SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:17 schreef Thorb het volgende:
IF Crouch jonge!
Sam ook 2 goals, speciaal voor VDM
Bronze packs kopen en de gehele inhoud verkopen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef Maver24 het volgende:
zo daar zijn we weer
verder met bronze packen
Ik ga eten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Dat is al 1
P4L, Omni en/of Lindgren. ??
zoietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bronze packs kopen en de gehele inhoud verkopen?
Mijn TP staat vol...
Om 18:30 is Spurs-United...quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga eten.Zometeen kan ik wel.
Geen clubs dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Om 18:30 is Spurs-United...
Op B drukken in het groene, ga maar oefenen in een skillgame.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe schiet je nou goed een penalty in, kan het na dat nieuwe systeem geintroduceerd nog steeds niet
Niet te lang je controller in een richting houden dan gaat hij gewoon mis.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe schiet je nou goed een penalty in, kan het na dat nieuwe systeem geintroduceerd nog steeds niet
Rondje, in het groen, met je stick richtenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Schiet in het rodequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Ajax - FC Twentequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:27 schreef BDIL het volgende:
Iemand voorspellingen vanavond Eredivisie ?
WIl je zo clubben, dan kom ik over 10 minquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:27 schreef BDIL het volgende:
Sana gaat inderdaad wel scoren tegen een back die beter is dan die geitenbreier bij Nac achterinquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ajax - FC Twente
4-0
2x Babel 1x Sana 1x De Jong
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ajax - FC Twente
4-0
2x Babel 1x Sana 1x De Jong
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee.. of mensen moeten nu kunnen?
Twente en Feyenoord gaan vandaag winnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:27 schreef BDIL het volgende:
Hij heeft ze erop staan en nu gaan die lurkers ze kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nu gaan alle lurkers op Lucio zoeken, hopelijk ben je klaar met dat handeltje
wie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sana gaat inderdaad wel scoren tegen een back die beter is dan die geitenbreier bij Nac achterin
Die Eddies Eleven heeft gewoon de nummer 2 en de nummer 4quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
4 miljoen trade profit nu al, hoe dan
Autobuyers
[ afbeelding ]
als ze nu de coins verkopen kunnen ze er flink wat voor vangenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Eddies Eleven heeft gewoon de nummer 2 en de nummer 4Maar ik denk dat mensen heel veel geld uit hebben gegeven.
Gewoon die wedstrijd kopen jongequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
Ik zit in Divisie 1en heb nog 1 wedstrijd over om kampioen te worden
Dit is allemaal overblijfsel van die tamper glitch. Autobuyers kunnen nooit zoveel profit maken, tenzij ze een Messi of Ronaldo voor 150c meerdere keren hebben opgepikt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
4 miljoen trade profit nu al, hoe dan
Autobuyers
[ afbeelding ]
Lolwat. Waarom? Als je 'm instelt op Zlatan <20k pikt ie 'm ook gewoon op. Doe dat bij 100 spelers en je hebt zo 4 miljoen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is allemaal overblijfsel van die tamper glitch. Autobuyers kunnen nooit zoveel profit maken, tenzij ze een Messi of Ronaldo voor 150c meerdere keren hebben opgepikt.
Ik zei vandaag tegen iemand dat je coins kan verkopen voor echt geld maar hij geloofde het nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
als ze nu de coins verkopen kunnen ze er flink wat voor vangen
kan makkelijk, vooral toen gisteren die webapp zo bout deed. Ik heb daaraan binnen een uurtje al 100K gemaakt zonder autobuyer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is allemaal overblijfsel van die tamper glitch. Autobuyers kunnen nooit zoveel profit maken, tenzij ze een Messi of Ronaldo voor 150c meerdere keren hebben opgepikt.
quote:
Is het waarschijnlijk dat Zlatan 4 keer voor minder dan 20k op de markt verschijnt en telkens wordt opgepakt door dezelfde autobuyer? (Serieuze vraag)quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolwat. Waarom? Als je 'm instelt op Zlatan <20k pikt ie 'm ook gewoon op. Doe dat bij 100 spelers en je hebt zo 4 miljoen.
Zo zit ik nu precies achter mijn computer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens weer gewonnen met mijn eredivisie team. Snap nog steeds niet hoe een team van 20k beter is dan 1 van 100k+
Mertens en Narsingh passeren gewoon elke verdediger wat eigelijk best onrealistisch is
Ik wil hem ook in een pack hebben, dan maak ik hem wel zelf 4-4-2. Waarom heb ik die van gisteren nou verkochtquote:
Ja spijt me zeer maar als ik naar de namen ga zoeken die vaak vorkomen in dit topic en ik blijf maar er naar zoeken en allemaal voor 1 prijs tja dan ben ik benieuwd hoe ik er winst uit moet gaan halen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die de topics doorlezen en nog geen winst kunnen maken
WTF, die is duur gek, ik denk 5k ofzo, wtf, 25k !!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook in een pack hebben, dan maak ik hem wel zelf 4-4-2. Waarom heb ik die van gisteren nou verkocht
Het gaat niet om de namen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:37 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja spijt me zeer maar als ik naar de namen ga zoeken die vaak vorkomen in dit topic en ik blijf maar er naar zoeken en allemaal voor 1 prijs tja dan ben ik benieuwd hoe ik er winst uit moet gaan halen!
Als jouw internet het toelaat is de kans aanwezig ja, zeker als je honderden spelers aanvinkt heb je echt elke dag wel wat spelers voor <20k die voor meer dan het dubbele gaan. Zelfs als je nog een paar keer verliest van een andere buyer. Dan kun je 'm trouwens ook nog zo instellen dat 'ie ze automatisch voor je verkoopt, dus er iets niets lastigs aan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het waarschijnlijk dat Zlatan 4 keer voor minder dan 20k op de markt verschijnt en telkens wordt opgepakt door dezelfde autobuyer? (Serieuze vraag)
Dinamo Zagrebquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef BDIL het volgende:
Dadelijk Dinamo Zagreb tegen Hajduk Split
Vergeleken met vorig jaar is zijn heading sterk verbeterd en toen was hij al heel goed. Nu speelt hij ook nog eens in de Championship. Dan nog is 25k te veel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WTF, die is duur gek, ik denk 5k ofzo, wtf, 25k !!!![]()
![]()
![]()
quote:
Lees de vorige 2 topics dan eens door. Iets met ballen en stadions.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:37 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja spijt me zeer maar als ik naar de namen ga zoeken die vaak vorkomen in dit topic en ik blijf maar er naar zoeken en allemaal voor 1 prijs tja dan ben ik benieuwd hoe ik er winst uit moet gaan halen!
Niet hatenquote:
gaat tie nog verder stijgen in prijs?, wat denk jij?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig jaar is zijn heading sterk verbeterd en toen was hij al heel goed. Nu speelt hij ook nog eens in de Championship. Dan nog is 25k te veel.
Ok ok en hoeveel spelers hou jij tegelijkertijd in de gaten want neem aan dat je niet alleen 1 speler in de gaten houdquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de namen.
Tip: zoek een speler die je tof vindt. Leer zijn prijs en kijk hoe de belangrijkste formaties het doen.
Koop alles op wat beneden een bepaalde grens zit, zodat je er nog winst op kan maken. Verkoop het voor meer. -> profit
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Reemi het volgende:
Gisteren gekocht voor 40500![]()
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan handelen, want dat is voor homo's.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ok ok en hoeveel spelers hou jij tegelijkertijd in de gaten want neem aan dat je niet alleen 1 speler in de gaten houd
Europa Leaguequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet hatenAjax naaide Dinamo Zagreb ook tegen Anderlecht in Europa League
Dat kan ik me bijna niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gaat tie nog verder stijgen in prijs?, wat denk jij?
Haha ja zover was ik nog wel! In ieder geval bedankt!! Iemand anders nog tips?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan handelen, want dat is voor homo's.
Ik zou het op maximaal 2 en misschien 3 spelers houden. Zorg er wel voor dat ze populair zijn, want anders heb je er nog niks aan.
Duurste vandaag was 2500 coins. Die ballen waren bijna net zo veelquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg geen ene kut uit die bronzen pakjes
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Europa League
Hier ging het om miljoenen.
waard*quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Ik heb Jervis ook al in me club staan, dus denk dat ik em wel ga gebruiken in me bronzen teamquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik me bijna niet voorstellenIk zou hem nu verkopen als je hem niet gaat gebruiken.
yolo tourequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Handel gaat lekker laatste paar dagen, snel even Yoyo toure en nani kopen
ben al heel de dag bezig sinds vanochtend, haha,quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Wel alweer 13K dmv bronzen pakjes gemaaktals ik dit elke dag even doe dan heb ik binnen no time een flink kapitaal!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben al heel de dag bezig sinds vanochtend, haha,
Tello op LMquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de openstaande plekken , budget laagGuardado dacht ik LM
Adrian ST? En Diego Alves heeft wel goede statsquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Chrome is poep. Firefoxquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom ik in chrome niet in kan loggen en in IE wel?
Chrome is gewoon kut jonguh.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom ik in chrome niet in kan loggen en in IE wel?
Guardado is denk ik de goedkopere optiequote:
Zijn ze beide duur ? Diego Alves bevalt mij swsquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Adrian ST? En Diego Alves heeft wel goede stats
nee niet echt geloof ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Guardado is denk ik de goedkopere optie
[..]
Zijn ze beide duur ? Diego Alves bevalt mij sws
daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
En dat met een gigantische kater, dus goed bezig Kevin
heb je nu 99 chem?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Mertens en Narsingh zijn echt overpowered, ik win nu gewoon echt alles met gemak terwijl ik met mijn oude team 5x op rij verloor![]()
Met 5-0 voorstaan in de 1e helft is bijna de norm geworden.
Probeer het. Dacht L2.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Anonymous61 het volgende:
ronaldo celebration
r1 2 keer omlaag rechter joystick
r2/l2 2 keer omlaag rechter joystick
?? wat is t nou
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Snelste bronze pack ooit
[ afbeelding ]
haha dat dacht je. die 25 chemistry verschil maakt alle verschil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
100, maar 25 verschil in chem maakt toch niet zoveel uit?
Best wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Jawel. Heel veel juist.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:58 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een flinke tradeprofitquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:59 schreef kilozout het volgende:
Ik denk dat iedereen aan het eten is, mijn spelers verkopen niet meer.
Momenteel veel meer plezier aan het traden dan het spelen zelf![]()
![]()
Een keer je cache leeggooien?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
traden is gewoon baas en geeft een goed gevoelquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:59 schreef kilozout het volgende:
Ik denk dat iedereen aan het eten is, mijn spelers verkopen niet meer.
Momenteel veel meer plezier aan het traden dan het spelen zelf![]()
![]()
Higuainquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook de hele dag aan het traden. Alleen fifa opgestart om met mn punten de tradepile uit te kunnen breidenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
traden is gewoon baas en geeft een goed gevoel, fifa 11 deed ik veel meer traden dan spelen, Fifa 12 al meer spelen maar nu vind ik traden echt weer leuk
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een flinke tradeprofit
Spelers een potje op de bank laten rusten, hoef je geen fitness kaarten te kopen. Die zijn erg duur. Slimste is om 2 elftallen te maken, met 1 elftal spelen en het andere elftal op de bankquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef Flashbag het volgende:
Even vraagje! Als ik een paar wedstrijden heb gespeeld zijn sommige spelers helemaal bekaf terwijl hun fitness nog wel rond de 85 is enzo. Moet ik dan weer fitness kaarten erin proppen of moet ik ze dan paar wedstrijden op de bank zetten?? ( sorry voor deze domme vragen maar tis mn eerste keer FUT deed voorheen alleen maar head to head)
Nee, moet je eigenlijk pas in februari doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij is dit niet het ideale moment om spelers te kopen
Want?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij is dit niet het ideale moment om spelers te kopen
Ik koop gewoon een squad fitness. Is nu een stuk goedkoper dan in 12. Een gouden gaat voor max 1k.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers een potje op de bank laten rusten, hoef je geen fitness kaarten te kopen. Die zijn erg duur. Slimste is om 2 elftallen te maken, met 1 elftal spelen en het andere elftal op de bank
Beter pas in september volgend jaar!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, moet je eigenlijk pas in februari doen.
Het mooie is dat die gouden 1k zijn en ik die bronze verkoop voor 2kquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een squad fitness. Is nu een stuk goedkoper dan in 12. Een gouden gaat voor max 1k.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, moet je eigenlijk pas in februari doen.
de prijzen lijken hoger dan vanochtend en ik word ook veel vaker overbodenquote:
Ja, da's uiteraard nog beter!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter pas in september volgend jaar!
Mensen denken dat die gouden duurder zijn dan de bronzen. Is misschien ook wel logisch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het mooie is dat die gouden 1k zijn en ik die bronze verkoop voor 2k
only op ps3 hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef RavioliPunch het volgende:
Loopt ineens mijn PS3 vast als ik voorsta met nog 5 minuten te gaan.
Ongelooflijk dit. Ik houd me echt in.
Eliaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Proxzor het volgende:
Ik heb een nederlandse LM nodig, iemand anders dan robben...
PS3quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef RavioliPunch het volgende:
elia of afellayquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Proxzor het volgende:
Ola John is je friend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Proxzor het volgende:
Waarom houdt je je in?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef RavioliPunch het volgende:
Robben is toch een RM?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Proxzor het volgende:
Ola John.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:07 schreef Proxzor het volgende:
Komen je verstandskiezen eindelijk door?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nieuwe Xbox ga ik sowieso halen. Ben PS spuugzat.
heel verstandig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nieuwe Xbox ga ik sowieso halen. Ben PS spuugzat.
Thanks! Ga ik even leuk silver team proberen te makenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers een potje op de bank laten rusten, hoef je geen fitness kaarten te kopen. Die zijn erg duur. Slimste is om 2 elftallen te maken, met 1 elftal spelen en het andere elftal op de bank
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt wel druk nu op de Xbox. Alleen Toefjes nog, dan hebben we echt een bazencommunity.
Geen reemi, dutchsl, gekkegerrit en nog een paar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt wel druk nu op de Xbox. Alleen Toefjes nog, dan hebben we echt een bazencommunity.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:09 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand een link geven naar de EA helpdesk?
Die heeft hier niets mee te makenquote:
Heet je zus mathijs? Chick with dick?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag ook wel Mathijs zeggen hoor
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:12 schreef kilozout het volgende:
Van Persie gekocht voor 75K. Als ik hem verkoop dan gaat er toch 5% naar EA?
ben je nu al aan het soppen of komt dat later pas?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heet je zus mathijs? Chick with dick?
Heb ik al gedaan, keek in mijn glazen bolquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ben je nu al aan het soppen of komt dat later pas?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
5% word van het verkoop bedrag afgetrokken ja, maar aan het einde van het jaar kan je bij de belastingdienst je coins terug declareren.
Probeer je geschiedenis enz eens te legen. Gewoon alles wat er word opgeslagen (cookies, geschiedenis, forumulieren) en dan opnieuw proberen. Dat wil nog weleens helpen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
Ik kom gewoon niet meer in de web app
Fuckers, stel je verkoopt de speler voor exact dezelfde waarde dan maak je nog verlies.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja er gaat 5% van het bedrag af
Tja, het is altijd zo geweest is denk ik om de markt beetje in balans te houden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Fuckers, stel je verkoopt de speler voor exact dezelfde waarde dan maak je nog verlies.
Een RB met 92 pace is beter dan de meeste RBs in het spel ook al is deze silver.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
leuk team, alleen jammer van die RB. Weten jullie daar een oplossing voor?
Veel rijst opeten dat lost het probleem wel op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
Oke dit is raar. Heb vanmidag een 2e acc aangemaakt op de xbox. Via de webapp kwam ik er 1 keer in., Had toen opdat account alles er voor 150c opgezet. Zodra ik uitlog en er weer in wil doet ie het niet meer. Maar mn hoofd account doet het dan ook niet meer. Pas als ik mn geschiedenis etc heb verwijderd kan ik weer inloggen op mn hoofdaccount.
http://www.futwiz.com/squad/47272quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand een leuk idee voor een team voor ongeveer 130 - 150k ?
En op je 2e acc?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
Oke dit is raar. Heb vanmidag een 2e acc aangemaakt op de xbox. Via de webapp kwam ik er 1 keer in., Had toen opdat account alles er voor 150c opgezet. Zodra ik uitlog en er weer in wil doet ie het niet meer. Maar mn hoofd account doet het dan ook niet meer. Pas als ik mn geschiedenis etc heb verwijderd kan ik weer inloggen op mn hoofdaccount.
Bale - Balotelli - Lennon/Walcotquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand een leuk idee voor een team voor ongeveer 130 - 150k ?
Als er veel mensen zijn, en die schieten een beetje op, kan ik ff 1 potje meedoenquote:
Heb je je hele team te koop gezet of?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Van -30k tot dit in een dag
En als je bijvoorbeeld Chrome/Firefox voor je 2e acc gebruikte en Internet Explorer voor je main?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zodra ik op dat acc inlog doen al mn accounts het niet meer.
Nee, alleen maar gehandeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je je hele team te koop gezet of?
Geven bij allebei hetzelfde effect. Zodra probeer in te loggen lockt hij mn accounts.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En als je bijvoorbeeld Chrome/Firefox voor je 2e acc gebruikte en Internet Explorer voor je main?
Dan ben je gewoon een baas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, alleen maar gehandeldHelemaal niets verkocht wat ik toen ik -30 had al had
Ja, op een paar ballen na dan
quote:
Je speler moet 9 chem hebben om optimaal te functioneren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Als je 100 chem hebt maakt het dan nog wel uit of spelers op de juiste positite staan? bv cam op CM?
Zou ik Bony ook kunnen vervangen met een andere spits uit een andere league als ik aan die 100 chem blijf zitten?
Ow shit ik sta op nummer 1quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Van -30k tot dit in een dag
Is het al bewezen dat 9 chem spelers beter presteren, dan bijvoorbeeld 6-8 chem spelers en dan gecompenseerd met manager chem?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je speler moet 9 chem hebben om optimaal te funcioneren.
Hé baas, we hebben de titel voor divisie 9 zonder 1x te verliezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je speler moet 9 chem hebben om optimaal te functioneren.
Hoe heb je dit gedaan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
En een hoop fok!kers vanochtend ook een stuk rijker gemaakt
Ballen/formaties/ bronze packsquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Bij welke fitness niveau begin je echt te merken dat de speler moe is? <80?
Ik speel met minimaal 90 fitness.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik bedoelde Fok!ers geholpenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ballen/formaties/ bronze packs
<90 welquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zelf doe altijd onder 80 fitness kaartje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik probeer al te wisselen als ik onder de 90 kom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ga tot de 80 fitness.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Mensen zeggen dat ze ballen moesten verkopen voor 2.4k, daar kom je uit jezelf niet opquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Fok!ers geholpen
Er is niet eens een LW Giovinco op de markt
2,4kquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze ballen moesten verkopen voor 2.4k, daar kom je uit jezelf niet op
Hij is van nature LF en op onnatuurlijke posities zoeken werkt niet, op LF zoeken dus en kijken of er een LW tussen staat..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Fok!ers geholpen
Er is niet eens een LW Giovinco op de markt
Hoe vind jij 4411 spelen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn nieuwe team, kostte me ongeveer 500k:
[ afbeelding ]
Ah oke Thanks. Op Ultimatedb staat LWquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is van nature LF en op onnatuurlijke posities zoeken werkt niet, op LF zoeken dus en kijken of er een LW tussen staat..
Had je niet beter 4-4-2 kunnen doen? Ik denk dat het kut gaat spelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe de fuck kom je aan 500kquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar vanochtend gingen ze voor belachelijke prijzenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2,4k? Op de ps3 gaan ze voor 500
Gewoon twee teams maken en het ene team bij de andere op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Bedankt, denk dat ik ook maar squad fitness ga kopen. Zeker voor 1k is het erg goedkoop en aangezien je spelers meer dan 1 wedstrijd rust nodig hebben voor 99 fitness..
Hoe kom je nu al aan 500K?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's toch beter. Vorig jaar was er geen enkele fatsoenlijk IF LB, behalve Marcelo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef wieisboos het volgende:
Al krijgt Vertonghen een IF is hij fucking LB
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand sopcast link voor United-Spurs?
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
6 losses erbij en een DNF van 0,50 terwijl ik nooit gequit heb.Ook geen disconnects..
dronken handelen, dronken spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
6 losses erbij en een DNF van 0,50 terwijl ik nooit gequit heb.Ook geen disconnects..
Nee, echt niet. Ik zei het gisteren al. Ik heb er ineens 6 losses bij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dronken handelen, dronken spelen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dronken handelen, dronken spelen.
30k maar? Ik zo'n 150kquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Dronken handelen.![]()
Gisteravond 30k verdiend om half 4 's nachts.
In een kwartier? Ik in de dagen ervoor trouwens zo'n 200k, maar dat terzijde.quote:
Uurtjequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In een kwartier? Ik in de dagen ervoor trouwens zo'n 200k, maar dat terzijde.
Jij bent wel een patsertje ofnie?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent wel een patsertje ofnie?
Toivonenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Simpel teampje, maar dit speelt zo heerlijk hè. Zoveel pace, zoveel power. Gegarandeerd rage quits
[ afbeelding ]
Is Tyton niet beter?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Simpel teampje, maar dit speelt zo heerlijk hè. Zoveel pace, zoveel power. Gegarandeerd rage quits
[ afbeelding ]
Hij is gewoon stoer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niets gezegdquote:
Ga jij naar C&T?quote:
Heb weinig andere dingen waarmee ik kan patsenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook geen boa van 30cm?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heb weinig andere dingen waarmee ik kan patsen
Mijne is maar 28 cmquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ook geen boa van 30cm?Kom op, je bent een FOK!ker of je bent het niet he
Direct had ik gehoord?quote:
We hebben wel heel veel Italianen in de Eredivisie dus moet makkelijk lukkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Zou Balotelli in mijn eredivisie team passen zonder dat ik chem verlies? of zou ik dan voor Van Persie/Huntelaar moeten gaan omdat die nog linken omdat ze nederlands zijn
Ik heb er 2quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wow, wtf. Quintero is hard aan het zakken.
Die vallen nog wel mee ja. Misschien dat ik ook even ga kijken, al ben ik nog redelijk lam van gisterenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Direct had ik gehoord?
Ga gewoon met wat vrienden daar heen, gewoon 1,5 uurtje oid. Dan komen ze bij mij fifa'en
Hoeveel is hij nu?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wow, wtf. Quintero is hard aan het zakken.
quote:
Stoereboi zijn Ozil. Duuh.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
120k te besteden en geen idee waaraan.
Gewoon investeren..quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Waar ben je gister geweest dan? Wie komen er nog meer, is gewoon leuk om even te gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die vallen nog wel mee ja. Misschien dat ik ook even ga kijken, al ben ik nog redelijk lam van gisteren
de helft en geen idee waaraanquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Die chemistry.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb Eto'o gekocht voor in de spits voor mijn eredivisie team
Mertens - Eto'o - Narsingh is iets van 270 pace bij elkaar
Nee, die markt is dood. Zo'n spijt dat ik er nu 2 heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In Quintero's zeker? [ afbeelding ]
.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb Eto'o gekocht voor in de spits voor mijn eredivisie team
Mertens - Eto'o - Narsingh is iets van 270 pace bij elkaar
Dit speelt volgens mij zo ruk hè!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Proxzor het volgende:
even mijn eredivisie team testen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |