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja Mirallas gekocht voor 250 coins ofzo en voor 6 uur te koop gezet (ik ging slapen) en daarna verkocht voor 8k. Of een beginspeler van 60 ofzo ineens voor 1,5k verkocht terwijl ik hem voor het minimale 150 erop had gezet. Ik snap de waarde van sommige spelers niet, als ze bekend zijn maar even goed zijn als een andere kosten ze ook 10x zoveel...
He Dani vandergucht tsuppquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de goede
Maar 2 accounts hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
Even een tweede accountje aangemaakt.Bronzepacken!
Ik had hem ook al gevondenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Stoereboii volgens mij cheat jij
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niks, dacht misschien kan ik stoereboii zo traceren.
waarom? Nergens voor nodig man potje spelen op andere accquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, moet je dus eerst zo'n potje spelen.
Dat eerste potje. Verplicht toch? Met Messi of Benzema enzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom? Nergens voor nodig man potje spelen op andere acc
neejoh, gelijk skippen die troepquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat eerste potje. Verplicht toch? Met Messi of Benzema enzo.
Op m'n computer. Werkt goed hoor! 800k winst al vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:28 schreef Longcat. het volgende:
Pascal waar is die autobuyer nou?!
HOE.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neejoh, gelijk skippen die troep
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HOE.
Omg.Gelukt. Ik wist niet dat dat kon.
DELENquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op m'n computer. Werkt goed hoor! 800k winst al vandaag.
Eto'o is toch wel een redelijk kopsterke spots?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is 4-1-2-1-2 een verademing na 3-5-2.
Is er nou werkelijk geen kopsterke spots in de Russische League?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op m'n computer. Werkt goed hoor! 800k winst al vandaag.
Die player fitness kun je ook voor 350 a 400c verkopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg echt geen ene tiefus in de bronze packs. 1 sqaud fitness in 60 packs ofzo, voor de rest geen dingen die meer dan 300 coins waard zijn (op ballen en stadions na)
Erg grappig man. En nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eto'o is toch wel een redelijk kopsterke spots?
Boeiend, juist door die ballen en stadions+fitness is het nu simpel winst maken. En iedere speler en bijna iedere kit/badge krijg je gewoon verkocht..quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg echt geen ene tiefus in de bronze packs. 1 sqaud fitness in 60 packs ofzo, voor de rest geen dingen die meer dan 300 coins waard zijn (op ballen en stadions na)
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die player fitness kun je ook voor 350 a 400c verkopen
Nee oke snap ik!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik deel alleen nog maar met mezelf. Ik schiet er geen reet mee op door het te delen.
Ja. Ziekgelachen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lindgren, ken je deze nog:
[ afbeelding ]
Bronze player fitness?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die player fitness kun je ook voor 350 a 400c verkopen
Gaat het nu weer beter met je?quote:
Oh vandermar. Joe so fannie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat het nu weer beter met je?
Ja, blijkt uit ervaring niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Je zou toch denken dat Lacina Traore met zijn 2,03 m wel een aardig kopsterke spits is.
Dan ben je gewoon slecht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, blijkt uit ervaring niet.
Ken je ultimatedb al? Is echt een handige applicatie. Kun je sorteren op Russische competitie en als je op heading klikt, dan komen de beste koppers boven te staan. Als je op ST selecteert krijg je alle spotsen!quote:
Kopt ze er bij mij gewoon binnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Je zou toch denken dat Lacina Traore met zijn 2,03 m wel een aardig kopsterke spits is.
Ghaha jaquote:
die Squad Fitness kaartjes waren er vorig jaar veel meer, ik heb er pas 3 gehad over heel de dag, dat zegt al genoeg denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:35 schreef Toefjes het volgende:
Als je op ST selecteert krijg je alle spotsen!
spotsenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ken je ultimatedb al? Is echt een handige applicatie. Kun je sorteren op Russische competitie en als je op heading klikt, dan komen de beste koppers boven te staan. Als je op ST selecteert krijg je alle spotsen!
Klopt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja als iemand niet wint met koppen ligt dat echt aan mij.!
Hee roy! Ben je weer op proefverlof?quote:
Geen Jetroquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedenavond,
Ik heb mijn team eindelijk bijna bij elkaar, alleen Overtoom nog, maar heb nog 15K te besteden.. wat hiermee te doen? Tips?!
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#jIHYfS6LgaU:360 (+ Overtoom = bijna binnen)
Alvast bedankt!
jaaaaaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Hee roy! Ben je weer op proefverlof?
Nu moet ik ook weer lachen om BIGDIK!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lindgren, ken je deze nog:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
Ongelooflijk triest dat een vraag niet normaal kan worden beantwoord
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is 4-1-2-1-2 een verademing na 3-5-2.
Is er nou werkelijk geen kopsterke spits in de Russische League?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eto'o is toch wel een redelijk kopsterke spots?
Rot toch op man.quote:
Op het spotsen na vond ik het antwoord redelijk tot goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat moet je wetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
Ja klopt, kostte mij ook veel moeitequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kan nog, maar ik kan er maar 1 vinden voor formatie toen en bin was 1000k haha
FC Legitters komen voor elkaar opquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
Ja kopsterke spits? Dat is toch al genoemd, dacht misschien heb ik nog een vraag gemist.quote:
Met je eigen autobuyerquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kan ik m'n Speedfight opvoeren?
Oh haha, wat zou ik met de resterende 16k doen? Pakjes, handelen, iemand kopen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja klopt, kostte mij ook veel moeite
Nuri Sahinquote:
Dan meld je dat gewoon, idioot.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb Eto'o ZELF gebruikt en hij kon NIET goed koppen
Was nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het spotsen na vond ik het antwoord redelijk tot goed.
Wat een haat. Gewoon uit pure jaloezie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nuri Sahinmet een rat op de foto
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een haat. Gewoon uit pure jaloezie.
Kut dat ie alle kopduellen verloor, kut spots is het ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Was nergens voor nodig.
En Eto'o verloor de meeste kopduellen.
Hoezo belachelijk makken? Ik maak een typefout en daar wordt gebruik van gemaakt. Oke, 'erg grappig'.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan meld je dat gewoon, idioot.Iemand probeert je te helpen en dan ga je hem belachelijk zitten maken. Wees blij dat je hulp krijgt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Was nergens voor nodig.
En Eto'o verloor de meeste kopduellen.
Wiskunde is nooit leukquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat Math of the day wel leuk is vanavond
quote:
Klopt ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut dat ie alle kopduellen verloor, kut spots is het ook
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:42 schreef diedjuh het volgende:
Weet iemand hoe ik van de foutmelding: "Can not acess SopCast service" afkom?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het stoer is Richie maar je mag een team maken nu
Heb je Modric op CDM al geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef StijnDa het volgende:
Sneijder is echt belachelijk goed. En dat op RCM.
Schijnt daar heel goed te zijn hè.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je Modric op CDM al geprobeerd?
Ja met hem op CDM win je echt wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schijnt daar heel goed te zijn hè.
Sport1quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef diedjuh het volgende:
Waar kijken jullie MU-spurs? Blijkbaar faalt sopcast bij meer mensen.
nope, naar voren gecombineerd. schot werd van richting veranderd en erinquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:52 schreef pascal08 het volgende:
Scoorde Vertonghen uit een corner?
So he likes to kom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, naar voren gecombineerd. schot werd van richting veranderd en erin
niet echt maar ik heb dan ook nog niet zoveel potjes gedaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al iets gemerkt van een handicap? (voor diegenen die er in geloven)
Nee, maar ik geloofde er vorig jaar niet in. Door die chem boost is wel echt alles overpowered nu though, dus verschil met top gold en lagere gold wordt dan wel kleinerquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Wat bedoel je met chem boost?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloofde er vorig jaar niet in. Door die chem boost is wel echt alles overpowered nu though, dus verschil met top gold en lagere gold wordt dan wel kleiner
Handicap niet, scripting wel. Het voelt soms aan of niets lukt. Maar misschien ligt het gewoon aan mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
http://forum.ea.com/uk/po(...)a5a5plszlpow5pstosrnquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat bedoel je met chem boost?
Waarom heb ik dat niet terwijl iedereen 9 heeft?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/po(...)a5a5plszlpow5pstosrn
Dan is je TP of club vol (?)quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik krijg nu steeds dit.
[ afbeelding ]
Baantjer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Morgen begint Dexter weer. Welke series kijken jullie eigenlijk? Aanraders ertussen?
Geen GoT aub.
Nog 3 plekken op m'n TP. M'n club vol, hoe dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dan is je TP of club vol (?)
Vraag mij het niet, Pascal hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 3 plekken op m'n TP. M'n club vol, hoe dan?
Misschien is het gefixed, dunnowquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat niet terwijl iedereen 9 heeft?
Lekker behulpzaam ben jij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vraag mij het niet, Pascal haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam ben jij.Sorry Pascal, het spijt me zeer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen doekoes op mijn zak. Nooit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon betalen bij aflevering selecteren, kost niets extra.
Je bent thuis man, wat bedoel jequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb geen doekoes op mijn zak. Nooit.
Ook niet thuis, allemaal op mijn bankrekening.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je bent thuis man, wat bedoel je.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben blij dat m'n moeder nog af en toe voor me kookt, anders bestel ik elke avond pizza.
Zie ik er straks echt zo uit:
[ [url=http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120709/world%20of%20warcraft%20south%20park%20gamers%201200x900%20wallpaper_www.wall321.com_99.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zou elke avond gaan frituren als mijn ouders me niet tegen zouden houdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben blij dat m'n moeder nog af en toe voor me kookt, anders bestel ik elke avond pizza.
Zie ik er straks echt zo uit:
[ [url=http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120709/world%20of%20warcraft%20south%20park%20gamers%201200x900%20wallpaper_www.wall321.com_99.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Maver24 het volgende:
Sno gewisseld, greep naar het gedeelte waar zn hart zit ofzo, zal toch niet he
het gedeelte waar zijn hart zit? zijn borstkas dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Maver24 het volgende:
Sno gewisseld, greep naar het gedeelte waar zn hart zit ofzo, zal toch niet he
quote:
Frituren is te veel werk man. Ik heb gisteren patat gebakken, maar ik vergat satésaus te maken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zou elke avond gaan frituren als mijn ouders me niet tegen zouden houden
ja precies, toch wel verontrustendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gedeelte waar zijn hart zit? zijn borstkas dus
Te veel werk?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Frituren is te veel werk man. Ik heb gisteren patat gebakken, maar ik vergat satésaus te maken.
Club -> Items -> Dit item actief maken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef Onufriev het volgende:
Hoe kan je logo en shirts wijzigen?
had dat niet te maken met het uitzetten van dat eerste flash ding?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben mijn rundll32.exe weer kwijt.
Ja, maar dan kan ik niet meer op de webapp.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had dat niet te maken met het uitzetten van dat eerste flash ding?
Jij slaat een hele hoop handelingen over.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Te veel werk?
Je zet hem aan, je gooit er wat in en even later haal je het eruit..
Ik heb altijd fritessaus, dat hoef ik niet zelf te maken.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
want de pizza is in mijn geval al voorgesneden.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Onufriev het volgende:
Thanks Lindgren. maar je moet dus wel een kaart hiervoor hebben...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
Echt slim om je handeltje hier te posten. Of ben je klaar met deze speler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Doorverkopen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zou je, met alle respect, Lucio opkopen?
Nee, ben er nog lang niet klaar mee, maar niemand heeft kans tegen mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt slim om je handeltje hier te posten. Of ben je klaar met deze speler?
oreally?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog lang niet klaar mee, maar niemand heeft kans tegen mij.
Dus toch een autobuyer? En je weet toch dat je voor price fixen ook gebanned kan worden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog lang niet klaar mee, maar niemand heeft kans tegen mij.
Gebanned worden voor pricefixen, dat zou echt geniaal zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus toch een autobuyer? En je weet toch dat je voor price fixen ook gebanned kan worden?
? Vanmiddag moest ik hem ook weer uitzetten maar toen deed de app het nog gewoonquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik niet meer op de webapp.
U heeft te veel Taiwo's. Hierbij bannen we u van alle EA games.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebanned worden voor pricefixen, dat zou echt geniaal zijn.
De NMa voor FUT.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
U heeft te veel Taiwo's. Hierbij bannen we u van alle EA games.
zakfriet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef Anonymous61 het volgende:
Zo ff 2x kebab en zakfriet besteldPizza volgende x
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
U heeft te veel Taiwo's. Hierbij bannen we u van alle EA games.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
zakfriet?
Patat.
Het is patat.
Lurkers maken een account en kunnen wel spoilers lezen. Ik ben niet achterlijk hoor, ik zet ze alleen in een spoiler omdat het irritant is voor de mensen die FOK! mobile zitten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Lurkers zonder account kunnen volgens mij geen spoilers lezen dus dat kan je op zich wel posten.
O, je opent op de console. Dan weet je bij Trundle meteen dat je hem hebt, maar soms word je ook getrolled door EAquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geniaal man, ik zie die naam,, ik gelijk springen op me stoel
jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Kon je nou meerdere versies van 1 speler in je club hebben? Dus de NIF, IF , SIF etc?
In je club wel ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Kon je nou meerdere versies van 1 speler in je club hebben? Dus de NIF, IF , SIF etc?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |