Oh nee, ik heb ook nergens gezet dat ik het een schoft vind. Ik vind het gewoon apart, that's all.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet zo de wereld in tetteren, maar dat maakt hem toch geen schoft? Hooguit wat (al dan niet gespeeld) naïef. Of misschien is-ie wel écht in de wolkjes. Nou, ik vind het prima.
quote:Ruud Gullit gezicht website vreemdgangers van onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit was afgelopen weekend te zien op een spandoek van een datingsite voor mensen met een relatie.
De website VictoriaMilan.nl had het doek aan een brug op het Westergasfabriekterrein gehangen. De tekst naast Gullits hoofd: 'Hoi Ruud.' 'Hoi...' 'Nieuwe vriendin?' 'Klopt...' 'Tot binnenkort ;-)'
Gullit, die nietsvermoedend rondliep op een evenement op het terrein, kon er wel om lachen. "Je bent een publiek figuur dus alles kan en alles mag. Ik heb er niet zoveel problemen mee," aldus de oud-voetballer.
Ruud, die afgelopen zomer brak met Estelle Cruijff, is weer verliefd. "We hebben het heel leuk samen. Mijn Margaritha en ik", maakte hij vorige week nog via Twitter wereldkundig.
Wát doet Ruud?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef zouzou het volgende:
maar nu Ruud doet het zelfs dan Badr Hari,
Oh,ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef Ole het volgende:
Sorry zouzou maar ik begrijp écht niet wat je nu wil zeggen
Dat heb je gehoord van wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:52 schreef zouzou het volgende:
[..]
Oh,ok.
Ik bedoel dat Badr hari zal ook juridisch stappen nemen tegen een Amerikaanse reclame
over geweld ...badr Hari naam ..op een capuchon.
toen veel mensen hebben kritieke gegeven,(ik heb gelezen..) dat Badr Hari moet zijn mond houden etc....
Nu doet het Ruud ook over juridisch stappen omdat zijn naam staat op een dating reclame...
bij Ruud iedereen vind het normaal, zie andere topic badr Hari.
En nog een paar dag dan is Badr Hari vrij.
Rustig ,dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wát doet Ruud?
Zijn hoogzwangere vriendin in de steek laten?
Iemand die naar hem keek in elkaar slaan?
Wat bedoel je?
Maar zouzou, volgens mij valt het wel mee met de reacties op Badr' s juridische stappen naar aanleiding van die reclame? Het lijkt er soms op alsof je een hetze tegen je idool wilt zien..quote:Ruud Gullit onderneemt stappen tegen datingsite van onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit onderneemt stappen tegen de datingsite die zijn naam en foto heeft gebruikt voor commerciële doeleinden.
De oud-voetballer liep afgelopen weekend nietsvermoedend rond op een evenement toen hem werd verteld dat er buiten een spandoek van een datingsite voor vreemdgangers hing met zijn foto erop.
Gullit gaf in een eerste reactie aan hier geen problemen mee te hebben, totdat hij erachter kwam dat de spandoek werd gebruikt voor commerciële doeleinden. "Dit is allemaal heel misleidend. Natuurlijk geef ik hier geen toestemming voor en wens hier niet mee geassocieerd te worden," vertelt Gullit aan De Telegraaf.
"Ik onderzoek nu de juridische mogelijkheden", schrijft de oud-voetballer op Twitter.
Ja ,precies, Estelle is een keer naar zoveel tijd vreemde gegaan,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Ok, Ruud heeft dus ongeveer een maand of 2 na de aankondiging van de scheiding (na een huwelijk van 12 jaar!) een nieuwe vlam opgedoken en niemand vindt dit te snel? Ik kan me echt niks voorstellen bij zo snel omschakelen naar een ander. Dat vond ik bij Estelle al dom, maar bij hem net zo.
Er zijn wel kinderen bij betrokken die nog amper bekomen zijn van de schrik dat papa en mama niet meer samen zijn! En mama's nieuwe vriend zit al een tijdje in de cel dus ik denk dat ze liever iets meer rust in hun leven hadden gehad, dan ook meteen weer een nieuwe vrouw bij papa op de bank.
Ook blijf ik me verbazen dat mannen blijkbaar vreemd mogen gaan bij de vleet zonder dat het ze echt aangerekend wordt en dat als een vrouw als Estelle op een niet zo'n nette manier een einde aan haar huwelijk maakt, ze met de grond gelijk gemaakt wordt.
Vergeet niet dat zijn moeder ook met Daphne belt. Dat maakt het geoorloofd om over je kind te praten alsof het niks meer dan een ongelukje is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:03 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, als je maar keurig je alimentatie betaalt dan mag je verder een lakse klootzak zijn.
Als een moeder geen alimentatie hoeft dan mag ze haar kind ook bij de vader weghouden?
Wat een kul-redenering, "ze kreeg geld voor de baby..." alsof het een cadeautje is.
Zoals het ook Ruuds leven is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja ,precies, Estelle is een keer naar zoveel tijd vreemde gegaan,
ze mag ook, of is een goede keuze of een slecht..dat is ook haar leven.
zo is het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Zoals het ook Ruuds leven is.
Ik vind het allebei snel maar dat moeten ze vooral zelf weten..
Waar wordt Ruuds vreemdgaan goedgepraat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Ok, Ruud heeft dus ongeveer een maand of 2 na de aankondiging van de scheiding (na een huwelijk van 12 jaar!) een nieuwe vlam opgedoken en niemand vindt dit te snel? Ik kan me echt niks voorstellen bij zo snel omschakelen naar een ander. Dat vond ik bij Estelle al dom, maar bij hem net zo.
Er zijn wel kinderen bij betrokken die nog amper bekomen zijn van de schrik dat papa en mama niet meer samen zijn! En mama's nieuwe vriend zit al een tijdje in de cel dus ik denk dat ze liever iets meer rust in hun leven hadden gehad, dan ook meteen weer een nieuwe vrouw bij papa op de bank.
Ook blijf ik me verbazen dat mannen blijkbaar vreemd mogen gaan bij de vleet zonder dat het ze echt aangerekend wordt en dat als een vrouw als Estelle op een niet zo'n nette manier een einde aan haar huwelijk maakt, ze met de grond gelijk gemaakt wordt.
De aankondiging van de scheiding was in juni, het is nu oktober.... op mijn kalender is dat 4 maanden later maar als ik de verkeerde kalender heb dan hoor ik dat graag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Ten eerste mogen mannen natuurlijk ook niet vreemd gaan, volgens mij vindt niemand dat. Anders graag citaten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Er werd hier gezegd dat hij al 3 maanden verkering met z'n nieuwe vlam heeft, dat is in mijn berekening 1 maand na de aankondiging. Maar zelfs al hebben ze net een paar weken wat, 4 maanden nadat bekend wordt dat je gaat scheiden na 12 jaar huwelijk is toch belachelijk snel voor een nieuwe relatie???quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De aankondiging van de scheiding was in juni, het is nu oktober.... op mijn kalender is dat 4 maanden later maar als ik de verkeerde kalender heb dan hoor ik dat graag.
Estelle kondigde een week na de aankondiging van haar scheiding de verse verkering al aan, dan heeft Ruud er toch even 18 keer zo lang over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |