Ik heb de afgelopen 3 dagen full time gewerkt en school. Vandaag had ik eindelijk een dagje vrij en kon ik FIFA13 spelen

. Ben ook alleen thuis dus had mijn X-doos beneden neergezet en daar ben ik gaan gamen.
Zover zo goed. Leuk spel het is niet super vernieuwend maar ik ben er wel weer online een paar maanden zoet mee. Nu speelde ik de finale van een toernooi en valt mijn internetverbinding weg. Verloren dus dus geen reward. Nu is het nogal frustrerend want ik probeerde al vanaf 10.00 dat toernooi te winnen. Ik heb dus even flink lopen schelden en een stick door de kamer gegooid. Frustratie was er na 30 seconde wel uit. Paar keer goed godverdomme geschreeuwd en ik kon weer opnieuw mijn xbox opstarten. Speel weer hetzelfde toernooi halve finale vliegt die ea-server er weer uit. Weer flink gescholden (doe ik vaker als ik game vooral als ik alleen thuis ben).
Komt er een kwartier na de 2de uitbarsting politie langs na klachten van de buren. Overlast en ze dachten dat er gevochten werd in het huis

Ik woon in een vrijstaand huis dus het enige wat ze hebben kunnen horen is het schelden als ze misschien in de tuin waren. Nu gaan mn buren natuurlijk dit weer door de hele buurt lullen en krijgen mn ouders het ook te horen
Klacht: Buren bellen politie omdat ik een paar keer goed scheld