TS is 16 en zit nog op school, jij woonde toen vast al wel op jezelf en mocht alles doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef jagga het volgende:
lol
ts is woont nog thuis en beslist niets in der eigen leven
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef jagga het volgende:
lol
ts is woont nog thuis en beslist niets in der eigen leven
Dat zijn ze toch ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef msacras het volgende:
Komen die mensen die zichzelf ouders noemen
O really?quote:Het feit dat we met 7 mensen waaronder 2 jongens van boven de 18 gaan helpt blijkbaar niks.
nee ik woonde ook nog thuis, maar ja bij zoiets kon ik doen en laten wat ik wilde.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:31 schreef msacras het volgende:
[..]
TS is 16 en zit nog op school, jij woonde toen vast al wel op jezelf en mocht alles doen.
Nou dat is dan heel fijn, maar dat zegt iets over jouw ouders en niet over jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:31 schreef jagga het volgende:
[..]
nee ik woonde ook nog thuis, maar ja bij zoiets kon ik doen en laten wat ik wilde.
huh, je moet het huis uit na 12 uur ??quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag vanavond niet na twaalven thuis zijn van mijn moeder
Ik bedoelde thuiskomen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:33 schreef blek het volgende:
[..]
huh, je moet het huis uit na 12 uur ??
het verschil is dat jij zelfs je centen niet terug krijgt, nadat je toestemming hebt gevraagd/gekregen en ineens omdat het buiten bewolkt is mag je niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat is dan heel fijn, maar dat zegt iets over jouw ouders en niet over jou.
Gedaan, willen ze niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef DeRakker. het volgende:
Zeggen dat ze de 17.50 terug moeten geven omdat ze er eerst wel mee instemde en nu het geld kwijt bent geraakt doordat het toch niet mag.
Klopt en dat is de fout van mijn ouders, en ik heb ook aangegeven dat dat aan hun ligt en dat het vervelend is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef jagga het volgende:
[..]
het verschil is dat jij zelfs je centen niet terug krijgt, nadat je toestemming hebt gevraagd/gekregen en ineens omdat het buiten bewolkt is mag je niet meer.
2 opties:
dat doen wat je moet doen om je geld terug te krijgen
of
toch gaan en er schijt aan hebben
De één is homo en de ander heeft al een vriendin (wat weer een goeie vriendin van mij is die ook meegaat), maar ik zal er aan denken!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef blek het volgende:
Zeg dat je condooms meeneemt en het dus wel veilig is met die 2 18 jarige hormoonbommen.
Je vader zal direct blij instemmen en je de volgende ochtend wel komen ophalen achter holland spoor
Vraag waarom ze het niet veilig vinden.quote:
je bent 16 hé ? hoe krijg je het voor elkaar om tegen je ouders te zeggen dat je iets "vervelend" vindt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt en dat is de fout van mijn ouders, en ik heb ook aangegeven dat dat aan hun ligt en dat het vervelend is.
Optie 1 ben ik mee bezig, maar lukt nog niet. Ik zat ook aan optie 2 te denken, maar dit gaat wel moeilijk worden en waarschijnlijk huren ze dan de ME in om me terug te halen.Dus nu ga ik werken aan optie 3, er voor zorgen dat ik toch mag zodat ik én een chille avond heb én geen 17,50 heb weggegooid.
Je had niets moeten vertellen over die 2 jongens boven de 18. Daardoor werden ze bang want omdat jij zo lovend over hen sprak, zouden ze je misschien wel dubbel penetreren met zijn tweetjes. Wees je ouders dankbaar!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef msacras het volgende:
Vrijdag 5 oktober zou ik naar een feest gaan in Den Haag (championsound in Paard v Troje voor de kenners onder ons), dus ik vroeg toestemming aan ouders en het mocht. Mooi! Dus ik voor 17,50 een kaartje kopen en blij zijn. Komen die mensen die zichzelf ouders noemen vandaag zeggen dat ze niet willen dat ik ga omdat ze me te jong vinden en het niet veilig vinden. Het feit dat we met 7 mensen waaronder 2 jongens van boven de 18 gaan helpt blijkbaar niks. Ook weigeren ze me dan 17,50 terug te betalen. Tips om ze toch over te halen/ze het leven zo zuur mogelijk te maken zijn welkom.
Klacht: 17,50 weggegooid dankzij ouders.
Ja, dat ze hem vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat is dan heel fijn, maar dat zegt iets over jouw ouders en niet over jou.
Nouja... m'n moeder een kuthoer noemen werkte ook niet zo goed dus deze keer probeerde ik het op te lossen met diplomatie. Werkte ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:40 schreef jagga het volgende:
[..]
je bent 16 hé ? hoe krijg je het voor elkaar om tegen je ouders te zeggen dat je iets "vervelend" vindt?
nooit geleerd te rebelleren tegen je ouders? trantrum-pje erbij misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |