SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef GuRBuH het volgende:
Al die lurkers weer profiteren van onze genialiteit
Jap, net nog een voor 1.7kquote:
Nvm hij is terugquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef GuRBuH het volgende:
EA heeft een IF Ahamada van mijn trade pile gejat, dat was echt fantastisch
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
LekkerRijke tattaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
jammer johquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
terwijl
[ afbeelding ]
zo krijg ik dat pakje nooit
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
terwijl
[ afbeelding ]
zo krijg ik dat pakje nooit
Gooi jij is heel gauw het trio'tje Verbeek / Van Mieghem - Castillion/Lucassen - Hiwat voorinquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:07 schreef TheFastOne het volgende:
Bronze spelers kunnen echt niet scoren
wat moet ik dan??quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
tuurlijk niet wat denk je nou zelf
Bronze Koreanenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gooi jij is heel gauw het trio'tje Verbeek / Van Mieghem - Castillion/Lucassen - Hiwat voorin
Nog harder verliezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb nu
Mertens - Bony - Narsingh
Strootman - Jansen - Clasie
Van Aanholt - Marcello - Douglas - Rosalez
Tyton
Ik verloor al met mijn BPL team met Balotelli - Bent dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren
Strootmanquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb nu
Mertens - Bony - Narsingh
Strootman - Jansen - Clasie
Van Aanholt - Marcello - Douglas - Rosalez
Tyton
Ik verloor al met mijn BPL team met Balotelli - Bent dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren
was er net mee bezig. maar het is dus serieus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
SB, Je moet wel een offline toernooi wedstrijd spelen.
Nog iets gemist trouwens?
Ja, moest ik ook doen. Ik vroeg het hier ook en toen gaf Kamikazie wel normaal antwoord, in tegenstelling tot een aantal users hier...quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
was er net mee bezig. maar het is dus serieus?
Guiseppe Rossini.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Beste spits in Pro League? Max 10k.
waarom 5 at the back en als je dan toch 5 at the back pakt, waarom niet er een met wingers?quote:
Siemquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Strootman! Janssen
! Waar zijn Fer en Siem?
Mascherano op CB lijkt me echt kut hij kan totaal niet kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende upgrade wordt (hopelijk) een CDM Xabi Alonso.
Je speelt met een CB van 1.74 die niet kan koppen? Lijkt mij nietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende upgrade wordt (hopelijk) een CDM Xabi Alonso.
vind het wel fijn spelen aangezien ik een counterboy benquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom 5 at the back en als je dan toch 5 at the back pakt, waarom niet er een met wingers?
Toch ook geen fuck aan dan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ksi heeft zijn online account al weer op orde hoor8ste squad van de wereld
Counterroy, lolololquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind het wel fijn spelen aangezien ik een counterboy ben
Dzudzsakquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:37 schreef wieisboos het volgende:
Dubbel linkende CB en LM/LW uit de Russian league anyone??
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog harder verliezen
50 pace op CM
Ogbonna kan je ook tijdelijk doen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eventjes sparen voor Boateng en op de lange termijn chiellini
Niks behalve dat hij een Rangers speler isquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, wat is er zo bijzonder aan hem behalve beetje pace
Oja, Thanks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ogbonna kan je ook tijdelijk doen?
Middenvelders hebben vanaf 85 wel 2 wedstrijden nodig om terug te komen naar 99 iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef DannyDeko het volgende:
Fitness gaat nu bizar traag terug naar 99
Ja en die fitness kaartjes zijn nog best prijzig. Kan na een tijdje echt frustrerend wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef DannyDeko het volgende:
Was er weer een glitch?quote:
Alleen jammer dat je TP zo snel vol zitquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef Toefjes het volgende:
FokkersWat zou ik toch zonder jullie moeten. Bronzen pakjes openrukken als een malle
Ben ik nu ook non-stop aan het doen. Ik scheur ze echt open, zodat de kaarten er werkelijk uitvliegen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef Toefjes het volgende:
FokkersWat zou ik toch zonder jullie moeten. Bronzen pakjes openrukken als een malle
Ik heb gewoon 2 teams en wissel lekker af dus fitness is altijd 99.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef DannyDeko het volgende:
offlinequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef TheFastOne het volgende:
Play your first match in a tournament. Nou dat heb ik dus gedaan, maar nu heb ik de task nog niet voltooid?
Ga je van elke speler die je koopt daarna een plaatje van het, zeer matige, team maken?quote:
ja jewquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:47 schreef pascal08 het volgende:
Die Increased Consumable Pile is permanent toch?
Ik zie het voor me! Zo al die kaarten die over het bureau heenflikkerenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben ik nu ook non-stop aan het doen. Ik scheur ze echt open, zodat de kaarten er werkelijk uitvliegen.
Matig?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je van elke speler die je koopt daarna een plaatje van het, zeer matige, team maken?
Offline.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef TheFastOne het volgende:
Play your first match in a tournament. Nou dat heb ik dus gedaan, maar nu heb ik de task nog niet voltooid?
Goed gelezenquote:
Haha! Hier komen jij stout bronzen pakje! Ik zal jou eens helemaal naar de tering scheuren en je complete inhoud te koop zetten! RARWRquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie het voor me! Zo al die kaarten die over het bureau heenflikkeren
Dat deed ik vroeger gelukkig niet met mijn Pokemon/Yu-Gi-Oh pakjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha! Hier komen jij stout bronzen pakje! Ik zal jou eens helemaal naar de tering scheuren en je complete inhoud te koop zetten! RARWR
of Jetro/vRhijn..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb nu 150k coins van verkoop BPL en een eredivsie team gekocht voor 10k. Jammer dat alleen altidore nog IF is. Zou mooi zijn als Bony even een hattrick maakt
Van Aanholt en Rosalez kosten 3-5kquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Jetro/vRhijn..![]()
Vorig jaar grote vraag naar LB's en nu ook RB
Als je met beide accounts een keer op de PS3 bent ingelogd hoorde ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet heb ik even de 2 UNAM kits + badge voor een lage prijs opgehaald, jammer genoeg wel op mijn 2e account. Werken trade offers nu al of niet?
Ik krijg hem niet verkocht voor 600 binquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef GuRBuH het volgende:
Is die omgekeerde bolletjestrui nog wat waard dan?
Knokpartij uitleg bittequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Fuszy het volgende:
Ik wist wel dat ik gisteren niet naar de kroeg moest gaan. Wilde niet gaan, maar heb me uiteindelijk om laten lullen. Daarna nog bijna een knokpartij veroorzaakt tussen twee anderen en heb nu een kater. Ook alweer mijn hele ochtend verneukt door het niet uit bed kunnen komen
/lief dagboek
quote:
Haha, ik herken het. Ik beschermde die kaarten altijd met m'n leven als ik ze mee naar school nam. Sommige klasgenoten stonden gewoon met ze te gooien te een muurtje. Ik kon het eigenlijk niet eens aanzien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger gelukkig niet met mijn Pokemon/Yu-Gi-Oh pakjesDaar had je meestal ook maar 1 rare.
Maar heeft die ene gozer nou nog de vriendin van die andere gozer's vriend gepakt? Daar raak ik de draad kwijt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik had voor de grap het telefoonnummer gevraagd van de ex van een maat van me. Alleen dan niet via haar, maar via die maat van me. Was niet zo heel erg slim maar goed. Ik hoefde haar nummer niet, maar was voor een andere gozer. Die vriend van me en die vriendin gingen elkaar met kanker dit en kanker dat bestoken. Moest ik hem later nog tegenhouden om die andere gozer te pakken
1.1 tot 1.5k, ligt aan de kleurquote:
Nee, want dat meisje wilde hem nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar heeft die ene gozer nou nog de vriendin van die andere gozer's vriend gepakt?
Nee zou omkleden en dan broodje eten dan naar voetballen. Sorryquote:
Zo erg was het bij mij niet, ik heb nog wel een paar keer aan een toernooi mee gedaan in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen (dat waren YGO toernooien) Ik had toch redelijk goede kaarten toen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik herken het. Ik beschermde die kaarten altijd met m'n leven als ik ze mee naar school nam. Sommige klasgenoten stonden gewoon met ze te gooien te een muurtje. Ik kon het eigenlijk niet eens aanzien.
Oh, zo! Je kunt beter gozer1 en gozer2 gebruiken, dan is het allemaal wat beter te onderscheiden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want dat meisje wilde hem niet
Zal ik de volgende keer doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, zo! Je kunt beter gozer1 en gozer2 gebruiken, dan is het allemaal wat beter te onderscheiden.
Moest je dan ook zo'n ding om je arm doen met van die kaarten erop?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo erg was het bij mij niet, ik heb nog wel een paar keer aan een toernooi mee gedaan in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen (dat waren YGO toernooien) Ik had toch redelijk goede kaarten toen.
wat een slechte teamquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
het sterren ensemble is klaar
Nee, dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moest je dan ook zo'n ding om je arm doen met van die kaarten erop?
wat een kutteamquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Schakenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ik nog kopen. BMI, verhoek en goossens had ik al in een ander team zitten. Daarom ook de rode formatie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Geen Schaken![]()
Feyenoord is echt slecht dit jaar in Fifa. BMI moet echt hoger zijn. En natuurlijk ook geen Guidetti in Fifa
Lage pace en het is geen ibrahimovic die niet van de bal af te krijgen is en iedereen uitkaptquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
Iemand al ervaring met RvP?
90K waard ofniet?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Geen Schaken![]()
Feyenoord is echt slecht dit jaar in Fifa. BMI moet echt hoger zijn. En natuurlijk ook geen Guidetti in Fifa
Jammerquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Lage pace en het is geen ibrahimovic die niet van de bal af te krijgen is en iedereen uitkapt
De beste BPL spits is Balotelli
Je hebt er niets aan omdat zijn kracht schieten is maar elke speler met 80+ schieten knalt ze er makkelijk inquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
Iemand al ervaring met RvP?
90K waard ofniet?
Wat de fack, ik had echt verwacht dat BMI minstens 80 zou zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Thorben vs GJE.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Thorb het volgende:
Arsenal: Mannone, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Diaby, Cazorla, Ramsey, Gervinho, Podolski.
Zin an.
Nog half uurtje.
Je kan ze er toch gewoon van een paar meter verder inschieten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan omdat zijn kracht schieten is maar elke speler met 80+ schieten knalt ze er makkelijk in
Ik knalde ze er van 40 meter in met Javier Zanetti dus tjaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ze er toch gewoon van een paar meter verder inschieten?
Nee joh.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat de fack, ik had echt verwacht dat BMI minstens 80 zou zijn...
Dat is dus echt slecht in Fifa 13quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan omdat zijn kracht schieten is maar elke speler met 80+ schieten knalt ze er makkelijk in
Dat zou niet gezond zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat de fack, ik had echt verwacht dat BMI minstens 80 zou zijn...
Speel dat met het andere oranjequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef TheFastOne het volgende:
Oranje is wel echt bizar slecht in H2H.
Hij had wel 74 rated mogen zijn of een lage gold. 80 is wel een beetje hoog. Volgend jaar is hij uiteraard 84 ratedquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zou hem eerder op 84 inschatten
Het is de selectie/opstelling tegen Turkijequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef TheFastOne het volgende:
Oranje is wel echt bizar slecht in H2H.
Ja, vind hem best goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Heb je vorig jaar ook met Torres gespeeld? Hoe speelt hij nu?
Dan ga ik hem ook kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, vind hem best goed.Zit alleen in divisie 2 dus mijn tegenstanders zijn te goed.
Áls ik win is het niet meer met grote cijfers, het is hard werken nu.
15 wedstrijden 25 goals.
De herfst.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga een bronze team maken.
Wie heeft er een leuk thema?
Ik heb een leuk eredivisie team gemaakt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb al Eredivisie zilver en Nederlands goud, dus ik wil iets andersquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik heb een leuk eredivisie team gemaakt.
in een 433 formatie. op elke positie hebben ze wel een leuke speler. Ik heb alleen op rb een ijslander gezet.
Hoezo?quote:
Check die kopquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb al Eredivisie zilver en Nederlands goud, dus ik wil iets anders![]()
[ afbeelding ]
Wtf85 heading op een bronze.
Thorb natuurlijk, maar hoe bedoel je cover?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie kan ik blij maken met een Arsenal cover voor FIFA13?
Die je gewoon van de site kan halen, ga je ze doorverkopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
npower 1quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef StijnDa het volgende:
Kan je uitprinten en ipv dat Messi plaatje voor op het doosje doen, ga ik nog wel doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thorb natuurlijk, maar hoe bedoel je cover?
Zandbakken leaguequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef StijnDa het volgende:
Zijn dat bronze fitness kaarten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Wat baas zeg, en alle contract verkopen ook voor 150c
Thorbquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
bronze fitness?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Wat baas zeg, en alle contract verkopen ook voor 150c
Vorig jaar had je Howard met 86 heading, alleen hij had wel 29 pace (nu zit hij er nog in trouwens) Dan is deze speler wel iets beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb al Eredivisie zilver en Nederlands goud, dus ik wil iets anders![]()
[ afbeelding ]
Wtf85 heading op een bronze.
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die je gewoon van de site kan halen, ga je ze doorverkopen?
Ja bronze fitness +20, nieteens voor het hele teamquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn dat bronze fitness kaarten?
wtfquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja bronze fitness +20, nieteens voor het hele team
Ze staan er ook niet op voor 300c binquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja bronze fitness +20, nieteens voor het hele team
Volgens mij zijn die items dan tijdelijk onzichtbaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm hij zegt dat mijn trade pile vol is terwijl er maar 25 items op staan...
Nou ja, 79 pace voor een silver CB uit een goede league in goede formatie....quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij de duurste non-shiny silver? Of verkocht hij voor zoveel omdat hij 4-3-3 is
Dan nog is 5k best veel, maar mooie winst hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou ja, 79 pace voor een silver CB uit een goede league in goede formatie....
Ik ben er net gewoon geweest?quote:
Ik kan ze niet vinden, maar ik zoek ook niet. Heb het wel gehad met traden. Straks Rooney verkopen en potjes spelen. Prima voor mequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog is 5k best veel, maar mooie winst hoorIk heb alweer wat redelijk goede deals opgepikt. Er zijn zoveel goede deals op dit moment, niet normaal
Mijn TP zit continu volquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog is 5k best veel, maar mooie winst hoorIk heb alweer wat redelijk goede deals opgepikt. Er zijn zoveel goede deals op dit moment, niet normaal
Ik doe nu beiden, en dan blijft het wel het leukst voor mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden, maar ik zoek ook niet. Heb het wel gehad met traden. Straks Rooney verkopen en potjes spelen. Prima voor me
Valt wel mee, ik mis de echte dipping longshots van 3,5 powerbar vanaf de middenlijn, die heb ik nog niet gezien in 13.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
Vinden jullie ook dat de longshots beter zijn? Ik heb het idee dat ze altijd richting de hoek gaan ook als je wat minder richt. Vorig jaar vond ik ze vrij vaak richting keeper altijd gaan.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Godver DS, al 250K trade profitHeb je wel al teams?
Maver ook al 200K
Hexquote:
DIe met de beste passing natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie zal ik CF zetten in 4231, Wijnaldum, Emanuelson of Maher? Zelf neig ik naar Furby.
Ik vind Wijnaldum echtquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie zal ik CF zetten in 4231, Wijnaldum, Emanuelson of Maher? Zelf neig ik naar Furby.
Sneijder>Rafa>Urbyquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik tik over een uurtje of twee waarschijnlijk voor het eerst de 100k aan.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:43 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ook echt wtf. Zoveel wedstrijden al gespeeld.
Alleen een Engels bronze team met Taylor, Pearce, Weston en nog een aantal. Ik moet Osborne en Lines/Morrison nog en misschien een andere keeper. Maar ik heb 1x MSP/FIFA points gebruiktquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Godver DS, al 250K trade profitHeb je wel al teams?
Maver ook al 200K
heb ik toch geen geld voor skklquote:
dat dacht ik ook, Furby dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe met de beste passing natuurlijk
Ik ook 800 MSP ofzo maar dat was om te kijken op de eerste dag of ik fifa points kon kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen een Engels bronze team met Taylor, Pearce, Weston en nog een aantal. Ik moet Osborne en Lines/Morrison nog en misschien een andere keeper. Maar ik heb 1x MSP/FIFA points gebruikt
CE.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:45 schreef knux het volgende:
Hoe zet je iets op 150BIN? Wil bij mij niet werken.
Naar je trade pile sturen en dan naar je club.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft maar op mijn watchlist staan
Hoe doet Andre Santos het eigenlijk bij Arsenal? Vond het echt een geweldenaar bij Fenerbahce. Één van de meest technische linksback die ik ooit heb gezien. Komt zo makkelijk zijn tegenstander voorbij, schitterend om te zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef Thorb het volgende:
Voor het eerst in lange tijd dat Arsenal een betere bank heeft dan Chelsea denk ik
Krijg ik een errorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Naar je trade pile sturen en dan naar je club.
#homoquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol ik krijg een bal in mijn pack die ik nog nooit heb gezienEn ik heb de afgelopen 2 uur toch wel veel ballen gezien
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol ik krijg een bal in mijn pack die ik nog nooit heb gezienEn ik heb de afgelopen 2 uur toch wel veel ballen gezien
Ik wilde er nog No homo onder zetten, maar ik dacht in een topic dat ballen heet kan het welquote:
Slecht, kan niet verdedigen, als hij eens mee mag doen is het tegen een matige club in de League/FA Cup en vaak nog als LM/LW ook. Heeft ook maandje geleden veeeeeeeel te hard gereden, niet zo slimquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoe doet Andre Santos het eigenlijk bij Arsenal? Vond het echt een geweldenaar bij Fenerbahce. Één van de meest technische linksback die ik ooit heb gezien. Komt zo makkelijk zijn tegenstander voorbij, schitterend om te zien.
Slew is dan wel 1.91 en hij heeft 91 pace maar hij kan nog steeds niet koppen. Ings vond ik vorig jaar tegenvallen al deed hij het tegen mij altijd goed. McSheffrey lijkt me dan wel goed. Gelukkig heb je niet op elke positie de snelste speler maar waarom die attributes kaarten?quote:
Hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon andere handel toch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef n0ir het volgende:
Gisteren ging mijn handeltje zo makkelijk, vandaag lijkt iedereen er van te weten en worden de marges vet onder druk gezet
Dat heb ik op bepaalde momenten van de dag. Het ene moment pak ik hem met een marge van 2K op en tien minuten later gaat ineens alles zonder margequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef n0ir het volgende:
Gisteren ging mijn handeltje zo makkelijk, vandaag lijkt iedereen er van te weten en worden de marges vet onder druk gezet
Haha, zie nu videos van hem in zijn Arsenal tijd. En ik zie dat hij daar aanvallend gezien ook veel toevoegt. Verdedigend was het bij Fenerbahce ook geen held, maar voegde aanvallend gezien zoveel toe. Hoop dat we hem aan het einde van het seizoen weer kunnen over nemen van Arsenal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Slecht, kan niet verdedigen, als hij eens mee mag doen is het tegen een matige club in de League/FA Cup en vaak nog als LM/LW ook. Heeft ook maandje geleden veeeeeeeel te hard gereden, niet zo slim
Hernanes is duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon andere handel toch.
IF Hernanes, IF Kos en IF Fellaini maar eens halen.
Gibbs gaat hij sowieso nooit uit de basis spelen, leuke back-up maar tegen een Chelsea kan het eigenlijk niet. Weet nog wel zijn eerste 2 wedstrijden, ging hij vrije trappen opeisen om ze vervolgens 30 meter over te schieten. Stond RvP ook met een verbaasd gezicht te kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Haha, zie nu videos van hem in zijn Arsenal tijd. En ik zie dat hij daar aanvallend gezien ook veel toevoegt. Verdedigend was het bij Fenerbahce ook geen held, maar voegde aanvallend gezien zoveel toe. Hoop dat we hem aan het einde van het seizoen weer kunnen over nemen van Arsenal.
Ja maar hij zit niet meer in packs he.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jammer dat het geen topper is. Zijn veel betere alternatieven in de serie a als LB.
Mwa Gibbs is ook geen topper, in ieder geval niet het niveau van je als Arsenal zijnde moet nastreven. Santos schoot bij ons af en toe wel eens wat binnen vanuit een vrije trap.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gibbs gaat hij sowieso nooit uit de basis spelen, leuke back-up maar tegen een Chelsea kan het eigenlijk niet. Weet nog wel zijn eerste 2 wedstrijden, ging hij vrije trappen opeisen om ze vervolgens 30 meter over te schieten. Stond RvP ook met een verbaasd gezicht te kijken
Ik heb ook altijd goede kwaliteitquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die sopcast altijd zo goed? Zelfs op fullscreen ziet het er prima uit
[ afbeelding ]
Nee, niet altijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Linkerd in DM?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Kanalen met 1000K+ hebben meestal gewoon goed beeld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alleen op de PS3 of ook op de Xbox? En hoe weten we nu dat iemand 0 weight isquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar hij zit niet meer in packs he.
Gibbs is blessuregevoelig en daarom nog niet volledig doorgebroken, maar de afgelopen 5 wedstrijden is hij echt wel van het niveau Arsenal. Als hij dit seizoen gewoon 30/40 wedstrijden kan mee pakken wordt het gewoon een topper.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa Gibbs is ook geen topper, in ieder geval niet het niveau van je als Arsenal zijnde moet nastreven. Santos schoot bij ons af en toe wel eens wat binnen vanuit een vrije trap.
Onze buurman had tijdens de winter eens de vijver aan, maar d'r ging iets fout met de pomp, dus fucking grote plas, in de ochtend was het ijsglad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef StijnDa het volgende:
Paniek hier![]()
Pomp vak de vijver maakt kortsluiting. Wifi zit in dezelfde groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |