Hoezo weggooien? Terugbrengen naar de winkel en je geld terughalen. Kun je een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:34 schreef Ludd het volgende:
Gelukkig niet.
Ik zit nu in dubio. Ik heb ongeveer drie kwart van de verpakking opgegeten. Vind het zonde om de rest weg te gooien. Als ik ik er ziek van zou worden, is het kwaad toch al geschied toch? Of is het theoretisch mogelijk dat alleen de de onderste plakjes besmet zijn?
Tip: wel even de codes opschrijven en meenemen naar de winkelquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:47 schreef k_man het volgende:
Hoezo weggooien? Terugbrengen naar de winkel en je geld terughalen. Kun je een nieuwe kopen.
Ik heb hem inmiddels op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo weggooien? Terugbrengen naar de winkel en je geld terughalen. Kun je een nieuwe kopen.
Ja, op de achterzijde.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:49 schreef k_man het volgende:
De codes staan op de verpakking, toch?
Ik bedoel dus dat je de opgeschreven codes in de winkel kunt vergelijken met de codes op de verpakking en dus een verpakking met een andere code kunt pakkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:49 schreef k_man het volgende:
De codes staan op de verpakking, toch?
AH he? Oplichters!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:52 schreef k_man het volgende:
Je denkt dat ze de besmette verpakkingen gewoon blijven verkopen?
Ik wist het niet; enlighten me pleasequote:Op zaterdag 29 september 2012 16:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets onderbuik, ik eet namelijk geen zalm, hahahihihoho
De ah is gewoon koning onder oplichting, afpersingen en uitbuiten van klanten, iedereen weet dit.
Lees je geen kranten dan? Het is wekelijks in het nieuws. Zaterdagbijlage, pagina 4, rechtsbovenaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist het niet; enlighten me please
In de verpakking zit gelukkig geen salmonella maar die smaakt wel wat droog.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:34 schreef Ludd het volgende:
Ik zit nu in dubio. Ik heb ongeveer drie kwart van de verpakking opgegeten.
Ow, vandaar. Ik lees altijd alleen de oneven pagina'squote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Lees je geen kranten dan? Het is wekelijks in het nieuws. Zaterdagbijlage, pagina 4, rechtsbovenaan.
Dan draai je de krant even om, is het pagina 3, linksonderaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, vandaar. Ik lees altijd alleen de oneven pagina's
Damn jij bent slimquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan draai je de krant even om, is het pagina 3, linksonderaan
Neu, kinderen van Fok!kers hebben niks van mij te vrezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef k_man het volgende:
En wat heb jij gegeten? Bijdehandjes?
Met de zondagskrant?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn jij bent slim
Thnx; ga het morgen proberen
Als je de zaterdagbijlage wilt lezen welquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem die van zaterdag. Zou dat uitmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |