tof hoorquote:
Nee, want huidige DJ van dienst is Coen, met een Cquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof hoor
ik zat me net te bedenken als die 2 van jou later bij 3fm als djs aan de gang gaan
dan heb je koen en sander 2.0
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof hoor
ik zat me net te bedenken als die 2 van jou later bij 3fm als djs aan de gang gaan
oow ja das waar maar toch vond het wel amuserendquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want huidige DJ van dienst is Coen, met een C
Coen met een C werkt nu bij 3fm. Leuke chille gast btw.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof hoor
Hellow.quote:
Nope meestal rond / op 14november wordt dat bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja das waar maar toch vond het wel amuserend
is er trouwens al bekend wie er in het glazen huis gaan?
mja ik had em vorig jaar gezien toen ik bij het glazen huis wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Coen met een C werkt nu bij 3fm. Leuke chille gast btw.
dat duurt nog wel effekes dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nope meestal rond / op 14november wordt dat bekend gemaakt.
Ik wil elk jaar naar het glazen huis, maar komt er nooit van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had em vorig jaar gezien toen ik bij het glazen huis was
erg tof omdat een keer te zien
Me too. Wie hopen jullie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat duurt nog wel effekes dus
ik ben benieuwd
ik was er vorig jaar voor het eerst er heenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wil elk jaar naar het glazen huis, maar komt er nooit van.
Ja vet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar voor het eerst er heen
en dit jaar gaan we met zijn allen
vanaf hier is het toch dichtbij
Hoi Murquote:
ekdom maar dat gaat em niet wordenquote:
Ja maar niet op den foon, dus wachten tot cryothic ze upload enzulksquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola, liefje, heb je nog meer foto's enzo?
De keer in breda(volgens mij 2008 of 2009) was ik er heen. Was maar 20min reizen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar voor het eerst er heen
en dit jaar gaan we met zijn allen
vanaf hier is het toch dichtbij
Okayquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar niet op den foon, dus wachten tot cryothic ze upload enzulks
Je klinkt net als een over enthousiast piemel vresend tiener meisje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
Ik vind Coen zoveel toffer zonder Sander.
dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De keer in breda(volgens mij 2008 of 2009) was ik er heen. Was maar 20min reizen.
Ekdom mag inderdaad niet, die heeft al drie jaar achtereen gedaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ekdom maar dat gaat em niet worden
ramon zou ik wel leuk vinden maar die zal wel met lantinga klusjesmannen doen
giel acht ik vrij groot dat ie gaat
annemieke zou ik ook wel leuk vinden
en timur deed het ook wel leuk vorige keer
Waarom piemel vrezend?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je klinkt net als een over enthousiast piemel vresend tiener meisje.
Ekdom wordt het idd niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
Hoe dat nou weer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wilde op m'n 13e al ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet nie, seks is iell toch? Vooral op jongere leeftijd?
stenders is ook wel lachen jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ekdom mag inderdaad niet, die heeft al drie jaar achtereen gedaan.
Ramon is nog geen prime time dj, die doet alleen 's nachts wat alleen.
Stenders zou me wel weer een keer tof lijken.
Stenders en corton gaan nooit meer in glazen huis.corton doet de reportages en stenders is gewoon een vent die dat allemaal veel te commerciel vind(worden)quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ekdom mag inderdaad niet, die heeft al drie jaar achtereen gedaan.
Ramon is nog geen prime time dj, die doet alleen 's nachts wat alleen.
Stenders zou me wel weer een keer tof lijken.
de sfeer alleen al is gewoon heel gezelligquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Tom_Joad het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid hoor maar waarom wil iemand naar een glazen huis kijken? Ik zie altijd massa's mensen om dat huis maar zie er totaal de zin niet van in om erheen te gaan.
Jammer dat Bert er niet meer is.. Bert en Guijs hadden van mij gemogenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe dat nou weer?
Ik krijg jeuk van Lantinga, vaak gewoon een irritant ventje.
Volgens mij niet, tegenwoordig.quote:
Corton moet ook gewoon die repo's maken. Zo indrukwekkend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Stenders en corton gaan nooit meer in glazen huis.corton doet de reportages en stenders is gewoon een vent die dat allemaal veel te commerciel vind(worden)
Ik heb toen nog wel even gewacht.quote:
Zoals Annie uit Community.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is echt zo dood zonde inderdaad, van Bert.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer dat Bert er niet meer is.. Bert en Guijs hadden van mij gemogen
Denk je nou echt dat de evolutie zo snel werkt?quote:
Oh, nog niet thuis dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst maar eens uit de file geraken
Alison Briequote:
Arnhem al uit?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst maar eens uit de file geraken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, nog niet thuis dus?
Dan ga ik eerst eten
Vla als toetje
Annemieke gaat er sowieso niet in.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ja ik had een week of 2 geen ochtenden gewerkt, toen opeens hoorde ik dat z'n laatste dagen eraan kwamen.. Zonde wel.. Vond 'm geniaal met z'n zogenaamde gepruts in de ochtendquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is echt zo dood zonde inderdaad, van Bert.
Ik had ook maar half meegekregen dat ie wegging, en opeens zat ik naar zijn laatste uitzending te luisteren.
Hoe bedoel je? Ik zeg alleen dat meisjes steeds vaker, eerder seks willen. Ontmaagd worden op 13/14 is voor meiden geen uitzondering ... Heeft verder niks met evolutie te maken, eerder met de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de evolutie zo snel werkt?
Volgens mij werd er vroeger een stuk vroeger geneukt.. Kijk maar naar mohammed met zijn 8 jarige bruid ofzo.
hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Annemieke gaat er sowieso niet in.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh toch wel *haalt weer adem*
aaah oke ja dan word et em inderdaad nietquote:
Ik heb Bert nog gesproken waarom hij wegging. Hij is wel heel verstandig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is echt zo dood zonde inderdaad, van Bert.
Ik had ook maar half meegekregen dat ie wegging, en opeens zat ik naar zijn laatste uitzending te luisteren.
Want in de huidige maatschappij is er een beter klimaat om vroeger seks te hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zeg alleen dat meisjes steeds vaker, eerder seks willen. Ontmaagd worden op 13/14 is voor meiden geen uitzondering ... Heeft verder niks met evolutie te maken, eerder met de maatschappij.
Die is dan net bevallen of hoogzwanger.quote:
Geen beter klimaat, maar eerder gepush van omgeving, vooral klasgenoten/vrienden..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want in de huidige maatschappij is er een beter klimaat om vroeger seks te hebben?
Weetje dat is mijn punt.. Ik geloof er geen snars van dat we allemaal zoveel losbandiger zijn als vroeger.
Jij begrijpt.quote:
Dat weet ik niet meer precies.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Bert nog gesproken waarom hij wegging. Hij is wel heel verstandig.
Er is wel een vrijere, seksuele moraal. Misschien dat mensen het vroeger meer stiekem deden of zo, maar de normen en waarden zijn wel iets verschoven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want in de huidige maatschappij is er een beter klimaat om vroeger seks te hebben?
Weetje dat is mijn punt.. Ik geloof er geen snars van dat we allemaal zoveel losbandiger zijn als vroeger.
Zeker. Zij is echt wel lekker.quote:
Ook daar geloof ik niet inquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen beter klimaat, maar eerder gepush van omgeving, vooral klasgenoten/vrienden..
Als je de verhalen mag geloven deed iedereen het overal met iedereen, in de seventies.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is wel een vrijere, seksuele moraal. Misschien dat mensen het vroeger meer stiekem deden of zo, maar de normen en waarden zijn wel iets verschoven.
Zijn we ook niet. Maar de grenzen zijn nu gewoon veel verder opgeschoven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar komt het ook vandaan, uit de seventies. Maar als ik kijk naar de jaren '50, zie ik toch wel een groot verschil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je de verhalen mag geloven deed iedereen het overal met iedereen, in de seventies.
Ik denk voornamelijk dat de hoeveelheid berichtgeving enorm omhoog is gegaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is wel een vrijere, seksuele moraal. Misschien dat mensen het vroeger meer stiekem deden of zo, maar de normen en waarden zijn wel iets verschoven.
Als ik het moet geloven van de generatie anticonceptie pil waren ze toendertijd een stuk losbandiger met seks als nu.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef MissExpert het volgende:
Zo people. Ik ben komende uren weg. Bier en tieten...ohnee bier en strand en vuur. Tot vannacht. Daaag
Hij wild een "normale" baan om een gat in z'n cv te vullen ofzo..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.
Hij had het radiomaken toch helemaal gehad? :
Ik heb daar geen idee van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar komt het ook vandaan, uit de seventies. Maar als ik kijk naar de jaren '50, zie ik toch wel een groot verschil.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je de verhalen mag geloven deed iedereen het overal met iedereen, in de seventies.
Onafhankelijk van elkaar hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik het moet geloven van de generatie anticonceptie pil waren ze toendertijd een stuk losbandiger met seks als nu.
Op wat baseer je het? Ik zie nooit cijfers, en ik zie nooit iemand iets met cijfers beargumenteren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn we ook niet. Maar de grenzen zijn nu gewoon veel verder opgeschoven.
Hij wou zijn toekomst veilig stellen door gewoon weer lasser te worden. In plaats van het onzekere bestaan als jock.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.
Hij had het radiomaken toch helemaal gehad? :
Have Funquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef MissExpert het volgende:
Zo people. Ik ben komende uren weg. Bier en tieten...ohnee bier en strand en vuur. Tot vannacht. Daaag
goeie avondquote:
Ah, zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wou zijn toekomst veilig stellen door gewoon weer lasser te worden. In plaats van het onzekere bestaan als jock.
Cryo met de kids opgescheept en tussen de tribunes gedoken denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie uitgespookt?
[..]![]()
wat denken jullie slecht van mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cryo met de kids opgescheept en tussen de tribunes gedoken denk ik
Ik zie jou ook niks met cijfers beargumenteren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op wat baseer je het? Ik zie nooit cijfers, en ik zie nooit iemand iets met cijfers beargumenteren.
We zitten wel heul dicht bij de waarheid is 't niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat denken jullie slecht van mij![]()
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat denken jullie slecht van mij![]()
Zou jij wel willen weten héquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie uitgespookt?
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |