SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Kan je dat wel zelf danquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je wel eens vastgezeten op het bootscreen?
Heb mijn XE net geroot, en Cyanogen geflashed via CWM, maar hij blijft vast zitten op het bootscherm.
Nee, nooit gehad. Teruggooien naar stock en dan opnieuw proberen? Heb je een stable build?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je wel eens vastgezeten op het bootscreen?
Heb mijn XE net geroot, en Cyanogen geflashed via CWM, maar hij blijft vast zitten op het bootscherm.
Ja heb een stable build genomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad. Teruggooien naar stock en dan opnieuw proberen? Heb je een stable build?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MICHAS KAN DIT NIET ZELF SNAP JE DIT DAN NIET!!!!
Heb je sowieso niet S-Off gedaan toen je ging rooten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja heb een stable build genomen.
Lijkt erop dat ik hem eerst weer moet S-offen en SuperCID moet writen...
Je kunt zeggen dat je wil, maar ajax loopt gewoon niet lekker, soms mooie stukjes voetbal maar helaas niet echt stabiel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax had overigens geen moeite met RKC Teun dat was PSV
Nopequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je sowieso niet S-Off gedaan toen je ging rooten?
Ajax was tegen ADO slecht maar had ook erg veel pech anders ga je met 3 punten naar huis. Twente heeft tegen het rechter rijtje gespeeld en gewonnen. Maar ook onterecht zoals tegen VVV en vorige week met die onterechte penalty's. Twente wordt overschat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat je wil, maar ajax loopt gewoon niet lekker, soms mooie stukjes voetbal maar helaas niet echt stabiel.
Ik draaide na een tijdje ook MIUI op mijn Desire, erg fijne ROMquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef Michhas het volgende:
Fuck it Piet, ik kijk wel of ik MIUI kan flashen en of die wel opstart.
Potje fifa zo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm het gaat over voetbal, dan kom ik straks wel terug hoor
Over een uurtje ben ik er welquote:
Gewoon buddy eraf, en ander stuurtje en dan fenders kopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef Bozz187 het volgende:
teun ik ga hem alleen fixen niet choppen of bobben, want ik kan niet lassen, en heb geen zin om met het frame te kloten, moet alleen de electra vervangen en daarna gaat ie naar mijn zus toe
Net zoals de afgelopen paar jaar..quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
NBA.2K13.XBOX360-iMARS
Al ga je die zeker ook niet kopen Zjozzzzzzzzzz ?
Wel een dilemmaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon met me handen af doen.![]()
haha ja plus mijn zus wil volgens mij geen bobber hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon buddy eraf, en ander stuurtje en dan fenders kopenDan heb je best al leuk ding.
Maar als ie toch weggaat heeft weinig zin natuurlijk.
Ik zit zelf ook beetje te kutten met wat ik nu wil kopen, ergens wil ik K75 of 100 lekker tour ding, maar een klassieker is gewoon ook leuk
En ja andere leuke motoren zijn gewoon te duur
Nee, ik denk dat het eerste wat ik haal iets moet zijn dat van af begin al meteen te berijden is en maar kleine dingen hoef te doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja plus mijn zus wil volgens mij geen bobber hebben
maar is voor jou niet [ afbeelding ]
naar dit maken niet wat
[ afbeelding ]
aah oke,quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het eerste wat ik haal iets moet zijn dat van af begin al meteen te berijden is en maar kleine dingen hoef te doen.
Lekker voor je, mietje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen stem meer over, klink als een zware shagroker
Nigga, je hebt smaak.quote:
Nee, dat heb jij.quote:
Waar kan ik die vinden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij.
Check mn laatste mix voor meer zulk muziek.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat dit jouw handen zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/#/wa(...)feature%3Dplcp&gl=NL
En anders www.youtube.com/djryansilva
Mobiel enzo.
Nee, die heb ik geleend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat dit jouw handen zijn?
Goed bezig! MIUI krijgt wel ongeveer elke week een update,dat je het weetquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef Michhas het volgende:
Pieter! Hij doet het
CM9 verwijderd en SuperMIUI geflashed, die werkt wel![]()
Edith Piaf-stem van 3 pakken Gauloises zonder filter per dag,sensueel hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen stem meer over, klink als een zware shagroker
Mag ook wel, wifi wil niet aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig! MIUI krijgt wel ongeveer elke week een update,dat je het weet
Oh, daar had ik nooit last van. Maar dat was op de Desire, dat zal sowieso een compleet andere ROM zijn. Verder kom je nog wel eens Chinese teksten tegen, zijn ze vergeten te vertalen. Of een mix van Engels en Chinees. Ik had trouwens MIUI-NL, de Nederlandse variant.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag ook wel, wifi wil niet aanBekende bug.
Dat haat ik van custom roms. Er is altijd wel iets dat het niet doet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag ook wel, wifi wil niet aanBekende bug.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nooit last van. Maar dat was op de Desire, dat zal sowieso een compleet andere ROM zijn. Verder kom je nog wel eens Chinese teksten tegen, zijn ze vergeten te vertalen. Of een mix van Engels en Chinees. Ik had trouwens MIUI-NL, de Nederlandse variant.
Ja dat vind ik ook jammer. Het is gewoon even zoeken naar degene die het beste bij je past denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat haat ik van custom roms. Er is altijd wel iets dat het niet doet.
Vaak wel. Alhoewel Cyanogen erg goed werkte moet ik zeggen. Ik heb bij mijn One X trouwens nog geen behoefte gehad aan een custom rom, werkt stock al erg fijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat haat ik van custom roms. Er is altijd wel iets dat het niet doet.
Viper schijnt inderdaad leuk te zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Nu deze aan het flashen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671547
Lees er mooie dingen over
[..]
Ja dat vind ik ook jammer. Het is gewoon even zoeken naar degene die het beste bij je past denk ik.
*Gaat nu kijken*quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Viper schijnt inderdaad leuk te zijnHeb je anders LeeDroid wel eens gekeken?
Like i give a shit?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Net zoals de afgelopen paar jaar..
Maar hou je vooral bezig met welke spellen ik wel en niet koop
Natuurlijk nick.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Like i give a shit?
maar goed, het is duidelijk wie de tampon in heeft
Oke Zjozzquote:
Heb op de xbox zo'n game gehad, maar vond niet zo super. Heb in ocarina of time meer uren in het vissen gestokenquote:
Dat is net zoiets als Big Game Hunting van Cabala, of hoe heet dat ook alweerquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb op de xbox zo'n game gehad, maar vond niet zo super. Heb in ocarina of time meer uren in het vissen gestoken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Big Game Hunting van Cabala, of hoe heet dat ook alweerBeetje in het bos rondsluipen en herten afknallen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh
Nou weet ik niet meer wat ik wilde vragenSorry man
Ja ik heb er ook nog 1tjequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha z'n game had ik Vroeger ook, fucking awesome
Check dit danquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh
Nou weet ik niet meer wat ik wilde vragenSorry man
Die demo staat wel op livequote:
Denk het niet, omdat er een wii controller inzitquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Kan je er ook echt die gun bijkrijgen op de Xbox?
Voor zover ik weet wel, je krijgt een melding. Kan sowieso via Wifiquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja! Ik weet het weer.
Update MIUI automatisch?
Ja dat is dus het probleem, enige dat niet werkt is Wifiquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, je krijgt een melding. Kan sowieso via WifiEn anders via softwareupdate, dat zit wel ergens
Dit geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, enige dat niet werkt is Wifi
En ik ben vergeten een backup te maken, dus ik kan nu niet meer terug naar Stock (of ik moet een RUU/Stock Rom flashen)
Btje flashen, dit, dat!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, enige dat niet werkt is Wifi
En ik ben vergeten een backup te maken, dus ik kan nu niet meer terug naar Stock (of ik moet een RUU/Stock Rom flashen)
Kan ik wel even proberen, lijkt er alleen op dat deze bedoeld is voor ICS.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=21406675
Heb jij geen ICS?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan ik wel even proberen, lijkt er alleen op dat deze bedoeld is voor ICS.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echte bazen draaien gewoon nog 2.3.6.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
Zoveel goodness in een post, this must be your best birthday eveeeeer!
Drank!quote:
symbian is nog steeds de beste man dat kun je niet ontkenenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stabieler dan dat wordt het niet.
Waarom ben ik niet uitgenodigd voor dit feestmaal?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Pixell het volgende:
beste topic verjaardag ooit
Straks lekker eten, bereid door moi!
Varkenshaasje met roomsaus en champignons, aubergine met tomaat/basilicum en mozerella/parmezaan, en wat aardappel duschesse erbij
Hoezo uiteten als je het zelf ook kan
True.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
symbian is nog steeds de beste man dat kun je niet ontkenen
Nice, en vanavond knetterhard zuipen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef Pixell het volgende:
beste topic verjaardag ooit
Straks lekker eten, bereid door moi!
Varkenshaasje met roomsaus en champignons, aubergine met tomaat/basilicum en mozerella/parmezaan, en wat aardappel duschesse erbij
Hoezo uiteten als je het zelf ook kan
Dont hate op Bieber, mooie lul met muzikaal talent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
Nou als ik uitgenodigd was voor je feestje had ik het volgende kado voor je gekocht!
http://www.bol.com/nl/p/b(...)t_1_1000004012288191
Is wel tof hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check dit dan![]()
Beetje rondlopen, beetje beren, leeuwen, neushoorns, gazelles quickscopen
Kerel ook echt zeggen: "Oh wait, I'm not allowed to show you animals who get shot. So here's a trailer from my most famous misses"![]()
Heb de volledige gamequote:
Die gun niet, wel een anderequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Kan je er ook echt die gun bijkrijgen op de Xbox?
Potentieel interessant om te spelen tijdens een avond zuipenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die gun niet, wel een andere
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Potentieel interessant om te spelen tijdens een avond zuipen
Ik ben gewoon helderziend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
wat is dit nou weer voor een voetbal gezeik
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer fun
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eerste playthrough van BL2 uitgespeeld.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd voor dit feestmaal? [ afbeelding ]
Pics van het voedsel voordat het genuttigd wordt!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg goed te doen!
jij hebt geen levenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eerste playthrough van BL2 uitgespeeld.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg goed te doen!
Gekomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg goed te doen!
vraag dat aan Mr Tacoquote:
gooby plsquote:Op zondag 30 september 2012 03:16 schreef KoningStoma het volgende:
Iemand opzoeken op facebook en hem vervolgens allemaal debiele "memes" sturen met bijdehante opmerkingen komt niet eens in de buurt van hacken.
Nick, ik wil niet dat je je bezighoudt met zulke bagger.
quote:Op zondag 30 september 2012 09:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Set besteld trouwens, nog een goedkopere winkel gevonden
Stoma zei bal en messiquote:Op zondag 30 september 2012 09:19 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom neemt elke speler de bal aan alsof die gehandicapt is zelf een messi neemt 6 van de 10 ballen fout aan
Eh ok, nog een keer mijn verlanglijstje dan:quote:
Maar hij is zo mooiquote:
kaap ze allemaal bob!quote:Op zondag 30 september 2012 13:17 schreef Pixell het volgende:
Blijkbaar worden er codes voor Borderlands vrijgegeven op twister voor die lootchest
klopt, Ajax is er echt overheen gewalstquote:Op zondag 30 september 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente heeft wel batta gekregen gisteren wat een sneu team is dat zeg
Kan niet, zit in de auto naar steenwijk, lekker hockeyenquote:
haha, mooi toch gewoon lekker spammen met je telefoon in de autoquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kan niet, zit in de auto naar steenwijk, lekker hockeyen
Oftewel hele dag in de auto zitten om straks tegen een stel kneuzen te hockeyen
Twente verdiende helemaal niets eerste goede tegenstander en ze gaan af.quote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, Ajax is er echt overheen gewalstmaar ff serieus het had beide kanten op kunnen gaan, beide teams geen goede wedstrijd
Had niet verwacht dat je objectief kan zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente verdiende helemaal niets eerste goede tegenstander en ze gaan af.
Wedstrijd kon beide kanten op gaan, en nu valt een leuk afstandschotje erin.quote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je objectief kan zijn.
Maar kansen waren aan beide kanten groot en het had net zo makkelijk 0-0 kunnen blijven of 0-1 dus als je de wedstrijd nog een keer zonder ajax bril ziet zul je dat zien, maar als je dat niet wil zien weet ik ook wel genoeg.
Was opzich leuke wedstrijd en ajax heeft gewoon gewonnen, maar van vernedering of slachting kan je niet spreken. Ben wel benieuwd hoe het was gegaan met minder blessures.
Stanley Messi is het hier niet mee eensquote:Op zondag 30 september 2012 15:33 schreef Rossdale het volgende:
6 van de 10 messen zorgen voor gehandicapte ballen
Hij verveelt zich gewoon.quote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossje, heb je een drankje gedaan?
Twente is amper van de eigen helft af geweest. Niet meer dan terecht dat de punten in Amsterdam bleven. Hopelijk is Twente nu weer wat minder arrogant want ze zouden wel even winnen in Amsterdamquote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je objectief kan zijn.
Maar kansen waren aan beide kanten groot en het had net zo makkelijk 0-0 kunnen blijven of 0-1 dus als je de wedstrijd nog een keer zonder ajax bril ziet zul je dat zien, maar als je dat niet wil zien weet ik ook wel genoeg.
Was opzich leuke wedstrijd en ajax heeft gewoon gewonnen, maar van vernedering of slachting kan je niet spreken. Ben wel benieuwd hoe het was gegaan met minder blessures.
Ik kan hier nog maar 1 ding op zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente is amper van de eigen helft af geweest. Niet meer dan terecht dat de punten in Amsterdam bleven. Hopelijk is Twente nu weer wat minder arrogant want ze zouden wel even winnen in Amsterdam
True morgen op tijd op, maar kan zo vroeg echt nog niet slapenquote:
Dan moet je gaan zuipen!quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True morgen op tijd op, maar kan zo vroeg echt nog niet slapen
wacht nog 10 minutenquote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan hier nog maar 1 ding op zeggenik hoop echt dat je aan het trollen bent want anders heb ik echt medelijden met je. En je moeder.
Zet die Twente bril af mafketel. Twente heeft niets laten zien ze hebben een paar hele kleine kansen gehad maar het stelde niets voor. Blind had Tadic in zijn achterzakquote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan hier nog maar 1 ding op zeggenik hoop echt dat je aan het trollen bent want anders heb ik echt medelijden met je. En je moeder.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet die Twente bril af mafketel. Twente heeft niets laten zien ze hebben een paar hele kleine kansen gehad maar het stelde niets voor. Blind had Tadic in zijn achterzak
Je opent weer denderend. Benieuwd wie dit verbaal weer af moet leggen....quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders flikker jij een tyfus eind op.
Ik ben al een tyfus eind weg, aka Bali, en nog schop ik je digitale aarsch op de internets.quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders flikker jij een tyfus eind op.
1 van de weinige die wel leuk isquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben al een tyfus eind weg, aka Bali, en nog schop ik je digitale aarsch op de internets.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben al een tyfus eind weg, aka Bali, en nog schop ik je digitale aarsch op de internets.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
For Mich for the good ol' days.
Heldquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef Pixell het volgende:
Jo ik ben NB, uw mc voor de avond!
Ik rap voor, tijdens en na de oorlog over het spel op de mat.
De tegenstanders waren allemaal slecht en zwart.
Ik heb schijt aan de popo, ik schiet met een goude pipa!
Heb doekoe als water, heb al 10 iPhone 7s besteld, jwz
Peace out moedrrfuckers, en Ajax is slecht.
DIT WAS HET DAN, TOT VOLGENDE WEEK BIJ TV STEENWIJK.
SoldMayor is beter.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef Pixell het volgende:
EN WE SCHAKELEN EVEN OVER NAAR TV STEENWIJK!
De plaatselijke HC had het ongeslagen team van Twente op bezoek, maar zag vandaag mogelijkheden zei de coach bij aanvang.
Helaas na een geweldige 70 minuten, gingen ze kk hard onderuit met 2-5 en dat terwijl ze bij Twente een speler op goal hadden vanwege een zieke keeper!
Waar de coach zo optimistisch was voor de wedstrijd zo triest was hij gedurende wedstrijd, nog triester was het spel van steenwijk die stonden te spelen als een stel gehandicapte voetballer die net als Messi geen bal kunnen controleren.
EN WE SCHAKELEN WEER TERUG NAAR DE STUDIO WAAR NATTE BOB EEN LIEDJE GAAT RAPPEN!
Jo ik ben NB, uw mc voor de avond!
Ik rap voor, tijdens en na de oorlog over het spel op de mat.
De tegenstanders waren allemaal slecht en zwart.
Ik heb schijt aan de popo, ik schiet met een goude pipa!
Heb doekoe als water, heb al 10 iPhone 7s besteld, jwz
Peace out moedrrfuckers, en Ajax is slecht.
DIT WAS HET DAN, TOT VOLGENDE WEEK BIJ TV STEENWIJK.
Dat gaat er wel 1tje worden jaquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef SoldMayor het volgende:
Anders maak je even bij je debut 3 goals.
Locadia.
quote:
Waarom neemt PHILLIP de bal aan alsof die gehandicapt is zelf een messi neemt 6 van de 10 ballen fout aanquote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Had ik gisteren maar 25 kaartjes van deze man ingekocht.
[ afbeelding ]
Ah ok,stuur maar eens wat screens,ben benieuwd!quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
Rohit, Pieter, heb die SuperMIUI ROM weggedaan, geen wifi begon nu al irritant te worden
Nu die Viper S ROM geflashed, so far so good
Aight nice. Alles doet het?quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
Rohit, Pieter, heb die SuperMIUI ROM weggedaan, geen wifi begon nu al irritant te worden
http://ruhdrom.ru/gallery/quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,stuur maar eens wat screens,ben benieuwd!
Ik zo een CD ROM op me mobiel gedaan, doet hij het niet?quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
Hij is verkeerd om.quote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zo een CD ROM op me mobiel gedaan, doet hij het niet?
Kan iemand mij vertellen wat ik niet goed doe?
Foto:
[ afbeelding ]
Ja man, het is ICS based. Eigenlijk is het gewoon ICS met performance tweaks en álles is customizablequote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aight nice. Alles doet het?
[..]
http://ruhdrom.ru/gallery/
That's so unreal.quote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja man, het is ICS based. Eigenlijk is het gewoon ICS met performance tweaks en álles is customizableWerkt super, en je kan echt alles aanpassen.
R.I.P Desirequote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef Cliffy het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1661237
Dit ga ik nou op m'n Desire zetten
Welke heb jij nou gehaald?quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens rooten, is wel grappig
Niks? Maar heb nog een desire liggenquote:
Saaannngg!quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks? Maar heb nog een desire liggen
Een bèta? Zou je dat wel doen? Ik denk dat je daar nog wel een paar functionaliteiten mistquote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef Cliffy het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1661237
Dit ga ik nou op m'n Desire zetten
Nein ik heb de stabiele ICS versiequote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een bèta? Zou je dat wel doen? Ik denk dat je daar nog wel een paar functionaliteiten mist
http://mobile.computertot(...)gang-in-android.htmlquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is flashen/rooten/een custom ROM installeren precies? En wat zijn de voordelen?
Ah okéquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nein ik heb de stabiele ICS versie
#contantenquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://mobile.computertot(...)gang-in-android.html
Zie de software van je telefoon als een ui, met rooten haal je er een laag/paar lagen vanaf, waardoor je dichter bij de kern komt.
Een custom ROM is eigenlijk een nieuwe laag die je er daarna weer overheen legt #jipenjanneketaal#yolo
quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie de software van je telefoon als een ui, met rooten haal je er een laag/paar lagen vanaf, waardoor je dichter bij de kern komt.
Een custom ROM is eigenlijk een nieuwe laag die je er daarna weer overheen legt #jipenjanneketaal#yolo
Eigenlijk hetzelfde verhaal als jailbreaken dus?quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ok, leuk, maar wat zijn nou precies de voordelen naast dat ik er een fancy unlock button op kan zetten?quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, leuk, maar wat zijn nou precies de voordelen naast dat ik er een fancy unlock button op kan zetten?
Voorbeeld.quote:Met een geroote telefoon kunt u zelfs Linux-commando's in de terminal ingeven.
Enigszins jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde verhaal als jailbreaken dus?
Ok, en wat heb ik eraan als ik Linux-commando's in kan voeren? Ik zie het nut nog steeds niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Voorbeeld.
Maar er zijn ook ROM's met compleet andere UI's. Dus geen HTC Sense/Samsung Touchwiz enzovoort.
Welke telefoon heb je?quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, en wat heb ik eraan als ik Linux-commando's in kan voeren? Ik zie het nut nog steeds niet eerlijk gezegd.
illegaal jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Enigszins ja
Grootste verschil is dat jailbreaken 'illegaal' is en rooten niet
Oké Freek, sommige mensen vinden het wél leuk om daarmee te kutten. Of het nut heeft of niet is wat anders.quote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, en wat heb ik eraan als ik Linux-commando's in kan voeren? Ik zie het nut nog steeds niet eerlijk gezegd.
Ok die is nog vrij nieuw dus krijgt nog updates van HTC neem ik aan, voor een Desire doet HTC geen drol meer terwijl nieuwe versies van Android er wel op kunnen draaien.. Meer mogelijkheden, betere performance, batterijduur etc..quote:
Zie je die aanhalingstekens? Moet ik uitleggen wat die betekenen?quote:
Ik zei niets over leuk vinden. En naar die laatste zin was ik op zoek, ik heb hier namelijk de ballen verstand van en was gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké Freek, sommige mensen vinden het wél leuk om daarmee te kutten. Of het nut heeft of niet is wat anders.
Veel ROM's geef een grote boost in performance, batterijlengte, mogelijkheid om hardware te overclocken enz.
Kan je tog dik hakken in servers ensoh XD XDquote:Op zondag 30 september 2012 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wow, doe je tampon er eens recht in kerelquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie je die aanhalingstekens? Moet ik uitleggen wat die betekenen?
Moet ik echt alles voor je uitkauwen, of komt er nog een dag dat je eerst leest en daarna bedenkt wat je wil posten?
Ik stel gewoon een aantal kritische vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wow, doe je tampon er eens recht in kerel
Er is niks illegaals aanquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een aantal kritische vragen.
Het was illegaal, en er zijn dit jaar weer geruchten geweest dat het weer illegaal wordt.quote:
Maar zou dat bij rooten niet zo zijn dan? Maar volgens mij is er NL toch helemaal niet zo'n wet omtrent jailbreaken?quote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was illegaal, en er zijn dit jaar weer geruchten geweest dat het weer illegaal wordt.
En nogmaals: de aanhalingstekens.
Niks aan de hand dusquote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is niet illegaal, maar je hebt dan geen garantie meer. Wel als je 'm restored.
Nouja, het grote verschil is dat Apple niet wil dat je je iPhone jailbreaked, en Google (en Samsung/HTC enz.) geven er niks om als je je telefoon root.quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar zou dat bij rooten niet zo zijn dan? Maar volgens mij is er NL toch helemaal niet zo'n wet omtrent jailbreaken?
lekker bezig zijn met je de handne de hele dag ha haquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Pixell het volgende:
Huiswerk maken, als ik dat zeg moet ik weer denken aan de middelbare school..maar nu ik MBO ijzerhandel doe moet ik nog steeds huiswerk maken
Ik snap geen flikker van de nieuwe aflevering van Fringequote:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
lekker bezig zijn met je de handne de hele dag ha ha
Bedankt! Ik dacht dus dat het volgende week pas begonquote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker van de nieuwe aflevering van Fringe
Asjequote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedankt! Ik dacht dus dat het volgende week pas begon
Ga hem nu meteen kijkenquote:
Het is bratatat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
ratata zo doodshieten
oke stomaquote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
ratata zo doodshieten
quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
ratata zo doodshieten
Niemand heeft t over lyrics, son.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ratatat never hesitate too put a nigga on his back
know your lyrics son
yes we do, fellerquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niemand heeft t over lyrics, son.
Hé, dat is Bozz.quote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
hoe fucking cool is deze, ik ga ook eentje uit het bos halen![]()
[ afbeelding ]
Fuck that shit.quote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
hoe fucking cool is deze, ik ga ook eentje uit het bos halen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |